Het ging meer om de hardware, opzich zou je denken dat een IntelPro/-wireless wel standaard herkend zou worden, maar helaas is dit niet het geval. Na het installeren van een iets ander model kon Windows 7 in ieder geval aangeven waar ik de drivers kon downloaden.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Staat Wireless Zero Configuration wel aan?Gebruik anders eens de bij de netwerkkaart meegeleverde configuratiemanager.
Die doet bij mij niets.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind Winkey+Shift+ pijl links/rechts wel een zeer goede functie.
bronquote:Changes from build 7000 :
1. The new sidebar color that was shown in previous screenshots. See below?
2. New Paint, as we saw in previous screenshots. See below?
3. HomeGroup gets a new icon. See below?
4. IE8 updated to RC1
5. Faster search in startmenu, instant.
6. General higher stability in OS
7. New animations when moving between things in Windows Explorer
8. Desktop Gadget Gallery is the new name for Sidebar. It gets a new icon!
Waarschijnlijk heb je UAC uitgezet. Dan werken je gadgets namelijk niet meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:46 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Ik ga hem waarschijnlijk ook niet echt intensief gebruiken, zeker gezien een 19" scherm (geen breedbeeld), maar ik wil het wel graag testen.
De sidebar werkte in het begin namelijk nog wel. Dus als je zou willen checken, dan alvast bedankt
[..]
I know, maar het werkt dus helemaal niet meer bij mij. De gadgets zijn verdwenen na een reboot en zijn niet meer te activeren.
Verhip, ik heb inderdaad mij UAC uitgezet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je UAC uitgezet. Dan werken je gadgets namelijk niet meer.
Relaxed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
"Upgraden" weet ik niet, maar je kan wel je oude Beta-key gebruiken voor de nieuwe build. Installatie van de nieuwe build schijnt 20 min. korter te duren..
Dat had ik al in m'n bericht erboven gezet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed.
In de nieuwe release schijnt ook IE8 RC0/1 te zitten.
mwah...er is geen nieuwe beta uitgekomen. dit is een interne build bij Microsoft. Iedere dag komen er nieuwe builds uit daar waarin van alles veranderd is t.o.v. de dag er voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goed om te zien dat er een nieuwe beta uit is gekomen, enkel zal ik het in ieder geval niet installeren. Ben al heel blij dat mijn Windows 7 draait met draadloos
Vista zuigt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En Windows 2000 ziet eruit als Windows 95. Wat is je punt?
Oh ja, want 2000 heeft een ander kleurenschema!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vista zuigt.
2k ziet er absoluut niet uit als Win95.
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik stap direct over naar Windows 2000.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef slacker_nl het volgende:
Niet alleen een ander kleurschema, de icoontjes zien er zelfs anders uit!
Verder is/was 2k het beste MS product ooit. Dat was een dijk van een OS. Vind het jammer dat het inmiddels niet meer gesupport word..
En ja, Windows 7 lijkt op Vista == kutproduct. Aangezien het nagenoeg hetzelfde is en je moet bijbetalen als je wilt upgraden. Pure bagger dus.
Nee, want Windows 7 biedt meer functionaliteit dan XP.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef slacker_nl het volgende:
Zou ik niet doen, wordt niet meer gesupport. Ga XP gebruiken dan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef slacker_nl het volgende:
Dernet zeg je nog dat je 2k gaat gebruiken.. Huppelkutje ben je weet je dat.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef slacker_nl het volgende:
En ja, Windows 7 lijkt op Vista == kutproduct. Aangezien het nagenoeg hetzelfde is en je moet bijbetalen als je wilt upgraden. Pure bagger dus.
Puur uit interesse, maar welke functionaliteit trekt jou over de streep om 7 te gaan gebruiken? En dan bedoel ik van XP naar 7, en van vista naar 7. Ikzelf zou prima bij XP kunnen blijven, zij het niet dat ik voor mijn werk de interesse moet hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, want Windows 7 biedt meer functionaliteit dan XP.
is er niet een andere dns die je als primary kunt zetten ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb trouwens aardig wat dns resolve problemen met Win7.
Het rare is dat die ik ook al had met Vista......
Ligt ook niet aan m'n moederbord want die is compleet anders.
Zou het dan aan m'n isp kunnen liggen.............
Hmmmm
De nieuwe taakbalk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Puur uit interesse, maar welke functionaliteit trekt jou over de streep om 7 te gaan gebruiken? En dan bedoel ik van XP naar 7, en van vista naar 7. Ikzelf zou prima bij XP kunnen blijven, zij het niet dat ik voor mijn werk de interesse moet hebben.
Is die stippellijn niet van Opera of zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand even op mijn vraag een antwoord geven???
Wat bracht XP nou meer dan 2k, om even heel serieus te zijn. 2k was toendertijd het eerste volwassen OS van Windows. Wat XP vooral tegen zich heeft (voor mij dan) was die heul lelleke mickey mouse layout die ze nu in bijna al hun OS'sen proppen (ja dat kan je aanpassen...).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand even op mijn vraag een antwoord geven???
Verder:
Dat gelul over dat 2000 de beste Windows was: XP heeft dezelfde (NT-) kernel, maar werk veel efficienter. Waar ik bij Win2K effe een senseotje kon gaan zetten voordat het opgestart was, ging XP veel efficënter met het geheugen en overige systeembronnen om. Hetzelfde zie ik nu overigens bij Win7 tov Vista. 7 Is sneller en lichter en lijkt efficiënter te werken. En dat in de beta-fase.
Heb ik geprobeerd, die van OpenDNS maar dat biedt ook geen soelaas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is er niet een andere dns die je als primary kunt zetten ?
hoe dan ook. ik gebruik ook Win 7 en geen DNS problemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, die van OpenDNS maar dat biedt ook geen soelaas.
Maar dit heeft niks met Win7 te maken, dus geheel offtopic.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe dan ook. ik gebruik ook Win 7 en geen DNS problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben al wel een paar "vervelende" dingen tegen gekomen in Win7.
Ik krijg DK2 niet opgestart, maar dat zal wel aan een verkeerde verwijzing liggen....
En ik krijg FallOut3 niet aan de praat.
De check start netjes maar wanneer ik dan op Ok klik gebeurd er even niks en komt de pc check weer in beeld, een mooie loop dus.......
Nu heb ik nog niks veranderd aan UAC, misschien dat het daar aan ligt??
Voor de rest mogen ze het zo uitbrengen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]heb je de feedback al gestuurd dat je deze spellen niet aan de praat krijgt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben al wel een paar "vervelende" dingen tegen gekomen in Win7.
Ik krijg DK2 niet opgestart, maar dat zal wel aan een verkeerde verwijzing liggen....
En ik krijg FallOut3 niet aan de praat.
De check start netjes maar wanneer ik dan op Ok klik gebeurd er even niks en komt de pc check weer in beeld, een mooie loop dus.......
Nu heb ik nog niks veranderd aan UAC, misschien dat het daar aan ligt??
Voor de rest mogen ze het zo uitbrengen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je de feedback al gestuurd dat je deze spellen niet aan de praat krijgt ?
Je link is brak.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef dvanduijn het volgende:
Ik heb al deze stappen uitgevoerd: http://windows7center.com/nl/windows...omment-page-1/
Maar het lukt niet om de taal te veranderen. Ik heb deze file gedownload: 32-bit: client_localpacks-GB1LCLPCKCFRE_DVD.iso (0xFCB14E84) en de .iso uitgepakt met Winrar. Als ik nu naar het configuratiescherm ga en de taal probeer te wijzigen lukt het niet. Wie weet hoe dit komt?
Gizmo Tools, je moet dan de Gizmo Manager hebben. Werkt erg makkelijk en lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:59 schreef Netsplitter het volgende:
Je
[..]
Je link is brak.
Heeft iemand al een goed programma gevonden om iso's mee te mountel a la Deamon Tools??
Zit te kloten met UltraIso enzo, maar dat haalt het niet bij DT.....![]()
Voor de rest werkt het heerlijk.
Ben nog niks echt vreemds tegen gekomen wat niet werkt ofzo.
Ja, die games, maar dat komt door het mountingprobleem vrees ik.
Ik ben heel benieuwd wanneer de eerste RC gelanceerd gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |