Bah!
Gisteren geinstalleerd over Vista 32 heen en werkelijk alles werkt naar behoren, pakt alle drivers en bestanden probleemloos.
Alleen mn internet werkt niet! Nou had ik daar onder Vista ook al problemen mee, maar ik krijg het nu een dag later nog niet aan de gang. Ik heb een Dell Latitude D830 met een Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller en een Intel Pro/Wireless 3945ABG Network Controller (volgens mij is die laatste verantwoordelijk voor mn internet). Vista drivers heb ik herhaaldelijk opnieuw geinstalleerd, zowel die die op de Dell site gegeven zijn (al zijn die relatief oud), als nieuwere van hun sites (maar deze deden beetje moeilijk bij de installatie).
Hij herkent alle wireless netwerken wel probleemloos, maar bij het connecten loop ik altijd tegen problemen aan. Hij zegt wel Connected, maar er gebeurd ondertussen niks. Na diagnose geeft hij als laatste dit aan:
'Wireless Netwerk Connection doesn't have a valid IP configuration'
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of wat ik nog kan proberen? Ik heb echt geeeen zin om weer terug naar Vista te gaan, dit werkt veel lekkerder.....
Bij voorbaat dank voor suggesties!
(phew for a minute there i lost myself i lost myself