ja dat is heel leuk enzo, maar als jullie ons niet op de hoogte houden wanneer het wel begint krijg je dat geklooi weer met dat sommige mensen niet actief zijn etc. vandaar (zie bijv die ijskastgozer en trevje)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef -SG- het volgende:
Totdat de reclame is afgelopen.
We PMen wanneer het weer gaat beginnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is heel leuk enzo, maar als jullie ons niet op de hoogte houden wanneer het wel begint krijg je dat geklooi weer met dat sommige mensen niet actief zijn etc. vandaar (zie bijv die ijskastgozer en trevje)
Scheelt dat mijn vak voor bij is en ik dus weer tijd hebtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat is heel leuk enzo, maar als jullie ons niet op de hoogte houden wanneer het wel begint krijg je dat geklooi weer met dat sommige mensen niet actief zijn etc. vandaar (zie bijv die ijskastgozer en trevje)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
En terecht tim, dat schamen.![]()
Als julie maar niet volgende week beginnen, dan ben ik op vakantie![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb em gehadquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:13 schreef Harajuku. het volgende:
Degene die geen PM heeft gekregen heeft pech
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |