Toch heb ik bij de eliminaties niet gemerkt dat veel kandidaten Sebastiaan als Mol zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Jane het volgende:
Zoals ook al door anderen gezegd, heeft Sebastiaan gewoon de taktiek gekozen om zoveel mogelijk 'molacties' uit te voeren. Daarmee hoopt hij waarschijnlijk 2 dingen te bereiken:
1) anderen gaan hem verdenken
2) op het moment dat hij iets stoms doet of zegt, zullen anderen hem wellicht proberen te verbeteren om de opdracht te laten slagen. Iedereen behalve de Mol dan. Zo kan hij mensen wegstrepen.
Wellicht geen slechte taktiek, maar wel een irritante. Vind ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Reese op 06-02-2009 22:34:57 ]Eeuwig vijfentwintig
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Reese het volgende:
Ik weet zeker wie de mol is!BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt trouwens best plausibel, maar ik word een beetje dol van al die theorieën. Ieder jaar doen er wel een stuk of wat de ronde en de meeste blijken uiteindelijk helemaal nérgens op te slaan
Edit: Ik geloof niet dat de opmerking over spoilertags over jouw post gingen, Reese, maar als jij nu tagjes gebruikt, zal ik dat maar overnemen, hè? Anders staat het nog allemaal open en bloot in mijn quote.
[ Bericht 13% gewijzigd door Wickedangel op 06-02-2009 22:42:06 ]Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2009 22:28:28 ]
Volgens verschillende vertalingssites betekent het bijvoorbeeld klein, mall (winkelcentrum) of mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef banananasi het volgende:
Khuld kan je inderdaad vrij vertalen naar paradijs, maar of het mol betekend weet ik niet
En Sebastiaan doet toch een reisprogramma? Misschien was 'ie daarom wel in Jordanië.
Weet ik ook niet zeker, maar thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bron![]()
Dit klinkt trouwens best plausibel, maar ik word een beetje dol van al die theorieën. Ieder jaar doen er wel een stuk of wat de ronde en de meeste blijken uiteindelijk helemaal nérgens op te slaan
Edit: Ik geloof niet dat de opmerking over spoilertags over jouw post gingen, Reese, maar als jij nu tagjes gebruikt, zal ik dat maar overnemen, hè? Anders staat het nog allemaal open en bloot in mijn quote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de volgende spoiler is voor mensen die meer van plaatjes houden, wel van rechts naar links lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Reese op 06-02-2009 23:47:00 ]Eeuwig vijfentwintig![]()
Mij iets té toevalligquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef banananasi het volgende:
Khuld kan je inderdaad vrij vertalen naar paradijs, maar of het mol betekend weet ik niet
En Sebastiaan doet toch een reisprogramma? Misschien was 'ie daarom wel in Jordanië.
![]()
Het ging niet om jou hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef Reese het volgende:
sorry, k-man.
Ik post op m'n mobiel, dus tags vergeten. Daarnaast, het is maar een theorie. Dit topic staat vol theorietjes.
Theorietjes bedenken is prima, maar als mensen feitelijkheden over het programma al zeler weten - zoals wie er nog afvalt - is het wel fijn om dat even voor je te houden.![]()
Ik vind die mol <--> Paradise theorie best aannemelijk.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
De vertaling of het vliegtuig?quote:
Het programma is toch al maanden geleden opgenomen, dus het lijkt me dat als Sebastiaan onlangs in een vliegtuig heeft gezeten, dat dat voor zijn werk is geweest.
Dat vraag ik me al wel jaren af: wat gebeurt er als een deelnemer afvalt? Gaat die dan linea recta naar huis? Zijn of haar omgeving weet toch dat diegene voor een week of 2,3 weg is voor de opnamen. Als je dan opeens na een paar dagen of een week al thuis bent weten heeeel veel mensen dat je het einde van de opnamen niet gehaald hebt.![]()
Die informatie moet dan op de een of andere manier uitlekken. Volgens mij gaan alle afvallers naar een lekker resort en vliegen ze aan het einde van de opnames gezamenlijk terug naar Nederland.Eeuwig vijfentwintig![]()
In mijn optiek juist wel, omdat iedereen dat zou denken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
het lijkt mij in elk geval geen mollenactie om zo zelfverzekerd te zijn dat je doorgaat...![]()
Damn zeg, ik zeg toch dat ik het niet zeker weet?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het ging niet om jou hoor.
Theorietjes bedenken is prima, maar als mensen feitelijkheden over het programma al zeler weten - zoals wie er nog afvalt - is het wel fijn om dat even voor je te houden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nu ook de laatste aflevering gezien.. ik switch denk ik maar van Anniek naar Dennis..
Anniek is 't na de meloen-actie echt niet, Dennis doet echt áltijd raar, en zit altijd een beetje met een ingehouden lach in de biecht (erg slecht overigens dat ie 't niet wat beter kan verbergen)..
en die "maar bij wie?"-hint zal idd wel echt een aanwijzing wezen.. wel eentje die vervelend obvious en vroeg in de serie voorbij kwam![]()
![]()
Da's voor mij echt degene die ik 't minste verdenk, maar zou 't daarom wel leuk vinden als ze het zou zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef Haunter het volgende:
Weet het ook allemaal niet meer, maar mijn gevoel gaat uit naar Vivienne.
(en omdat ik 'r gewoon erg
vind)
![]()
TerugVindPost
MolMolMolBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Hier vanaf 2:40 o.i.d. hoor je hoe het ongeveer in elkaar zit, gesproken door Hans: http://download.omroep.nl(...)%20is%20de%20mol.mp3quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:25 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al wel jaren af: wat gebeurt er als een deelnemer afvalt? Gaat die dan linea recta naar huis? Zijn of haar omgeving weet toch dat diegene voor een week of 2,3 weg is voor de opnamen. Als je dan opeens na een paar dagen of een week al thuis bent weten heeeel veel mensen dat je het einde van de opnamen niet gehaald hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |