Gelieve het nu nog weg te halenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier wat bewegende beelden:
Synthpopquote:
Hey, ga maar zeuren bij de TS, hij is er de oorzaak van dat ik dit filmpje moest posten om te bewijzen dat ze emo zijn.quote:
Nee, sorry.quote:
Hannah montana dat is toch zo'n kinderprogramma? en jij verwacht dat er dan volwassen degelijke mensen op af komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, Trace van Metro Station station is de halfbroer van Mason Musso, ook in de band, die 2 kwamen elkaar tegen op de set van Hannah Montana, zo was de band geboren.
Voor meer info check de door mij geschreven Wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Metro_Station_(band)
Trace is nog wel wat ouders dan Miley hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:34 schreef mirved het volgende:
[..]
Hannah montana dat is toch zo'n kinderprogramma? en jij verwacht dat er dan volwassen degelijke mensen op af komen.
DIt is gewoon mainstream emo troep.
Ik hoop zo erg dat je een grapje maakt of een 16jarig meisje bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mason is echt zow liev
Trace is erg cool
En Blake is ook zeer kewl
Ik ben geen meisje johquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:34 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat je een grapje maakt of een 16jarig meisje bent.
Alsof ik m`n post 20 keer naleesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Postal Services?
Het is The Postal Service hoorPrutser...
Ben Gibbard
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef Quir het volgende:
Oh, hier komt wel 's een meisje in 't café dat quasi-zwoel probeert mee te bewegen op Raining Blood.
Oew Juicy ik wist niet dat je zulke goeie muziek-smaak hadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, ik dus van de week naar Metro Station geweest. Voordat ze op TMF waren waren ze zeer gruwelijk, nu ook nog, maar bij het concert het publiek was 1 en al TMF en Tokio Hotel.
En dan bij Forever The Sickest Kids zo van die wijven die ik zo al niet aan kon zien, gingen dan zo sexy dansen op als Fall Out Boy werd gedraaid, net eens op superhits zoals Postal Services, Wombats, The Kills en The Teenagers.
G man, waarom van die breezahs en emotjes enzulks.
Ze moeten kapodt.
Vind jij dit al dansend sexy?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
wat een nichtenband zeg, dat maakt de TS ook automatisch een nicht. Zeker omdat hij sexy dansende meisjes stom vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |