quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij was er op de deamon site inderdaad een versie die met 7 werkt
Ze zeggen dat dit ook iets is (taalpakket?). Kun jij daarbij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef mug89 het volgende:
ik ben lid van technet maar ik zie geen NL taalpakket hoor...
Nou ben ik hier niet zo heel sterk mee, dus misschien doe ik alles verkeerd, maar als ik 'ipconfig' onder Run toets krijg ik even een zwart schermpje, maar deze verdwijnt meteen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien staat ie op static ipv dynamisch of is je ipv4 uitgeschakeld.
welk ip zie je op je wireless interface met ipconfig ?
mja, Ip krijg je meestal wel....maar blijkbaar geen bruikbare voor je routerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef Jeeh het volgende:
Als ik trouwens MSN gebruik en de Troubleshooter volg geeft deze bij IP wel een vinkje, maar bij Default Gateway houdt het al op...
Ik gebruik virtual clone drive nu, op 64 bit. Werkt primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef editoor het volgende:
[..]
Je hebt dus virtual clone drive nog niet uitgeprobeerd? Ik had met W 7 64 bit beta problemen met het lezen van iso's. Geen enkele progamma die werkte. Ben nu de RC 64 bit aan het binnen halen en hoop toch dat het probleem is opgelost.
met je drivers lijkt me niet aan de hand eigenlijk, maar goed...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Jeeh het volgende:
Mja, die heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik ga het eens met Virtual Windows XP proberen, misschien krijg ik de drivers zo wel draaiende.
- edit -
Eerst eens lezen hoe dat precies zit![]()
Thanks in elk geval!
Probeer eens Start -> Run -> typ in: "cmd"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Jeeh het volgende:
Mja, die heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik ga het eens met Virtual Windows XP proberen, misschien krijg ik de drivers zo wel draaiende.
- edit -
Eerst eens lezen hoe dat precies zit![]()
Thanks in elk geval!
Bij mij draaid ie nu ook. Werkt zoals vanouds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
Ik heb 'm hier draaien, de laatste versie.
mja, bij apipa moet ie ook gewoon 255.255.255.0 zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Tarabass het volgende:
Je subnetmask is volgens mij ook verkeerd. De laatste 2 nul, dan zit je in de verkeerde class! Alleen de laatste moet toch nul zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |