Haha, ik ben al beter-wordend zeg maar en dan lust ik wel wat..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef The_Hives het volgende:
honger als je ziek bentGooi je dan niet alles er weer uit?
Meestal als ik bij de AH een maaltijdsalade koopt met 15% korting staat die bol, ben er nooit ziek van geworden!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:36 schreef Stefanovich het volgende:
Nou weet ik het nog nietMaar ik neig toch naar weggooien...
Het is geen zak maar een maaltijdsalade niçoise. En daarbij is het niet normaal dat die bol staan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:35 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij hoort een zak salade bol te staan. Ze pompen er bepaalde lucht in (ik meen zuurstofarm) die de houdbaarheid bevordert.
Niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is geen zak maar een maaltijdsalade niçoise. En daarbij is het niet normaal dat die bol staan.
Maar het zit niet in een zak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als er in het vak 100 normale zakken en 5 bolle staan, is het niet normaal, nee.
Voorgesneden kool stinkt sowieso harder vind ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging eens kool maken die bol stond, stonk nog erger dan zuurkool
Nee, de zakken worden volgens mij gevuld met stikstof en dat gebeurt wel eens wat enthousiast.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou zak of niet, bol = gistingsproces dus je voer is niet goed meer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, de zakken worden volgens mij gevuld met stikstof en dat gebeurt wel eens wat enthousiast.
Ik heb het over sla. Ik kom best vaak zakjes (gemengde) sla tegen die echt als een ballonnetje zijn opgeblazen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:32 schreef MPG het volgende:
[..].
De zak wordt pas gesloten nadat stikstof is toegevoegd, onmogelijk dat ie dan al opvallend bol staat. Probleem is vaak kool, die eigenlijk zonder stiktofbegassing verpakt zou moeten zijn, om te voorkomen dat ie transformeert tot zuurkool.
Dat kan niet tijdens het verpakkingsproces gebeurd zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb het over sla. Ik kom best vaak zakjes (gemengde) sla tegen die echt als een ballonnetje zijn opgeblazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |