Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het niet bepaald een knuffel-vorm
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
En de mensen zonder date mogen nu niets zeggen zeker?
Prik maar een datumquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb heul geen date! Ik moet mijn zusje mee helpen verhuizen
Ja, als je der om gaat draaien wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Dát al..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
Nee
En naakt lepeltje lepeltje liggen zou ik dan nog altijd flikvlooien noemen.
Erg slim gedaan Tijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Misschien kunnen wij gaan daten?quote:
Ik noem dat... ik ga zo sex hebben knuf lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
shoot! je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meer
Ik ga helemaal niemand datenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij gaan daten?
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |