Ja.quote:
Ik had wel meegekregen dat ze zouden komen, maar ben niet zo weg van AC/DC, dus had sowieso geen interesse (zal ook in de reguliere voorverkoop wel behoorlijk prijzig geweest zijn). Van Roadburn wist ik niet dat de voorverkoop zou starten, ik wist niet dat Neurosis zou komen, ik wist alleen dat ik er wel eens heen zou willen. En ik weet dat ik Neurosis geweldig vind.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wist heel niet dat ze naar NL kwamen
Dacht alleen opeens dat het me wel eens leuk zou lijken om daar heen te gaan, maar nu niet meer dus
14% bijtellingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
opzich is het idee best aardig maar hypocriet en achterhaald en daarbij is het een strontlelijke auto
[ afbeelding ]
Ik snap niet, waarom ze zo'n baggerlelijke auto maken...
Kom zo nu en dan op weg naar de baas wel eens een tegen. Diezelfde persoon heeft een grote knálgele sticker achterop met de tekst: Commit random acts of kindness.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
opzich is het idee best aardig maar hypocriet en achterhaald en daarbij is het een strontlelijke auto
[ afbeelding ]
Ik snap niet, waarom ze zo'n baggerlelijke auto maken...
Sowieso.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
14% bijtelling
Hoewel het gehele stelsel van bijtelling behoorlijk hypocriet is...
Ik keek ook mijn vader aan, van.... wtf.. Eerst zeggen dat Toyota's de meeste betrouwbare auto's zijn en nu glashard beweren dat het zo moeilijk is om een automatisch aan/uit schakelaar voor de verlichting te creëren.quote:
Ze hadden waarschijnlijk last van een pensioengatquote:[..]
whehe, ja
lijkt er wel op...
maar zei de Toyotadealer dat toyota het meest betrouwbare merk is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik keek ook mijn vader aan, van.... wtf.. Eerst zeggen dat Toyota's de meeste betrouwbare auto's zijn en nu glashard beweren dat het zo moeilijk is om een automatisch aan/uit schakelaar voor de verlichting te creëren.
en dat voor een auto die zich automatisch kan laten parkeren..
[..]
Ze hadden waarschijnlijk last van een pensioengat
Dat zeker of anders de Honda Clarity, alleen waterstof is nog niet tankbaar bij de pomp..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef eer-ik het volgende:
Als ik dan toch hybride zou moeten rijden, doe me dan deze maar
[ afbeelding ]
Maar goed, dat snappen ze niet in Den Haag..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik ken genoeg diesels die beter voor het milieu zijn dan een prius.
zie de Top Gear Hiluxquote:
Zo min mogelijk dat kapot kan gaan, dan heb je kans dat het een betrouwbare auto is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik keek ook mijn vader aan, van.... wtf.. Eerst zeggen dat Toyota's de meeste betrouwbare auto's zijn en nu glashard beweren dat het zo moeilijk is om een automatisch aan/uit schakelaar voor de verlichting te creëren.
klopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker of anders de Honda Clarity, alleen waterstof is nog niet tankbaar bij de pomp..
[..]
Maar goed, dat snappen ze niet in Den Haag..
mja, maar ze zitten ook kut en zijn imo te klein.quote:
die aflevering op antarctica geloof k rijden ze ook in zo'n ding.quote:
Dat is wel een beetje te simpel gesteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Maar goed, dat snappen ze niet in Den Haag..
Dat is ook weer zo..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo min mogelijk dat kapot kan gaan, dan heb je kans dat het een betrouwbare auto is.
Naja, meer die oude, die hebben ze zo godsgruwelijk gemarteld.... en hij deed het gewoon elke keer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die aflevering op antarctica geloof k rijden ze ook in zo'n ding.
best tof apparaat was dat
[ afbeelding ]
Dat was wel een vette bak. Waren er 3 van.. Nu vraag ik me wel af.. Staan die dingen nog op de Noordpool, want het lijkt me sterk dat ze terug konden rijden. Volgens mij JC ook de reservetank aan stukken geredenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die aflevering op antarctica geloof k rijden ze ook in zo'n ding.
best tof apparaat was dat
[ afbeelding ]
whehe ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, meer die oude, die hebben ze zo godsgruwelijk gemarteld.... en hij deed het gewoon elke keer.
goeie vraag eignelijk...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was wel een vette bak. Waren er 3 van.. Nu vraag ik me wel af.. Staan die dingen nog op de Noordpool, want het lijkt me sterk dat ze terug konden rijden. Volgens mij JC ook de reservetank aan stukken gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |