Oke.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en alle telefoons komen uit china.
Maar overal heb je wel lelijke gedrochten. Zelfs hier. XDquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De lelijkste ook. Mijn god ik heb wat gedrochten zien lopen in Azie.
Geloof me, daar zie je ze exponentieel veel vaker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef KingOfMystery het volgende:
[..]
Maar overal heb je wel lelijke gedrochten. Zelfs hier. XD
Oew die had ik nog niet, thnxquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]Alleen vanwege dit mag er nog wel een atoombom op.
Meteen een hitquote:
Nee, dan de subcultuur in Nederland. Dan kan ik die uit Japan toch een stuk beter verdragen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]Alleen vanwege dit mag er nog wel een atoombom op.
Goh, waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, dan de subcultuur in Nederland. Dan kan ik die uit Japan toch een stuk beter verdragen.
Sharp is marktleider in Japan. Zo nationalistisch als de pleuris die jappen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sony-(Ericsson), Panasonic, Toshiba..
Laatste 2 zijn hele, hele grote jongens op de Japanse telecommarkt.
Eerder Pooier cosplay.quote:
quote:
Ik zie graag zo een sociaal experiment hier ingevoerd worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef mirved het volgende:
Japan het land waar de meeste zelfmoorden plaats vinden. Een land waar van je verwacht wordt dat je keihard werkt. Japan het land waar sociale interactie tot een minimum is beperkt.
Gaaf land idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |