Dat had ik al in m'n bericht erboven gezet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed.
In de nieuwe release schijnt ook IE8 RC0/1 te zitten.
mwah...er is geen nieuwe beta uitgekomen. dit is een interne build bij Microsoft. Iedere dag komen er nieuwe builds uit daar waarin van alles veranderd is t.o.v. de dag er voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goed om te zien dat er een nieuwe beta uit is gekomen, enkel zal ik het in ieder geval niet installeren. Ben al heel blij dat mijn Windows 7 draait met draadloos
Vista zuigt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En Windows 2000 ziet eruit als Windows 95. Wat is je punt?
Oh ja, want 2000 heeft een ander kleurenschema!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vista zuigt.
2k ziet er absoluut niet uit als Win95.
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik stap direct over naar Windows 2000.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef slacker_nl het volgende:
Niet alleen een ander kleurschema, de icoontjes zien er zelfs anders uit!
Verder is/was 2k het beste MS product ooit. Dat was een dijk van een OS. Vind het jammer dat het inmiddels niet meer gesupport word..
En ja, Windows 7 lijkt op Vista == kutproduct. Aangezien het nagenoeg hetzelfde is en je moet bijbetalen als je wilt upgraden. Pure bagger dus.
Nee, want Windows 7 biedt meer functionaliteit dan XP.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef slacker_nl het volgende:
Zou ik niet doen, wordt niet meer gesupport. Ga XP gebruiken dan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef slacker_nl het volgende:
Dernet zeg je nog dat je 2k gaat gebruiken.. Huppelkutje ben je weet je dat.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef slacker_nl het volgende:
En ja, Windows 7 lijkt op Vista == kutproduct. Aangezien het nagenoeg hetzelfde is en je moet bijbetalen als je wilt upgraden. Pure bagger dus.
Puur uit interesse, maar welke functionaliteit trekt jou over de streep om 7 te gaan gebruiken? En dan bedoel ik van XP naar 7, en van vista naar 7. Ikzelf zou prima bij XP kunnen blijven, zij het niet dat ik voor mijn werk de interesse moet hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, want Windows 7 biedt meer functionaliteit dan XP.
is er niet een andere dns die je als primary kunt zetten ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb trouwens aardig wat dns resolve problemen met Win7.
Het rare is dat die ik ook al had met Vista......
Ligt ook niet aan m'n moederbord want die is compleet anders.
Zou het dan aan m'n isp kunnen liggen.............
Hmmmm
De nieuwe taakbalk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Puur uit interesse, maar welke functionaliteit trekt jou over de streep om 7 te gaan gebruiken? En dan bedoel ik van XP naar 7, en van vista naar 7. Ikzelf zou prima bij XP kunnen blijven, zij het niet dat ik voor mijn werk de interesse moet hebben.
Is die stippellijn niet van Opera of zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand even op mijn vraag een antwoord geven???
Wat bracht XP nou meer dan 2k, om even heel serieus te zijn. 2k was toendertijd het eerste volwassen OS van Windows. Wat XP vooral tegen zich heeft (voor mij dan) was die heul lelleke mickey mouse layout die ze nu in bijna al hun OS'sen proppen (ja dat kan je aanpassen...).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand even op mijn vraag een antwoord geven???
Verder:
Dat gelul over dat 2000 de beste Windows was: XP heeft dezelfde (NT-) kernel, maar werk veel efficienter. Waar ik bij Win2K effe een senseotje kon gaan zetten voordat het opgestart was, ging XP veel efficënter met het geheugen en overige systeembronnen om. Hetzelfde zie ik nu overigens bij Win7 tov Vista. 7 Is sneller en lichter en lijkt efficiënter te werken. En dat in de beta-fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |