Toppie, zo ook maar es doen danquote:Op zondag 26 april 2009 13:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hij doet een mooie upgrade met het trucje!
draait lekker ! aanrader
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22windows+7%22+%2Bxp+%2Bsharing&btnG=Zoeken&meta=quote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef Slappy het volgende:
Yoo wie kan mij helpen.Ik wil via me Laptop die Windows 7 heeft me muziek delen voor mijn pc met Xp.Moet je net als bij Vista zo patch downloaden zodat Windows 7 ook Xp kan benaderen?
7 draait iig beter en vlotter dan Vistaquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef kevin33 het volgende:
Draai nu vista op een laptop met een celeron 2,14 en een 1gb geheugen draait redelijk soepel, maar goed, ik wil weer eens wat nieuws, zou het goed draaien?
Is trouwens die mp3 bug opgelost?
Ah tof, weet iemand of fm'09 goed draait op 7quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
7 draait iig beter en vlotter dan Vista![]()
MP3 bug is al tijdje geleden verholpen
Waarom? Is precies hetzelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef RRGJL het volgende:
Ah nice
Nou had ik de minder legale variant al in mijn bezit, maar misschien dat ik deze toch maar even download.
Principekwestiequote:
Wou net zeggen, je kunt de key gratis krijgen van MS. Daar hoef je de RC niet voor te downloaden...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef RRGJL het volgende:
[..]
PrincipekwestieDan heb ik een legale key ook enzo. Als het legaal kan, waarom zou ik dat dan niet doen?
(of ik pik de key daar even weg. het ging me iig vooral om de key
)
Pluk even een Beta key van een website. Wacht, je krijgt ze gewoon van me:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef RRGJL het volgende:
[..]
PrincipekwestieDan heb ik een legale key ook enzo. Als het legaal kan, waarom zou ik dat dan niet doen?
(of ik pik de key daar even weg. het ging me iig vooral om de key
)
Volgens mij waren er ook maar 5 verschillende in totaal. Dit zijn wel de keys voor de 32-bit versie. Voor 64-bit heb je andere nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Pluk even een Beta key van een website. Of wacht, je krijgt ze gewoon van me:
6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73
TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC
GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY
4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH
QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7
Klopt, die had ik er ook nog even bij kunnen zetten:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook maar 5 verschillende in totaal. Dit zijn wel de keys voor de 32-bit versie. Voor 64-bit heb je andere nodig.
Neenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:44 schreef Olep het volgende:
RC1 al legaal te downloaden?
Behalve MSDN en technet natuurlijk.
Weet ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Download 7100 gewoon ergens, torrent ofzo. Zo een ramp is dat nou ook weer niet
7100 = RC1.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar dan kan ik ook gewoon op RC1 wachten natuurlijk.
cversion.ini edittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef Beach het volgende:
Ik heb de RC1, hoe installeer ik die over een eerdere versie heen? Build 7000 ofzo.
kun je na het booten nog een custom installatie kiezen ? zo ja, dan kun je misschien je partitie nog verwijderen en opnieuw aanmaken en ntfs formatteren ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef mug89 het volgende:
Ik vandaag die RC1 gedownload, gebrand en in mn pc gestopt.
Nu wil ik m installeren, HDD gekozen, pakte ie niet, gaf melding: setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition.
Format gedaan, partitions verwijderd etc. maar nog steeds die melding.
Ik heb mijn data op een andere partitie maar die mag dus niet leeg. (gebruik maar 1 hdd).
google resultaten geeft aan dat je de hdds die je niet gebruikt moet uitschakelen, maar dat kan bij mij dus niet.
t is een s-ata schijf.
iemand die dit ook heeft? en evt een oplossing? ik wil m graag installeren, want mn xp is nu ook weg
Als de ondersteuning voor 64bit XP hetzelfde is als voor de 64bit Win7 is het aanbod vrij mager. Veel applicaties draaien echter wel op dit OS, maar in 32bit mode. Ik draai zelf xp64bit en het draait super. Driver ondersteuning is goed te noemen, maar bijvoorbeeld een 64bit firewall is moeilijk te vinden. Draai nu ghost firewall en die is goed. Maar het is even zoeken. Verder draaien alle spellen, sommige hebben zelfs een 64bit -versie. Maar google is yourbest friendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef sander-3 het volgende:
Heb net de RC1 ook geinstalleerd, had vandaag een virus op XP, en wilde toen opnieuw installeren, maar heb maar even windows 7 gedownload. Werkt echt geweldig moet ik zeggenIk heb trouwens de 64 bit versie genomen. Weet iemand nog wat programma's die daarop werken? Die het beter doen op 64 dan op 32bit ofzo?
Kan ik er effe mee spelen
geen last van gehad. Beide binnen een uur binnen (tegelijk) via de links uit de eerste post op tweakersquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op tweakers stond een link waarmee je direct kon downloaden bij Microsoft, maar die klapte er de hele tijd uit
Ga vanavond maar even een torrent zoeken. Maar dan loop je weer het risico dat het eenmaal gedownload gewoon de beta blijkt te zijn ofzo.
32 bit heeft de 4Gb limiet en in Windows betekent dit iets van 3,37Gb bruikbaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben idd ook wel benieuwd of ik nu zou moeten kiezen voor 32 of 64 bit... Heb een core2duo processor.
Kan 32bit 7 ook omgaan met meer geheugen dan XP ? Of moet je daarvoor sowieso naar 64bit toe?
2^32 = 4gigquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben idd ook wel benieuwd of ik nu zou moeten kiezen voor 32 of 64 bit... Heb een core2duo processor.
Kan 32bit 7 ook omgaan met meer geheugen dan XP ? Of moet je daarvoor sowieso naar 64bit toe?
Kijk, duidelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
2^32 = 4gig
Dat zal altijd zo blijven, SP1 voor vista toont dus ook alleen maar 4GB. Adresseren kan simepl weg gewoon niet, omdat er +-3.2GB te adresseren valt na aftrek van de benodigde systeem-memory. Als je hier nog je videokaart-geheugen vanaf trekt blijft er nog minder over voor je RAM. Wiskundig dus onmogelijk
zal ik straks ff doen voor je.. als ik thuis ben!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand bevestigen of het via WMP delen van media (WMVHD) naar een Xbox 360 nu wel goed werkt met RC1? Met de beta kon je wel sharen alleen als je dan in je Xbox 360 menu een map opende waar een WMVHD bestand in staat dan was deze vaak leeg.... met Vista heb ik daar nooit problemen mee gehad.
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
zal ik straks ff doen voor je.. als ik thuis ben!
heb 7 sinds gister maar dat nog niet geprobeerd.. anders moet ik weer terug naar xp
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:11 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop dat NVIDIA met betere video drivers komt voor Windows 7 want een nieuwe tab openen in Firefox gaat met mijn 8600 GT kaartje lang niet zo soepel als in XP of Vista.
Och jongen, ik weet er meer van dan je denkt. Ik reageer zo omdat het hier gaat om een release candidate.. Dan kunnen er nog fouten en problemen in zitten he. Maarja, het is natuurlijk wel van vitaal belang dat het openen van een tabje in firefox vloeiend gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:29 schreef magnifor het volgende:
Klinkt raar maar Firefox maakt degelijk wel gebruik van je grafische kaart.
Ik heb ooit Ubuntu gebruikt en met standaard drivers ging tabje openen langzaam terwijl rest van Ubuntu wel vloeiend werkte. Installeer ik de nvidia drivers voor Linux en guess what? Tabje openen ging soepel. Dus ga niet zo reageren waar je geen weet van hebt.
Ben het met je eens. Wat een kinderachtige reactie van die Sander. Je kan ook gewoon normaal volwassen reageren i.p.v. zo uit de hoogte te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef magnifor het volgende:
Ik heb het toch ook niet over Windows 7 zelf? Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat Nvidia met betere drivers komt. Een Release Candidate is zo goed als af, dus we mogen nu wel iets kritischer zijn dan tijdens de beta's enzo.
En ja, tabje openen in Firefox is belangrijk aangezien ik 90% van de tijd dat ik achter mijn computer zit aan het browsen ben.
Vistaquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Badabingea het volgende:
Welke drivers moet je nemen btw? Gewoon XP of pakken ze die niet?
Heb je de nieuwste drivers al geprobeerd? Ze zijn pas uitgegeven op de Nvidia website. Ik weet niet of ze al in Windows Update zitten. Je zou het kunnen proberenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef magnifor het volgende:
Ik heb het toch ook niet over Windows 7 zelf? Ik zeg alleen maar dat ik hoop dat Nvidia met betere drivers komt. Een Release Candidate is zo goed als af, dus we mogen nu wel iets kritischer zijn dan tijdens de beta's enzo.
En ja, tabje openen in Firefox is belangrijk aangezien ik 90% van de tijd dat ik achter mijn computer zit aan het browsen ben.
Ach gossiequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Wat een kinderachtige reactie van die Sander. Je kan ook gewoon normaal volwassen reageren i.p.v. zo uit de hoogte te doen.
Ik gebruik zelf alleen IE 8 en daar heb ik geen probleem met tabjes. Ik merk wel als ik geen goede videodrivers heb geinstalleerd dat het scrollen door pagina's heel traag is. Althans bij oudere versies van Windows.
zonde van je 6Gb om niet voor 64 bit te gaan. En 32 bit software draait toch ook op 64 bit windows via wow64 ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik twijfel echt tussen 64bit en 32bit. Mijn systeem is het volgende:
Core2duo E6750 @ 3.44ghz
6 GB DDR2
Nvidia 8800GT
Voorheen was de ondersteuning voor 64 bit aardig beroerd toch? Qua software? Maar het lijkt me wel de toekomst...
Iemand een advies?
64 bit, anders heb je niks aan die 6GB.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Core2duo E6750 @ 3.44ghz
6 GB DDR2
Nvidia 8800GT
Voorheen was de ondersteuning voor 64 bit aardig beroerd toch? Qua software? Maar het lijkt me wel de toekomst...
Iemand een advies?
Waarom draai je op zo'n systeem, als je geeneens weet welk OS je denkt te moeten nemen? Nouja, zal wel. Ik draai zelf 64-bit. Voor XP zijn daar hele fora over te vinden, en uiteindelijk vind je je weg wel. Wel heb ik een dualboot, want veel software van mij draait niet goed op 64bit. Denk aan software ontwikkeltools, muziekproductie software en dat soort zaken. Dus dan switch ik altijd. Maar 64-bit staat als hoofd-OS ingesteldquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Core2duo E6750 @ 3.44ghz
6 GB DDR2
Nvidia 8800GT
Iemand een advies?
Hier werkt t hoorquote:
Omdat ik wil dat mijn pc het doet, zonder gezeur. En dat kon voorheen dus niet net andere 64bit osen. Het leek me nu wel de tijd voor ms en voor softwarebouwers om te gaan voor 64bit. Vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Waarom draai je op zo'n systeem, als je geeneens weet welk OS je denkt te moeten nemen?
Ik doelde meer op de hoeveelheid geheugen. Zonde als je maar de helft gebruikt imo. Hopelijk vind je het prettig werken, ik inmiddels wel. Gewoon proberen joh!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat mijn pc het doet, zonder gezeur. En dat kon voorheen dus niet net andere 64bit osen. Het leek me nu wel de tijd voor ms en voor softwarebouwers om te gaan voor 64bit. Vandaar mijn vraag.
Heb je Aero aan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom doet mijn Windows + Tab functie het niet..?
Aero..?quote:
Klok klepel verhaal voor jou dus. Ga eerst maar eens uitzoeken of je dat überhaupt wel kan draaien.quote:
Ehmm ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klok klepel verhaal voor jou dus. Ga eerst maar eens uitzoeken of je dat überhaupt wel kan draaien.
Die drivers had ik al geïnstalleerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:18 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Ik vind het gewoon stom om bij een RC te gaan muggenziften over zoiets triviaals dat je tabs in firefox niet vloeiend genoeg gaan doordat de driver misschien nog niet helemaal geoptimaliseerd is. Maar laat het ook verder maar, ik heb geen zin om te ouwehoeren over zoiets kutterigs als dit
De laatste versie van de NVidia drivers werken goed bij mij. En die zijn van April 30, 2009.
64bit
32bit
Heb je überhaupt videodrivers geïnstalleerd? Lijkt me niet zo te zien...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ehmm ja.
Want op mijn vorig Vistra draaide hij wel.
Mijn specs:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat deze automatisch werden geinstaleerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je überhaupt videodrivers geïnstalleerd? Lijkt me niet zo te zien...
Volgens mij moet dat ook automatisch gebeuren, tenminste dat gebeurde bij mij wel. Check anders Windows Update even.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze automatisch werden geinstaleerd![]()
Snel ff downloaden dan(ja sorry, heb maar 2 jaar ICT gedaan.. maar ben meer een Autofreak dan PC's)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ook automatisch gebeuren, tenminste dat gebeurde bij mij wel. Check anders Windows Update even.
Je kunt Aero en de doorzichtigheid gewoon inschakelen hoor... Maar heb je niet de RC dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is al geupdate.. maarja, doe ik het maar met een nieuwere (beta)
Jawel..?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt Aero en de doorzichtigheid gewoon inschakelen hoor... Maar heb je niet de RC dan?
Wil je mijn DVD Lenen..??quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Mijn setup blijft hangen, aan het begin al.32 bit versie gedownload via microsoft.com.. Gebrand met 6x
Kutzooi
Probeer hem eens wat langzamer te branden. Snel branden wil nog wel eens voor leesfouten zorgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Mijn setup blijft hangen, aan het begin al.32 bit versie gedownload via microsoft.com.. Gebrand met 6x
Kutzooi
Raar dat hij niet aan staat bij jou. Mijn video kaart is minder goed en bij mij staat hij standaard aan.quote:
6x is al bijna het laagste. En bootcd's van Vista brand ik gewoon zo en die doen het wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Probeer hem eens wat langzamer te branden. Snel branden wil nog wel eens voor leesfouten zorgen
er wordt vaak geadviseerd om bij leesproblemen te branden op 2x en niet sneller.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
6x is al bijna het laagste. En bootcd's van Vista brand ik gewoon zo en die doen het wel.
Heb hem inmiddels gedownload. Ga hem volgende week installeren. Ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de hoeveelheid geheugen. Zonde als je maar de helft gebruikt imo. Hopelijk vind je het prettig werken, ik inmiddels wel. Gewoon proberen joh!
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Slappy het volgende:
Mooi in die tijd is Windows 7 officieel wel uit mag ik hopen?
Thanks. Heb gister zelf ook RC1 geinstalleerd en het werkt iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hier werkt t hoor1 film niet, maar dat ligt denk ik niet zozeer aan windows 7, want het zijn allemaal WMVHD, en de rest deed het gewoon
Na een Videokaart update (met die beta update) doet hij het wel weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 03:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Raar dat hij niet aan staat bij jou. Mijn video kaart is minder goed en bij mij staat hij standaard aan.
Heb je al gekeken bij Personalize > Window Color? Daar moet Transparency aangevinkt zijn.
Mocht het niet lukken, dan kan je altijd nog dit proberen:
http://www.thinktechno.com/2009/01/13/enable-aero-in-windows-7/
Windows 7 heeft een kleinere memory footprint en andere snelheids optimalisaties dus ik zou zeggen ja, flink verschilquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef .Martijn het volgende:
Even een kort (n00b) vraagje hoor:
Op m'n MacBook heb ik onder Bootcamp Windows Vista draaien. Opzich draait dit prima, maar zal Windows 7 nou sneller & soepeler lopen als Vista? Of is het verschil erg minimaal?Alvast bedankt voor de reacties
Met 6gb voor 64bits gaan. Zonde van je geheugen anders!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Core2duo E6750 @ 3.44ghz
6 GB DDR2
Nvidia 8800GT
Iemand een advies?
Oké, hoopvolquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met 6gb voor 64bits gaan. Zonde van je geheugen anders!
Ik ben sinds een week over op vista X64 en behalve dat mijn geheugen (4gb) nu allemaal gebruikt kan worden voelt het geheel ook wat soepeler lopend aan.
Qua ondersteuning moet je vooral kijken of je drivers allemaal 64bits te krijgen en ik moest een 64 bits daemon tools downloaden maar verder draait alles gewoon prima.
klopt, vanaf externe ondersteund ie niet.. had ik ook geprobeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net geprobeerd Windows 7 te installeren via mijn externe schijf. Ging helaas niet werken. Ik ben (nou ja, de computer is...) nu bezig met het branden van een dvd. Ben benieuwd...
Laat ff weten of jou setup het wel goed? En op welke speed je gebrand hebt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net geprobeerd Windows 7 te installeren via mijn externe schijf. Ging helaas niet werken. Ik ben (nou ja, de computer is...) nu bezig met het branden van een dvd. Ben benieuwd...
Doet de setup het ook gelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef Nero22 het volgende:
KLAARR!!!!!![]()
Heb het via Nero Express (o.i.d.) gedaan. 16x ging prima.
Tot nu vind ik het helemaal super. Nu even alles naar eigen hand zetten.
Setup van? Windows 7? Ja hoor. Wat doet hij (niet) bij jou dan?quote:
Duurt teringlang voordat die dat beeld geeft dat je hem wilt installen. Maar nu issie er wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Setup van? Windows 7? Ja hoor. Wat doet hij (niet) bij jou dan?
Ik gebruik Virtual Clone Drive. Hiervoor (op XP) gebruikte ik altijd daemontools. Al is het alleen maar om te kijken of ik het beter vind werken. Vond Daemontools ook een beetje een schimmig programma..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef editoor het volgende:
Het deamon tools probleem is zeker nog niet opgelost in RC?
Je hebt dus virtual clone drive nog niet uitgeprobeerd? Ik had met W 7 64 bit beta problemen met het lezen van iso's. Geen enkele progamma die werkte. Ben nu de RC 64 bit aan het binnen halen en hoop toch dat het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik gebruik Virtual Clone Drive. Hiervoor (op XP) gebruikte ik altijd daemontools. Al is het alleen maar om te kijken of ik het beter vind werken. Vond Daemontools ook een beetje een schimmig programma..![]()
O, bij mij gaf het geen problemen. Apart. Goed, hij is er nu.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Duurt teringlang voordat die dat beeld geeft dat je hem wilt installen. Maar nu issie er wel.
Ja, op me laptop ook niet, met zelfde cd, zal een probleem van me pc zijn dus. Geven ze taalpakketten uit met RC's?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O, bij mij gaf het geen problemen. Apart. Goed, hij is er nu.
Ik wil echt een Nederlands taalpakket. Ik kan wel Engels, maar Nederlands werkt toch iets fijner.![]()
Welk probleem?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef editoor het volgende:
Het deamon tools probleem is zeker nog niet opgelost in RC?
Ik meen gelezen te hebben dat er een NL-pak op TechNet te downloaden is. Alleen voor die leden dus...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ja, op me laptop ook niet, met zelfde cd, zal een probleem van me pc zijn dus. Geven ze taalpakketten uit met RC's?
op 32 of 64 bit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
Ik heb 'm hier draaien, de laatste versie.
64bitquote:
volgens mij was er op de deamon site inderdaad een versie die met 7 werktquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij was er op de deamon site inderdaad een versie die met 7 werkt
Ze zeggen dat dit ook iets is (taalpakket?). Kun jij daarbij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef mug89 het volgende:
ik ben lid van technet maar ik zie geen NL taalpakket hoor...
Nou ben ik hier niet zo heel sterk mee, dus misschien doe ik alles verkeerd, maar als ik 'ipconfig' onder Run toets krijg ik even een zwart schermpje, maar deze verdwijnt meteen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien staat ie op static ipv dynamisch of is je ipv4 uitgeschakeld.
welk ip zie je op je wireless interface met ipconfig ?
mja, Ip krijg je meestal wel....maar blijkbaar geen bruikbare voor je routerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef Jeeh het volgende:
Als ik trouwens MSN gebruik en de Troubleshooter volg geeft deze bij IP wel een vinkje, maar bij Default Gateway houdt het al op...
Ik gebruik virtual clone drive nu, op 64 bit. Werkt primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef editoor het volgende:
[..]
Je hebt dus virtual clone drive nog niet uitgeprobeerd? Ik had met W 7 64 bit beta problemen met het lezen van iso's. Geen enkele progamma die werkte. Ben nu de RC 64 bit aan het binnen halen en hoop toch dat het probleem is opgelost.
met je drivers lijkt me niet aan de hand eigenlijk, maar goed...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Jeeh het volgende:
Mja, die heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik ga het eens met Virtual Windows XP proberen, misschien krijg ik de drivers zo wel draaiende.
- edit -
Eerst eens lezen hoe dat precies zit![]()
Thanks in elk geval!
Probeer eens Start -> Run -> typ in: "cmd"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Jeeh het volgende:
Mja, die heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik ga het eens met Virtual Windows XP proberen, misschien krijg ik de drivers zo wel draaiende.
- edit -
Eerst eens lezen hoe dat precies zit![]()
Thanks in elk geval!
Bij mij draaid ie nu ook. Werkt zoals vanouds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
mja, bij apipa moet ie ook gewoon 255.255.255.0 zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Tarabass het volgende:
Je subnetmask is volgens mij ook verkeerd. De laatste 2 nul, dan zit je in de verkeerde class! Alleen de laatste moet toch nul zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |