Zijn beiden Roda-mensen, maar wat ze met elkaar gemeen hebbenquote:
Ow, die club uit Donetsk. Maar dat zijn er meerdere. Misschien dat iemand de volledige naam weetquote:Op maandag 9 februari 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:
Denk aan een bepaald land en dan een club.
Chelsea?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef Beschouw het volgende:
Die pop was van zijn dochter. Vernoemd naar een andere Engelse voetbalclub. Was veel in het nieuws toen Pierce trainer was bij City.
Welkom terugquote:
Dit antwoord is goed natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Lee en Park nog uit Zuid-Korea
FC Josti ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit antwoord is goed natuurlijk.
Maar ik had elf mongolen ook goed gekeurd. [ afbeelding ]
quote:
Monkau ?quote:
Hoe heet die biografie an Boskamp. Kan hem nergens vinden namelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:38 schreef methodmich het volgende:
Gisteren nog een quiz gehad, bij PSV Hermandad in Rotterdam. De voetbaltak van de politie. Was door iemand uitgenodigd. We eindigden als tweede. Wel zuur, we gingen als nummer één de finale in, maar je begon op nul. Verloren op twee punten, waarbij de winnaars een vier punten vraag compleet goed hadden en wij daar maar één punt hadden. Wel mooie prijzen. Biografie van Jan Boskamp, boek over Hellas Verona en 40 euro aan bonnen, plus paraplu van Hermandad.
Nog een aantal ex-profs in de zaal, een complete ronde over Rotterdams voetbal en twee (ex-)jeugdinternationals van Nederland als deelnemers.
Mooi werk fanneke.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef fanneke het volgende:
Deze was zo'n 20 jaar eerder dan Stewart...
[ afbeelding ]
Dan ben ik voorgelogenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef fanneke het volgende:
Deze was zo'n 20 jaar eerder dan Stewart...
[ afbeelding ]
PSV toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kon er ook niet opkomen, bij welke club hij begonnen is
Eentje was Sevilla dacht ik. De rest zou ik niet weten. Sevilla is ook nog een kleine gok eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef methodmich het volgende:
Nee, begon bij Willem II.
Daarna PSV, ADO Den Haag, Feyenoord en NAC Breda. Breacht vult dus goed aan. Met tussendoor dus het buitenland. Iemand die weet welke drie buitenlandse clubs hij had tussen zijn vertrek bij PSV en komst naar ADO?
Hannover 96? De duitse.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef methodmich het volgende:
Sevilla is geen juiste gok. Het waren clubs in Griekenland, Duitsland en Engeland.
quote:
Tuurlijk.quote:
Dick Nanninga..?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander kreeg rood op het WK-78 ?
Wat is daar mee ?quote:
Davids?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlanders scoorden op een WK in eigen doel maar ook in dat van de tegenstander ?
Jaap stam?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlanders scoorden op een WK in eigen doel maar ook in dat van de tegenstander ?
Dat is één.quote:
niet juist. Hij scoorde alleen in eigen doel. Was tegen Bulgarije.quote:
EC 1finale tegen Panathinaikosquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is de belangrijksete wedstrijd die Ruud Krol miste door een blessure ?
Hij scoorde toch zelf ook in die wedstrijd ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
niet juist. Hij scoorde alleen in eigen doel. Was tegen Bulgarije.
Juistquote:
nee hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij scoorde toch zelf ook in die wedstrijd ?
Ok zat in mijn hoofd.quote:
Klopt en dat is niet, zoals een deelnemer aan de Hermandad-quiz vorige week beweerde, een club op de 's-Gravendijkwal....quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt en dat is niet, zoals een deelnemer aan de Hermandad-quiz vorige week beweerde, een club op de 's-Gravendijkwal....
Nope.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:47 schreef methodmich het volgende:
Poeh, dat zou best eens een Joop Hiele kunnen zijn?
of Bok de Korverquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm... Eens denken dan. Kan ook een oude speler zijn, omdat ze toen vaak vriendschappelijk speelden. Puck van Heel misschien wel?
quote:Puck van Heel 55
Jan Klaassens 50
Edwin van der Sar 50
Roel Wiersma 46
Frank de Boer 46
Van de 64 misschien wel 50 vriendschappelijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Ik neig ook naar Puck van heel. Die heeft alleen wat olympische potjes gespeeld en een paar wk kwalificatie.
De rest was allemaal vriendschappelijk
Het is een beetje een gok, maar is het Salzburg? Aangezien dit een Duitstalige ploeg moet zijn, maar ik de namen niet bij Schalke/Dortmund/Bayern kan onderbrengen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:
Welke Europese finalist uit de jaren negentig speelde in die finale o.a. met Nikola Jurcevic, Peter Artner, Marquinho en Adolf Hütter?
Feiersinger met Dortmund.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:46 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard!
Welke Oostenrijker uit het team van Salzburg won de Champions League in de jaren negentig?
In welke zin. Want bijvoorbeeld De Kromme is geen echte Rotterdammer, maar wordt wel voor een halve aangezien..?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef methodmich het volgende:
We kunnen in de historie vier Rotterdammers toch wel betitelen als grote voetballers uit de Nederlandse historie. Welke vier?
Van Persiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:34 schreef methodmich het volgende:
We kunnen in de historie vier Rotterdammers toch wel betitelen als grote voetballers uit de Nederlandse historie. Welke vier?
Juist als kickersquote:
Hertogenbosch.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef tong80 het volgende:
Uit welke twee clubs ontstond FC Den Bosch ?
Zidane toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:21 schreef tong80 het volgende:
Wie noemde zijn hond naar Enzo Francescolie ?
Deniz Aslanquote:Op maandag 23 februari 2009 17:38 schreef methodmich het volgende:
Dat was zijn zoon...
Welke speler van Jong Ajax heeft dezelfde naam als een personage uit de VARA-serie Vuurzee?
Ik reken hem toch goedquote:
Helemaal goed, haha. Mooi weetje voor in het Vuurzee-topic.quote:
Beveren tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:45 schreef methodmich het volgende:
Van welke Belgische club haalde Bayern München Jean-Marie Pfaff?
16x ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoevaak heeft Clarence Seedorf Milan - Inter gespeelt.
Ja zowel uit als thuis maar dat antwoord klopt nog niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
16x ofzo.
Neem aan dat je zowel uit als thuis bedoelt?
Ook niet, maar DeTolk zat er wel dichtbij waren er namelijk 2 meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef Dhill0n het volgende:
13? Hij brengt ook zoveel ongeluk met zich mee
Stond een stukje op VI.nl volgens mij hierover.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook niet, maar DeTolk zat er wel dichtbij waren er namelijk 2 meer
flauw maar leukquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef methodmich het volgende:
Het is een flauwe, want het is Michiel Klinkers.
Nieuwe vraag:
Sparta-fansite ITWM bracht een boek uit met de Top & Tob 60 van Sparta. Wie stond op 1 in de tobberslijst?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef methodmich het volgende:
Van Gaal ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe vraag:
Sparta-fansite ITWM bracht een boek uit met de Top & Tob 60 van Sparta. Wie stond op 1 in de tobberslijst?
Wist niet meer dat ie bij Sparta speeldequote:
Die ik befoelde mislukte nmet als Tianinenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Breach het volgende:
Ray Clarke? Al was dat volgens mij geen Schot..
Van der Sarquote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef RayMania het volgende:
Wie was de eerste niet-Italiaanse keeper bij Juventus?
Tuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |