focking bullocksquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ah! Noel!! We zaten al op je te wachten.
Vertel maar eens, wat is er allemaal aan de hand jongen?
Zo klinkt 't nochtans niet hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:25 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het is een emotionele en te snelle reactie na wat er gebeurd is. Hij had misschien beter even er een paar nachtjes over kunnen slapen. Tenzij het wel héél erg is geweest...
Toch wel jammer dat ze stoppen. Kan me die ophef in de jaren '90 nog goed herinneren.
Ja dat weet ik. Ik kan me nog herinneren dat in 1996 ook al flink heibel was toen Noel tijdelijk uit de band stapte met veel poeha. Maar nu hij sneller kan communiceren d.m.v. twitter en blogs is zo'n boodschap sneller de wereld in geholpen dan dat je eerst bijv. een persconferentie bij elkaar moet roepen of via McGee een statement naar buiten brengt. Denk ik...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef tony_clifton- het volgende:
Zo klinkt 't nochtans niet hoor.
Ophef is al jaren bezig btw...
Is daar een youtube link van?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef zjroentje het volgende:
Haha, die persconferentie van McGee idd. Mooiste was nog die acceptence speech tijdens een award uitreiking.![]()
Laten we hopen dat moeder Gallagher gelijk heeftquote:Peggy Gallagher thinks Oasis will get back together. The mother of Liam and Noel denies the band has broken up for good, insisting her sons love each other so much they'll reunite before long.
She told Britain's Sunday Mirror newspaper: "Liam adores Noel. They do love each other, but they've always been very different. The funny thing is, they didn't fight as children. They didn't fight until they started the band.
"I hope this isn't the end of Oasis. I don't think it is. They're just tired at the end of the tour. They've had fights before and got over it."
Bronquote:G'morning. I am offering my services as a relationship counsellor to Liam and Noel Gallagher. Wish me luck.
Zak zit er toch al niet meer bij?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:23 schreef thomasss het volgende:
Wellicht dat Andy, Gem en Zak en zich neutraal opstellen
Liam ontslaat Chris vast en zeker. De enige reden dat Noel Chris heeft uitgezocht is om Liam te stangen (Chris is drummer bij Robbie Williams (geweest)).quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef =HellFire= het volgende:
Het is nu Chris Sharrock. Goeie drummer trouwens.
Had het van de site gepluktquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:26 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Zak zit er toch al niet meer bij?
Instant classic imoquote:
Haha ja, die fucking discussie met die vent die zich ervoor verontschuldigdquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Hahah dat stuk over The Walrus.Hahaha, The Verve is recording. Haha. Je krijgt bijna medelijden met 'em.
Bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |