Goedmaaksexquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een duidelijke mening, maar verder ben ik best een watje hoor. Ik heb juist veel mannelijke gewone vrienden.
Als een man een lul is, zeg ik dat echter ook wel duidelijk
Grappig hoe offline en online toch weer anders blijken te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een duidelijke mening, maar verder ben ik best een watje hoor. Ik heb juist veel mannelijke gewone vrienden.
Als een man een lul is, zeg ik dat echter ook wel duidelijk
Je nam het woord paranoia in de mond, op scherm komt dat harder over dan dat je het ws bedoeld hebt. Maar goed, note is taken. Zal er de volgende keer anders naar kijken. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok granted, 'in de zeik zetten' is een rekbaar begrip, maar wel jammer dat je het zo opvat. Niet om het één of ander, maar met een beetje veerkracht had je kunnen weten dat ik je niet wil kwetsen. Whatsoever.
Nee, dat is burgerlijk. Betrouwbaar heeft een andere betekenis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Betrouwbaar, wil je dat als man zijn dan?
Das 2,3 kinderen, huisje Almere, Opel Astra Station, Labrador....
Ik kom voornamelijk bomen tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik distanieer me van die mannen post van RealZeus, we pissen niet alleen tegen bomen, kan ook een hek of kilometerpaal zijn.
Pardon? Ik ben niet lomp en ik pies niet tegen bomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Doe niet zo schijnheilig, Jullie doen het ook, alleen ik ben er gewoon eerlijk over.
en ik ben niet zo dom dat ik dat op een date zou doen.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.quote:
Dat niet, ik ben online ongeveer hetzelfde als IRL hoor. Ik ben gewoon duidelijk en heb een uitgesproken mening, maar dat maakt me absoluut niet hard of een mannenhaterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Grappig hoe offline en online toch weer anders blijken te zijn.
Almerequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
true, behalve als mensen zichzelf zo aanprijzenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat is burgerlijk. Betrouwbaar heeft een andere betekenis.
Ik pis het liefste in water, een gracht, sloot of meer..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik distanieer me van die mannen post van RealZeus, we pissen niet alleen tegen bomen, kan ook een hek of kilometerpaal zijn.
Ja monumentale gebouwenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kom voornamelijk bomen tegen.
Maar in Groningen heb ik wel eens geprobeerd om met mijn lamme harses de Martinitoren omver te pissen.
Homoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben niet lomp en ik pies niet tegen bomen.
quote:[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.
Rest de vraag of je zo iemand uberhaupt wel wil daten
Dat ligt toch gewoon aan t beeld dat jezelf creeërt? Je kan je ook gewoon hebben verkeken over hoe ze online isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Grappig hoe offline en online toch weer anders blijken te zijn.
Heey, ik heb al een opel astra station gehad! (2x) huisje in vleuten komt eraan, kids heb ik nog niet en een hond vind ik zielig voor dat beest!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde mijn "Lekker belangrijk" niet op de manier dat Zeus 'm bedoelt..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben niet lomp en ik pies niet tegen bomen.
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.
Rest de vraag of je zo iemand uberhaupt wel wil daten
Dat zijn goede eigenschappen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gewoon duidelijk en heb een uitgesproken mening
Alleen een vrouw kan dat zeker wetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, ik heb al een opel astra station gehad! (2x) huisje in vleuten komt eraan, kids heb ik nog niet en een hond vind ik zielig voor dat beest!maar ik ben nog alles behalve burgerlijk
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, ik heb al een opel astra station gehad! (2x)
duidelijk is goed!.. Maar duidelijk kan soms ook overkomen als hard, en daar kwam mijn gevoel vandaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat niet, ik ben online ongeveer hetzelfde als IRL hoor. Ik ben gewoon duidelijk en heb een uitgesproken mening, maar dat maakt me absoluut niet hard of een mannenhater
Klopt, nog 20 minquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
Als DIT topic nog geen stortvloed aan nieuwe mensen trekt, dan vreet ik mijn laptop op.
Niets over Opel hèquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Een ezel stoot zich over het algemeen....
Ga je ze tellen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
Als DIT topic nog geen stortvloed aan nieuwe mensen trekt, dan vreet ik mijn laptop op.
Onee...?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie had er ook alweer problemen met het verkrijgen van dates? Niet ik.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Indd! dat geluid motiveert gewoon om door te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik pis het liefste in water, een gracht, sloot of meer..dat is pas heerlijk pissen!
True! maar ik verwacht dat ik geen kleine Snuitjes rond heb lopen ergens...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen een vrouw kan dat zeker weten
Weet je hoe geniaal die auto was! Bank plat en je had een bed van 190 cm! alle ruimte om alles mee te nemen en het reed nog best prima.. ok, nu heb ik een subaru legacy, rijdt wel lekkerderquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Een ezel stoot zich over het algemeen....
Dat begreep ik, maar van RZ was ik niet zo zeker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik bedoelde mijn "Lekker belangrijk" niet op de manier dat Zeus 'm bedoelt..
Ja, dus, dan voldoe je dus aan 1 criterium?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, ik heb al een opel astra station gehad! (2x) huisje in vleuten komt eraan, kids heb ik nog niet en een hond vind ik zielig voor dat beest!maar ik ben nog alles behalve burgerlijk
En dat heeft met mijn geaardheid te maken??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
* Nouk84 mompelt iets over; eigen schuld, dikke .....quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 mompelt iets over; eigen schuld, dikke .....
Opelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |