Ha, een mede-Westfriezin. Ik kom uit Grootebroek (ja, naast Lutjebroek).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vroeger (lees: zo'n 15 jaar geleden) sprak ik ook zo plat. Gelukkig heb ik op de school voor journalistiek spraakles gehad, dus nu spreek ik een mooie mengvorm van allerhande dialecten
Toch nog een beetje Frysk bloed dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Noh hééééj! Is het leuk weest vanavond?
Hier nog een Westfriese
Maar ik woon al meer dan tien jaar in het Rotterdamsche en Bleiswijksche, dus het Westfriese is er een beetje vanaf. Helaas.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, dat is toch gewoon hetzelfde?
hej, t gaat beter. ik heb wat minder heimwee, en t werk is iets beter want ik mag nu tenminste dingen gaan zoeken (t saaiste werk wel voor het begin bewaard) vóórdat ik die dingen weer stom moet overschrijven...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
dank dank dank![]()
en ik ben mega verkoudenmn neus zit echt vol, dus was al lang blij dat ik nog wat proefte, dat zal morgen ook wel weer over zijn....
hoe is het inmiddels in de VS kwak? ondanks het saaie werk toch een beetje aan het wennen en inburgeren nu?
Excuus, ik dacht dat er codeïne stondquote:
ja, dat je een neiwue neemt voor de oude is uitgewerkt... gewoon m de zoveel uur eentje innemen... dan stapelen de stoffen in je bloed p de stofjes die er nog zitten van de oude dosisin werkt het sneller en beer (zo is t mij uitgelegd) met ibu en minder goed idee geloof ik... maar als ik ibuprofen neem voor echte erge pijn dan zin ze meestal uitgewerkt voor ik weer een nieuwe magquote:
fijn om te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, t gaat beter. ik heb wat minder heimwee, en t werk is iets beter want ik mag nu tenminste dingen gaan zoeken (t saaiste werk wel voor het begin bewaard) vóórdat ik die dingen weer stom moet overschrijven...
en het helpt heel erg dat er al een week voorbij is. aant begin van de eerste week leken 5 weken zó lang...
thanks... ik doe mn best. lief van je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn om te horen![]()
rustig aan doen, gewoon alles maar over je heen laten komen en die kutklusjes, ach, dat overleef je ook wel
geniet van het feit dat je dit onderneemt, dat je dáár bent en leeft die paar weken en en en![]()
ja, geniet van je stoerheid
Kwak...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, t gaat beter. ik heb wat minder heimwee, en t werk is iets beter want ik mag nu tenminste dingen gaan zoeken (t saaiste werk wel voor het begin bewaard) vóórdat ik die dingen weer stom moet overschrijven...
en het helpt heel erg dat er al een week voorbij is. aant begin van de eerste week leken 5 weken zó lang...
Ik kreeg juist een gevoelloze tong ván mijn tongpiercingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg, ik hoor net van iemand die ook een CI heeft dat het bij haar een jaar duurde voor ze het gevoel in haar tong weer terug had. Hoop niet dat het bij mij zo lang duurt. Wel het moment om een tongpiercing te zetten natuurlijk
. En ik ben benieuwd of het ook invloed heeft op mijn beleving vh zoenen
.
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik den dat niemand kan weten of dit dé tijd van mijn leven is. Maa, geneiten probeer ik zeker. Zeker van de écht leuke momenten hier: de vrije momenten, de leuke vondsten die k doe in de brieven, het boodschappen doen in de supermarkt, eekhoorns in de tuin....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kwak...
Het is makkelijk gezegd, maar probeer wat meer in het nú te leven....voor je het weet is het voorbij..
Maar dít is de tijd van je leven...helaas komen de meesten daar pas naderhand achter.
En ik mag niet verkouden worden, dus jij krijgt geenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik mag niet verkouden worden, dus jij krijgt geenvan mij.
Of ja: kusje op je handje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |