abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65813042
tvp
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:02:47 #52
202348 Susi
Temple of Love
pi_65813286
In de lasergame is Viviënne ronduit verdacht. Ze laat Froukje rennen terwijl het niet kan, Rick zat midden in het beeld. Ik moest zo lachen toen hij schudde toen hij werd afgeschoten
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:28:07 #53
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65814243
Als mol weet je dat je op de plek van Rick niet veilig was...zo verlies je ook weer snel het gevonden geld.... Slim als mol zijnde... Rick is de mol.
Viv ( ) blijft mijn 2e optie als mol.
pi_65815397
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Jane het volgende:
Zoals ook al door anderen gezegd, heeft Sebastiaan gewoon de taktiek gekozen om zoveel mogelijk 'molacties' uit te voeren. Daarmee hoopt hij waarschijnlijk 2 dingen te bereiken:

1) anderen gaan hem verdenken
2) op het moment dat hij iets stoms doet of zegt, zullen anderen hem wellicht proberen te verbeteren om de opdracht te laten slagen. Iedereen behalve de Mol dan. Zo kan hij mensen wegstrepen.

Wellicht geen slechte taktiek, maar wel een irritante. Vind ik dan.
Toch heb ik bij de eliminaties niet gemerkt dat veel kandidaten Sebastiaan als Mol zien.

Hoewel ik me wel kan voorstellen dat Sebastiaan degene is die PJH bedoelde toen ie zei dat er een overduidelijke Mol was... die er vervolgens uitvloog.
pi_65816284
Ik weet zeker wie de mol is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Reese op 06-02-2009 22:34:57 ]
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:23:49 #56
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65816559
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Reese het volgende:
Ik weet zeker wie de mol is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron
Dit klinkt trouwens best plausibel, maar ik word een beetje dol van al die theorieën. Ieder jaar doen er wel een stuk of wat de ronde en de meeste blijken uiteindelijk helemaal nérgens op te slaan

Edit: Ik geloof niet dat de opmerking over spoilertags over jouw post gingen, Reese, maar als jij nu tagjes gebruikt, zal ik dat maar overnemen, hè? Anders staat het nog allemaal open en bloot in mijn quote.

[ Bericht 13% gewijzigd door Wickedangel op 06-02-2009 22:42:06 ]
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_65816658
Sebastiaan is in zijn eentje gespot in een vliegtuig van Jordanië naar Nederland trouwens.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65816709
En bedankt.
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2009 22:28:28 ]
pi_65816945
Ik weet niet eens of het waar is joh, ik post ook alleen maar wat ik hoor en lees .
In Southern Sun
pi_65817031
sorry, k-man.

Ik post op m'n mobiel, dus tags vergeten. Daarnaast, het is maar een theorie. Dit topic staat vol theorietjes.
Eeuwig vijfentwintig
pi_65817581
Khuld kan je inderdaad vrij vertalen naar paradijs, maar of het mol betekend weet ik niet
En Sebastiaan doet toch een reisprogramma? Misschien was 'ie daarom wel in Jordanië.
pi_65817699
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef banananasi het volgende:
Khuld kan je inderdaad vrij vertalen naar paradijs, maar of het mol betekend weet ik niet
En Sebastiaan doet toch een reisprogramma? Misschien was 'ie daarom wel in Jordanië.
Volgens verschillende vertalingssites betekent het bijvoorbeeld klein, mall (winkelcentrum) of mol.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65817736
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:23 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Bron
Dit klinkt trouwens best plausibel, maar ik word een beetje dol van al die theorieën. Ieder jaar doen er wel een stuk of wat de ronde en de meeste blijken uiteindelijk helemaal nérgens op te slaan

Edit: Ik geloof niet dat de opmerking over spoilertags over jouw post gingen, Reese, maar als jij nu tagjes gebruikt, zal ik dat maar overnemen, hè? Anders staat het nog allemaal open en bloot in mijn quote.
Weet ik ook niet zeker, maar thanks . Ik had er niet aan gedacht, maar ik ben vast niet de eerste in dit topic.

Anyway, de eerste bron, ook maar onder een spoilertag:
SPOILER
De tweede bron:
SPOILER
En de volgende spoiler is voor mensen die meer van plaatjes houden, wel van rechts naar links lezen
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Reese op 06-02-2009 23:47:00 ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_65817924
Alle kudo's trouwens voor mijn vriendje, mijn mollenvangende partner-in-crime
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:12:21 #65
202348 Susi
Temple of Love
pi_65818325
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef banananasi het volgende:
Mij iets té toevallig
pi_65818628
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef Reese het volgende:
sorry, k-man.

Ik post op m'n mobiel, dus tags vergeten. Daarnaast, het is maar een theorie. Dit topic staat vol theorietjes.
Het ging niet om jou hoor.

Theorietjes bedenken is prima, maar als mensen feitelijkheden over het programma al zeler weten - zoals wie er nog afvalt - is het wel fijn om dat even voor je te houden.
pi_65818738
Ik vind die mol <--> Paradise theorie best aannemelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65818789
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef Susi het volgende:

[..]

Mij iets té toevallig
De vertaling of het vliegtuig?

Het programma is toch al maanden geleden opgenomen, dus het lijkt me dat als Sebastiaan onlangs in een vliegtuig heeft gezeten, dat dat voor zijn werk is geweest.

Dat vraag ik me al wel jaren af: wat gebeurt er als een deelnemer afvalt? Gaat die dan linea recta naar huis? Zijn of haar omgeving weet toch dat diegene voor een week of 2,3 weg is voor de opnamen. Als je dan opeens na een paar dagen of een week al thuis bent weten heeeel veel mensen dat je het einde van de opnamen niet gehaald hebt.

Die informatie moet dan op de een of andere manier uitlekken. Volgens mij gaan alle afvallers naar een lekker resort en vliegen ze aan het einde van de opnames gezamenlijk terug naar Nederland.
Eeuwig vijfentwintig
pi_65818880
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
het lijkt mij in elk geval geen mollenactie om zo zelfverzekerd te zijn dat je doorgaat...
In mijn optiek juist wel, omdat iedereen dat zou denken.
pi_65818921
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Het ging niet om jou hoor.

Theorietjes bedenken is prima, maar als mensen feitelijkheden over het programma al zeler weten - zoals wie er nog afvalt - is het wel fijn om dat even voor je te houden.
Damn zeg, ik zeg toch dat ik het niet zeker weet?!
In Southern Sun
pi_65819369
Nu ook de laatste aflevering gezien.. ik switch denk ik maar van Anniek naar Dennis..
Anniek is 't na de meloen-actie echt niet, Dennis doet echt áltijd raar, en zit altijd een beetje met een ingehouden lach in de biecht (erg slecht overigens dat ie 't niet wat beter kan verbergen)..
en die "maar bij wie?"-hint zal idd wel echt een aanwijzing wezen.. wel eentje die vervelend obvious en vroeg in de serie voorbij kwam
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:08:41 #72
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65820048
Weet het ook allemaal niet meer , maar mijn gevoel gaat uit naar Vivienne.
pi_65820101
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:08 schreef Haunter het volgende:
Weet het ook allemaal niet meer , maar mijn gevoel gaat uit naar Vivienne.
Da's voor mij echt degene die ik 't minste verdenk, maar zou 't daarom wel leuk vinden als ze het zou zijn (en omdat ik 'r gewoon erg vind)
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:12:18 #74
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_65820141
TerugVindPost

MolMolMol
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_65820225
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:25 schreef Reese het volgende:

[..]

Dat vraag ik me al wel jaren af: wat gebeurt er als een deelnemer afvalt? Gaat die dan linea recta naar huis? Zijn of haar omgeving weet toch dat diegene voor een week of 2,3 weg is voor de opnamen. Als je dan opeens na een paar dagen of een week al thuis bent weten heeeel veel mensen dat je het einde van de opnamen niet gehaald hebt.
Hier vanaf 2:40 o.i.d. hoor je hoe het ongeveer in elkaar zit, gesproken door Hans: http://download.omroep.nl(...)%20is%20de%20mol.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')