Kan een verspreking zijn...van de mol dan dus... vond ik ook erg verdacht!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waarom zei Vivienne in de slaapkamer tegen Anniek dat ze beter Dennis over konden halen om ook op Anniek te gaan in plaats van op Vivienne.?? Ze zei: we kunnen beter zorgendat Dennis op jou gaat in plaats van op mij, dan hebben we er allebei nog wat aan..
Ja leuk, maar dan moet ze wel even weten dat het daar in staatquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en wat vonden jullie van die vraag van Rick aan Anniek over dat "Hello" magazine wat ze kocht op de luchthaven met een artikel over de koningin van Jordanie??
Huh, wat? Ten eerste snap ik niet wat je zegt, en ten tweede zaten Viv en Sebastiaan niet in het bakje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
nee want viv en rick zaten niet in het bakje... Dennis is hiermee overduidelijk NIET de mol (maar dat wist ik al)
ik zit al vanaf het begin op Jonquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu iedereen op Jon gaan, maar kan iemand me ook zeggen waarom? Ok, hij heeft niet veel geld binnengebracht, maar echt overdreven molacties heb ik hem niet zien maken. Zeker vandaag niet.
Het is Anniek of Rick...
Vergeet niet dat je niet altijd moet geloven wat ze voor de camera zeggen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef ElYefe het volgende:
Jon wordt het weer voor mij.. Zat op Rick, maar daar zat Sebas ook op, die is er nu uit. Dennis zat eerst ook op Rick, maar die was er van overtuigd dat Rick het niet meer was. Viv en Dennis zijn het gewoon niet volgens mijn gevoel, blijven Anniek en Jon over. Anniek ligt me er te dik boven op.
Dat kan je zowel zien als een hint naar Anniek, maar RIck maakt zich ook verdacht want hem viel op dat de koningin van jordanie er in stond wat wijst in de richting van hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en wat vonden jullie van die vraag van Rick aan Anniek over dat "Hello" magazine wat ze kocht op de luchthaven met een artikel over de koningin van Jordanie??
quote:Dagboek mol
Aflevering 6
Haha! En weer een mooie aflevering zit erop. Bleek dus dat we een nep-mol hadden! Wist ik natuurlijk al lang, maar voor de rest was het geloof ik wel een verrassing.
Haalt die Sebastiaan zomaar 5000 euris uit z'n boxer. Dat is natuurlijk wel balen voor mij, want de pot is ineens weer danig gespekt. Maar ja, ik had er wel enigszins rekening mee gehouden dat dat geld wel weer een keer boven water zou komen.
En verder was er natuurlijk die spannende ontmoeting met de Mol. Ik heb die van mij gezien, maar of iemand mij gezien heeft? Dat zien jullie later wel...
Misschien kocht in een Hello. Misschien slaap ik met de Mol op een kamer. Misschien heb ik gemold in het kasteel met sluipschutters.
En misschien heb ik wel nooit naar mezelf in een spiegel hoeven kijken... Nog een paar weken en jullie zullen het weten.
Onder andere om wat ik net al zei:quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu iedereen op Jon gaan, maar kan iemand me ook zeggen waarom? Ok, hij heeft niet veel geld binnengebracht, maar echt overdreven molacties heb ik hem niet zien maken. Zeker vandaag niet.
Het is Anniek of Rick...
Normaal zijn deze stukjes altijd nutteloos, maar dit zou eventueel op Viv (quote:
True.. Maar je moet wat, echte mollenstreken zie je niet op tv. Dat knippen ze er wel uit. Dan moet je zoals dat heet je gevoel laten sprekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je niet altijd moet geloven wat ze voor de camera zeggen!
Tsja, Marc-Marie Huijbregts leek me ook te sullig om tot de finale te blijven, maar die was het ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:37 schreef marky het volgende:
Jon lijkt me te sullig om anders zo lang in het programma te blijven dus ik denk dat hij de mol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |