hehequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
blablabla zegt:
je zei net dat je morge niks gaat doen
NG 181129 zegt:
Ja, wtf, ik heb kankerlang gewerkt, ben fucking moe van woensdag, nog niet eens uit kunnen slapen, en jij kan alleen in de ochtend Nou, ik ga lekker hard met mn luie reet in mn nest liggen
wehe
heb jij weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
en toen was ze offline en is NG z'n sexslet kwijt denk ik.
allstars zijn hip..quote:
niemand kon en behalve 3 en anders stonden we daar met zn 3en tussen allemaal mensen van gemiddeled 212.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
Ik dacht trouwens dat jullie met zn alle naar Bantam gingen?
huh niemand kon?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niemand kon en behalve 3 en anders stonden we daar met zn 3en tussen allemaal mensen van gemiddeled 212.
So heej, dat zijn dan ouwe knakkersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niemand kon en behalve 3 en anders stonden we daar met zn 3en tussen allemaal mensen van gemiddeled 212.
Nog steeds niet de juiste UI gevonden?quote:
via FTD, zekerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Nieuwsgroepen zijn echt handig!!!!
nee ik word gek, dat zwart witten kwam ook mn neus uit en mn PS creaties waren ook al niet te bestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog steeds niet de juiste UI gevonden?
Wie is dat in je UIquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee ik word gek, dat zwart witten kwam ook mn neus uit en mn PS creaties waren ook al niet te best
nog een 2e keer doen?quote:
Is te merkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee ik word gek, dat zwart witten kwam ook mn neus uit en mn PS creaties waren ook al niet te best
neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:40 schreef Silentalarm het volgende:
zegt ''the doors'' je iets NG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |