SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon, uitermate vrolijk. Ik maak plannen om op korte termijn eens een weekendje Nederland te doen, deze keer niet bij familie langs maar bij vrienden en kennissen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
hallow![]()
een reden voor zoveel blijdschap?
Of juist nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:29 schreef robbolo het volgende:
Ben r al!
Dit is wel een hits opvoerende TT
ik wacht de intekenlijst rustig af.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:30 schreef MLI het volgende:
Gewoon, uitermate vrolijk. Ik maak plannen om op korte termijn eens een weekendje Nederland te doen, deze keer niet bij familie langs maar bij vrienden en kennissen.
quote:
JIj, dawg en Ado krijgen allemaal genoeg tijd, maar niet voordringen, OK?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wacht de intekenlijst rustig af.
Ik ook, hoest me weer lekker de longen uit mijn lijf.quote:
Maar drie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef MLI het volgende:
[..]
JIj, dawg en Ado krijgen allemaal genoeg tijd, maar niet voordringen, OK?
ik wil juist als laatste.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef MLI het volgende:
JIj, dawg en Ado krijgen allemaal genoeg tijd, maar niet voordringen, OK?
Kan niet, ben nog op het werk.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:33 schreef Kuwaro het volgende:
![]()
Wakker blijven,* Kuwaro biedt een kopje koffie aan![]()
Oh, dat is dan lastig jaquote:
Ik ben het gewend om nummer 1 te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wil juist als laatste.![]()
Ik ga nadringen.
That's my middle name!quote:
Ik neem graag de tijd. En ik moet rekening houden met reistijd en slaapplekken.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik wil juist als laatste.![]()
Ik ga nadringen.
Aww komop dawg, ik wed dat je jezelf nog kunt ontstijgen. Voorál op zo'n vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef dawg het volgende:
en nu hou ik op, genoeg zelfgeilerij voor vandaag
De leukste single uit dit topic?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
Voor? De koelkast of de leukste single uit dit topic?
Wie is dat eigenlijk?
In dat geval moeten dawg en ado toch vechten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:39 schreef MLI het volgende:
ga jij maar nadringen. Ik denk dat Ado gaat voordringen
![]()
Waar 2 vechten om één been, gaat een derde dawg er mee heen.
DIE!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Wie vind je de leukste single uit dit topic en zet ook daarbij waarom je voor dat persoon kiest!![]()
En nee je mag niet 2 of meerdere mensen kiezen maar 1![]()
quote:
Leuk op welke manier?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
De leukste single uit dit topic?
Geen idee
We kunnen wel een stelling van maken:
STELLING:
Wie vind je de leukste single uit dit topic en zet ook daarbij waarom je voor dat persoon kiest!![]()
Iemand moet het doen als niemand anders het doet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om nummer 1 te zijn.
en nu hou ik op, genoeg zelfgeilerij voor vandaag
Kan er nog niks zinnigs over zeggen, ben hier nog maar net. Dus ik kies mezelfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aww komop dawg, ik wed dat je jezelf nog kunt ontstijgen. Voorál op zo'n vrijdagmiddag.
En dat vraag je nét nu dawg wil stoppen met zelfgeilerij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef Kuwaro het volgende:
STELLING:
Hoe is het met je scherm?quote:
My god, beetje zinloze stelling. Maak er dan een poll van!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
De leukste single uit dit topic?
Geen idee
We kunnen wel een stelling van maken:
STELLING:
Goed!quote:
Dat is nog kanslozer, dan stemt iedereen op zichzelfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef MLI het volgende:
[..]
My god, beetje zinloze stelling. Maak er dan een poll van!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef MLI het volgende:
[..]
My god, beetje zinloze stelling. Maak er dan een poll van!
Haha oke, gelukkig!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Goed!heb 'm waarschijnlijk te snel aan willen zetten gisteravond
De kleuren zijn allemaal bijgetrokken en hij draait weer op volle toeren.
quote:
Ik vind mijzelf niet de leukste user. Maar goed, ik zal dan wel de enige zijn die altruïstisch stemt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nog kanslozer, dan stemt iedereen op zichzelf
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat vraag je nét nu dawg wil stoppen met zelfgeilerij.
Dat is vooralsnog een beetje prematuur. De rel-subjecten hebben zich nog niet eens gemeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef MLI het volgende:
Dusssss... Garisster, dáár heb je je vrijdagmiddagrel!
Ik ook niet, maar wie het dan wel moet zijn.... drie namen vechten om voorrang, dus de geleerden zijn het er nog niet over eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef MLI het volgende:
Iedereen hier geilt toch op zichzelf? Behalve ik natuurlijk.
Wou net zeggen, ik ook nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik val niet op wijven
Ik wel maar ik val niet op jou. Evengoed zou ik wel op jou stemmen. Soort van Copycat-imago heb je. Dat verdient een stem.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik op wijven zou vallen dan viel ik op Copycatquote:
ik welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog eens ff onderstreept. Stel je voor dat ze dat zouden denken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
Wou net zeggen, ik ook niet
Op mannen dan
En om wie gaat het dan? Degene die op relletjes geilen zijn wel aanwezig, dus op wie wacht men?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een beetje prematuur. De rel-subjecten hebben zich nog niet eens gemeld.
Rip is dan ook al een oude (oldbie, niet oud dus) en wijze Fok!ster.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik wel maar ik val niet op jou. Evengoed zou ik wel op jou stemmen. Soort van Copycat-imago heb je. Dat verdient een stem.
Trust me, dat is echt nodig hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog eens ff onderstreept. Stel je voor dat ze dat zouden denken.
Ik denk dat dat voor veel wijven geldt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik op wijven zou vallen dan viel ik op Copycat
Dat is toch echt jouw treurige associatie.quote:
Ja, onwijs! Vooral bepaalde mensenquote:
Ej! Dat ik er ben, wil niet zeggen dat er gereld gaat worden. Maar het is natuurlijk wel vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En om wie gaat het dan? Degene die op relletjes geilen zijn wel aanwezig, dus op wie wacht men?
Oh ja want jij bent hier nogal vaakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch echt jouw treurige associatie.
Niets zo lekker als met een heerlijke rel het weekend in gaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ej! Dat ik er ben, wil niet zeggen dat er gereld gaat worden. Maar het is natuurlijk wel vrijdagmiddag.
Ja, wij zijn eigenlijk allemaal psycho's die ons afzonderen in donkere kelders of muffe zolders. Dat is de reden dat de meesten van ons single/celibatair leven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, onwijs! Vooral bepaalde mensen
Oja? Die heb ik nog niet gespot hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, wij zijn eigenlijk allemaal psycho's die ons afzonderen in donkere kelders of muffe zolders. Dat is de reden dat de meesten van ons single/celibatair leven.
hhhmmmmja!!! lache!quote:
Het was dan ook meervoud en nee, jij bent eigenlijk best mild te noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Ej! Dat ik er ben, wil niet zeggen dat er gereld gaat worden. Maar het is natuurlijk wel vrijdagmiddag.
Nou, wat dat betreft pas ik dr prima tussen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, wij zijn eigenlijk allemaal psycho's die ons afzonderen in donkere kelders of muffe zolders. Dat is de reden dat de meesten van ons single/celibatair leven.
Ja, ontken het maar!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja? Die heb ik nog niet gespot hier
Wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was dan ook meervoud en nee, jij bent eigenlijk best mild te noemen.![]()
dawgjelief je plaatje werkt niet, als je iets doet doe het goed sjips nu werkt die wel.
Ripley kent jou anders wel goed genoeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken helemaal niemand hier goed genoeg om te stemmen.
Ik ga er opletten oke?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hhhmmmmja!!! lache!
En dat heeft ermee te maken omdat... wáárom, ook weer?
Knap, dat terwijl je hier eigelijk nooit bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch echt jouw treurige associatie.
Over je hypothetische smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik op wijven zou vallen dan viel ik op Copycat
Nou ja, het verklaart wel waarom we collectief allemaal op fok rondhangen. Wie zou de grootste psycho zijn? Ik denk dat dát een goede stelling zou zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga er opletten oke?
En daarna zal ik het ontkennen óf bekrachtigen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Over je hypothetische smaak valt niet te twisten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
hey, niet zo voorspelbaar als ik dacht
Ja ook hoi. Veel plezier met je driequote:
yep, al sinds de middelbare schoolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Ripley kent jou anders wel goed genoeg.
En wat zijn je criteria dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, het verklaart wel waarom we collectief allemaal op fok rondhangen. Wie zou de grootste psycho zijn? Ik denk dat dát een goede stelling zou zijn.
Doe datquote:Ik laat mijn fingerspritzengefühl daar even op los.
Altruïsme is gewoon egoïsme hoor. Uiteindelijk wordt de mens bij zijn handelingen en keuzes altijd geleid door eigenbelang. Altruïstisch gedrag is alleen schijnbaar altruïstisch. Altruïsme bestaat dus eigenlijk niet, want het is uiteindelijk altijd terug te voeren tot het nastreven van eigenbelang. Dit wordt ook wel de theorie van het psychologisch egoïsme genoemd, die zegt dat de mens van nature zelfzuchtig is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef MLI het volgende:
Maar goed, ik zal dan wel de enige zijn die altruïstisch stemt.
Hoe is het met onze puber?quote:
Oh oh. Hieruit zou een klein relletje kúnnen ontstaan. Sedan, niet gelijk zo op de teentjes getrapt, hè? Tenslotte is Garisster een user die forumbreed veel aanzien geniet en alle reden heeft om hier te posten. Dát en hij post hier wel degelijk ongeveer net zovaak als jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Knap, dat terwijl je hier eigelijk nooit bent.
Ja, en zo schop je alles dood. Ik vind dat argument eigenlijk niet relevant. Ik doe weleens dingen waar ik geen direct baat bij heb, maar omdat iemand dat relax vindt, of ermee geholpen wordt oid, geeft mij dat ook een fijn gevoel. Wil niet zeggen dat dat mijn hoofdmotivatie was, Tech.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Altruïsme is gewoon egoïsme hoor. Uiteindelijk wordt de mens bij zijn handelingen en keuzes altijd geleid door eigenbelang. Altruïstisch gedrag is in dit mensbeeld alleen schijnbaar altruïstisch. Altruïsme bestaat dus eigenlijk niet, want het is uiteindelijk altijd terug te voeren tot het nastreven van eigenbelang. Dit wordt ook wel de theorie van het psychologisch egoïsme genoemd, die zegt dat de mens van nature zelfzuchtig is.
En hoi bij de weg.
Niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
Wil niet zeggen dat dat mijn hoofdmotivatie was, Tech.
Een Fok!meet zou wel praktischer zijn. Maar ook minder leuk. Trouwens!!! Zouden wij ook niet eens koffie gaan drinken of heb ik dat helemaal verkeerd? Hoe dan ook, lijkt me wel ontzettend tof om je een keer te meeten, dus als je daar zin in hebt en tijd voor hebt, spreken we wel af via MSN.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ook hoi. Veel plezier met je drie.
Ligt eraan voor wie je het deed natuurlijk. Onderbuikmotivatie kan ook sterk zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en zo schop je alles dood. Ik vind dat argument eigenlijk niet relevant. Ik doe weleens dingen waar ik geen direct baat bij heb, maar omdat iemand dat relax vindt, of ermee geholpen wordt oid, geeft mij dat ook een fijn gevoel. Wil niet zeggen dat dat mijn hoofdmotivatie was, Tech.
Precies. Waarmee je mijn verhaal bevestigd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
Ja, en zo schop je alles dood. Ik vind dat argument eigenlijk niet relevant. Ik doe weleens dingen waar ik geen direct baat bij heb, maar omdat iemand dat relax vindt, of ermee geholpen wordt oid, geeft mij dat ook een fijn gevoel. Wil niet zeggen dat dat mijn hoofdmotivatie was, Tech.
Ik ben niet eens serieusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh oh. Hieruit zou een klein relletje kúnnen ontstaan. Sedan, niet gelijk zo op de teentjes getrapt, hè? Tenslotte is Garisster een user die forumbreed veel aanzien geniet en alle reden heeft om hier te posten. Dát en hij post hier wel degelijk ongeveer net zovaak als jou.
Okay, voorbeeldje. Ik kreeg een tijdje terug van iemand (zal naam niet noemen) de Van Dale reeks voor 3 talen op cd gefikt toegestuurd, terwijl ik diegene helemaal niet kon verder. Onderbuikmotivatie, misschien in sommige gevallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wie je het deed natuurlijk. Onderbuikmotivatie kan ook sterk zijn.
No shit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef Betamacx het volgende:
Overigens kan ik qua elektra-klussen melden dat een 75W lamp het in een armatuur tot maximaal 60W maar heel eventjes uithoudt, om er vervolgens met een mooie klap uit te vliegen! Don't try this at home!
Een van mijn ex-collega's had ooit de briljante ingeving dat de zekeringen achter in zijn natuurkundelokaal vrijwel exact hetzelfde formaat waren als de cilindervormige zwarte engelse dropjes. Resultaat: Engelse dropjes geleiden stroom. Niet lang en niet goed, maar er was even licht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef Betamacx het volgende:
Overigens kan ik qua elektra-klussen melden dat een 75W lamp het in een armatuur tot maximaal 60W maar heel eventjes uithoudt, om er vervolgens met een mooie klap uit te vliegen! Don't try this at home!
Als je weer zoiets uit wil spoken, laat het dan eerst weten in Singles, dan kan ik je er nog van weerhouden als ik online ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef Betamacx het volgende:
Precies. Gaat ten koste van de quality timequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Een Fok!meet zou wel praktischer zijn. Maar ook minder leuk.
We MSNen er nog wel even over, jaquote:Trouwens!!! Zouden wij ook niet eens koffie gaan drinken of heb ik dat helemaal verkeerd? Hoe dan ook, lijkt me wel ontzettend tof om je een keer te meeten, dus als je daar zin in hebt en tijd voor hebt, spreken we wel af via MSN.
Ja, ik weet dat je daarop doelt. En ik vind dat dus een dooddoener, daar valt niks tegenin te brengen, maar zo zwart wit is het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Waarmee je mijn verhaal bevestigd.
Ik ben blij dat je dat allemaal zo precies bijhoudt, poppedop.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
Knap, dat terwijl je hier eigelijk nooit bent.
Zeker... Het had op zich ook geholpen als ik gewoon even vantevoren de beide wattages met elkaar had gechecktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Als je weer zoiets uit wil spoken, laat het dan eerst weten in Singles, dan kan ik je er nog van weerhouden als ik online ben.
Voorbeeldje van altruïsme toch?
Met jou zit qualitytime er niet meer inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Gaat ten koste van de quality time.
[..]
We MSNen er nog wel even over, ja.
Andere quality time, lieverdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Met jou zit qualitytime er niet meer in
Ja? Goed gedaan?quote:
Het is geen dooddoener. Zo liggen de kaarten nu eenmaal. Het is ook niets om je voor te schamen, want zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Wat wel een dooddoener is, is het plaatsen vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef dawg het volgende:
Ja, ik weet dat je daarop doelt. En ik vind dat dus een dooddoener, daar valt niks tegenin te brengen, maar zo zwart wit is het natuurlijk niet.
Ach komop, als ik zoiets zou doen als ik in mijn voorbeeld aanhaal, zit ik echt niet bewust te denken wat voor fijn gevoel mij dat op gaat leveren hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is geen dooddoener. Zo liggen de kaarten nu eenmaal. Het is ook niets om je voor te schamen, want zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Wat wel een dooddoener is, is het plaatsen vansmilies bij gebrek aan argumenten.
Jerommeke?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Hai Jerommeke. Wat kom jij vrolijk binnen?
Hai jij!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja? Goed gedaan?
Mijn framework zit in elkaar
Ik mis er wel nog een aantal, vorige week woensdag en maandag deze week. wanneer was je hier dan schrijf ik die even bij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat allemaal zo precies bijhoudt, poppedop.
dit zou moeten betekenen dat de armatuur slechts geschikt is voor de hitte die een 60W lamp opbrengt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:13 schreef Betamacx het volgende:
Dudequote:
Als ze lekker waren, heb je ze hopelijk wel gevraagd of ze die foto's hier willen posten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jerommeke?![]()
Had een tweede sol gesprek en ging weer prima![]()
Als als slagroom op mn ego werd ik op het station door 2 meisjes gefotografeerd.
Ze deden het 'stiekem'quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Als ze lekker waren, heb je ze hopelijk wel gevraagd of ze die foto's hier willen posten?
Ik ga het nu elke keer vragen hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
alhoewel ook een beetje![]()
duurt nog zooooooooooooo lang he
niet erg praat er graag overquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga het nu elke keer vragen hoor!
En ja, een eeuwigheid
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga het nu elke keer vragen hoor!
En ja, een eeuwigheid
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze deden het 'stiekem'. En ik vond ze niet aantrekkelijk. Maar ik mocht ze wel
Tuurlijk.quote:
Het was toch niemand van Fok! zei je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet erg praat er graag overwaar t hart vol van is he...
zolang t gokken naar wie o wie maar achterwege blijft
Heyquote:
Ik zie de relatie nietquote:
ze waren 14?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze deden het 'stiekem'. En ik vond ze niet aantrekkelijk. Maar ik mocht ze wel
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze waren 14?
stiekem hoe stom, konden ze beter vragen of je even wou poseren
maar niet om nu je ego te kwetsen, kan natuurlijk ook dat ze je op foto zetten voor in hun boek vol eeuwige losers ofzo
juistquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was toch niemand van Fok! zei je?![]()
Bedoel, dan hoeven we niet te gaan raden
Als het iemand van Fok is, dan weet ik het denk ik...
[..]
Hey![]()
Trek dan ook gelijk een biertje open!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak laat een boertje...
ah lekker... onbeschoft overdreven mannelijk zijn.
Wat denken jullie, zal ik ook nog even ongeneerd aan mijn ballen krabben?
tuurlijk en dan ga je onderuitgezakt op de bank hangen met een hand half je broek in....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak laat een boertje...
ah lekker... onbeschoft overdreven mannelijk zijn.
Wat denken jullie, zal ik ook nog even ongeneerd aan mijn ballen krabben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |