SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon, uitermate vrolijk. Ik maak plannen om op korte termijn eens een weekendje Nederland te doen, deze keer niet bij familie langs maar bij vrienden en kennissen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
hallow![]()
een reden voor zoveel blijdschap?
Of juist nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef robbolo het volgende:
Ben r al!
Dit is wel een hits opvoerende TT
ik wacht de intekenlijst rustig af.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gewoon, uitermate vrolijk. Ik maak plannen om op korte termijn eens een weekendje Nederland te doen, deze keer niet bij familie langs maar bij vrienden en kennissen.
quote:
JIj, dawg en Ado krijgen allemaal genoeg tijd, maar niet voordringen, OK?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wacht de intekenlijst rustig af.
Ik ook, hoest me weer lekker de longen uit mijn lijf.quote:
Maar drie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef MLI het volgende:
[..]
JIj, dawg en Ado krijgen allemaal genoeg tijd, maar niet voordringen, OK?
ik wil juist als laatste.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef MLI het volgende:
JIj, dawg en Ado krijgen allemaal genoeg tijd, maar niet voordringen, OK?
Kan niet, ben nog op het werk.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Kuwaro het volgende:
![]()
Wakker blijven,* Kuwaro biedt een kopje koffie aan![]()
Oh, dat is dan lastig jaquote:
Ik ben het gewend om nummer 1 te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wil juist als laatste.![]()
Ik ga nadringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |