Het ging meer om de hardware, opzich zou je denken dat een IntelPro/-wireless wel standaard herkend zou worden, maar helaas is dit niet het geval. Na het installeren van een iets ander model kon Windows 7 in ieder geval aangeven waar ik de drivers kon downloaden.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Staat Wireless Zero Configuration wel aan?Gebruik anders eens de bij de netwerkkaart meegeleverde configuratiemanager.
Die doet bij mij niets.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind Winkey+Shift+ pijl links/rechts wel een zeer goede functie.
bronquote:Changes from build 7000 :
1. The new sidebar color that was shown in previous screenshots. See below?
2. New Paint, as we saw in previous screenshots. See below?
3. HomeGroup gets a new icon. See below?
4. IE8 updated to RC1
5. Faster search in startmenu, instant.
6. General higher stability in OS
7. New animations when moving between things in Windows Explorer
8. Desktop Gadget Gallery is the new name for Sidebar. It gets a new icon!
Waarschijnlijk heb je UAC uitgezet. Dan werken je gadgets namelijk niet meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:46 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Ik ga hem waarschijnlijk ook niet echt intensief gebruiken, zeker gezien een 19" scherm (geen breedbeeld), maar ik wil het wel graag testen.
De sidebar werkte in het begin namelijk nog wel. Dus als je zou willen checken, dan alvast bedankt
[..]
I know, maar het werkt dus helemaal niet meer bij mij. De gadgets zijn verdwenen na een reboot en zijn niet meer te activeren.
Verhip, ik heb inderdaad mij UAC uitgezet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je UAC uitgezet. Dan werken je gadgets namelijk niet meer.
Relaxed.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
"Upgraden" weet ik niet, maar je kan wel je oude Beta-key gebruiken voor de nieuwe build. Installatie van de nieuwe build schijnt 20 min. korter te duren..
Dat had ik al in m'n bericht erboven gezet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed.
In de nieuwe release schijnt ook IE8 RC0/1 te zitten.
mwah...er is geen nieuwe beta uitgekomen. dit is een interne build bij Microsoft. Iedere dag komen er nieuwe builds uit daar waarin van alles veranderd is t.o.v. de dag er voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goed om te zien dat er een nieuwe beta uit is gekomen, enkel zal ik het in ieder geval niet installeren. Ben al heel blij dat mijn Windows 7 draait met draadloos
Vista zuigt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En Windows 2000 ziet eruit als Windows 95. Wat is je punt?
Oh ja, want 2000 heeft een ander kleurenschema!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vista zuigt.
2k ziet er absoluut niet uit als Win95.
Je hebt me helemaal overtuigd. Ik stap direct over naar Windows 2000.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef slacker_nl het volgende:
Niet alleen een ander kleurschema, de icoontjes zien er zelfs anders uit!
Verder is/was 2k het beste MS product ooit. Dat was een dijk van een OS. Vind het jammer dat het inmiddels niet meer gesupport word..
En ja, Windows 7 lijkt op Vista == kutproduct. Aangezien het nagenoeg hetzelfde is en je moet bijbetalen als je wilt upgraden. Pure bagger dus.
Nee, want Windows 7 biedt meer functionaliteit dan XP.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef slacker_nl het volgende:
Zou ik niet doen, wordt niet meer gesupport. Ga XP gebruiken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |