heb jij het wel eens geprobeert dan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude zon lont gaat niet uit door water
zelfs vuurwerk lont gaat niet uit en dat is lijkt me wel wat beter lond(meer profquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij het wel eens geprobeert dan ?
ik heb zon 5 a 6 uurtjes slaap per dag. en dat is echt te weinig voor mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoelaat ga je naar ben/sta je weer op?
ja ok, het probleem is niet naar bed gaan, maar juist om eruit te komenquote:
ik ook ik zit altijd te suffen hierzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zon 5 a 6 uurtjes slaap per dag. en dat is echt te weinig voor mij
door de weeks.. ja zoiets.. in totaal..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hoeveel uur per week slaap jij ?
5?
ja ik vind het echt heel bizar. je zou toch zeggen dat je in zou storten enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
door de weeks.. ja zoiets.. in totaal..
soms minder.. eigenlijk nooit meer
ik wil jou zijn ik haat slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
door de weeks.. ja zoiets.. in totaal..
soms minder.. eigenlijk nooit meer
lol.. probeer het een week zou ik zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
.quote:
najah ik kan niet zonderquote:
lol.. dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
doe eens gek.
trek een jurk aan!
lopend slapen is nog best moeilijk hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
serieus als ik zoveel wakker kon zijn zonder lopend in slaap te vallen zou ik het doen
Die's in slaap gevallenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lopend slapen is nog best moeilijk hoor
* Sgele passed een biertje richting Fridayquote:
zou tie werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |