Net als Merel bij dat ene damesgroepje van 5. Die zong uitstekend en toen kwam de valse rest erbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou dat nog mogen denk je? Want ze is wel erg goed, maar de vader verpest het een beetje.
Quoten, cinnamongirlquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat, of in een totaal verkeerde toonsoort zitten. Alleen die neger-sandwich van voor de ruklame vond ik wel goed!
Pcies.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou dat nog mogen denk je? Want ze is wel erg goed, maar de vader verpest het een beetje.
Ja, oké, maar dat was bij de audities. Geen idee of het nu nog steeds kanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net als Merel bij dat ene damesgroepje van 5. Die zong uitstekend en toen kwam de valse rest erbij.
Hup, er uithalen en solo door laten zingen.
Chairman Meow is watching youquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef Ja-Ik het volgende:
Wat een enge kat
Volgend jaar opnieuw solo proberen.... als ze nu nog solo door zou gaan krijg je relatief te veel meisjes en te weinig groepen, dat is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, oké, maar dat was bij de audities. Geen idee of het nu nog steeds kan. Van mij mag het.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat, of in een totaal verkeerde toonsoort zitten. Alleen die neger-sandwich van voor de ruklame vond ik wel goed!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Chairman Meow is watching you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |