quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nieuw, op nummer einz, Rap das armas! Jos houd daar zoveel van en neukt daarop enzo.
't is eens wat anders dan keizerstadFM wat hier normaal op staatquote:
Pjieuwww... even dacht ik dat een leven had.quote:
cd? gewoon de iPhone inpluggen ergensquote:
Ik durfde je school inderdaad niet in.quote:
3FM dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik luister normaliter BNR en Arrow, maar 538 is de enige zender die het goed doet op mn autoradio en mobiel
Arrow.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is eens wat anders dan keizerstadFM wat hier normaal op staat
Tsk tskquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik durfde je school inderdaad niet in.
In de auto gewoon radio 1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
Ik luister normaliter BNR en Arrow, maar 538 is de enige zender die het goed doet op mn autoradio en mobiel
Ik was vandaag na school bij vrienden thuis, zit ik nu in de gevarenzone?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pjieuwww... even dacht ik dat een leven had.
Ja sorry hoor.quote:
Ik heb liever het origineelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
cd? gewoon de iPhone inpluggen ergens
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was vandaag na school bij vrienden thuis, zit ik nu in de gevarenzone?
Ik zat er nog over te denken om naar de MM te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.
Ik ging maar nieuwe hardloopkleren kopen.
Ja, grammafoonplaten, maar die zijn moeilijk verkrijgbaarquote:
Vrijdag is tenminste de enige dag dat je ook wat anders hoort door de top 40. Het blijft bagger slecht, maar tenminste wel 40 verschillende nummers tov de 10 die je normaal daar hoort.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
top 40 op 538 is eigenlijk wel slecht
al drie jaar ofzo niet meer gehoord, maar mên wat een zooi
Van 's ochtends radio538 luisteren word ik heel chagrijnig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrijdag is tenminste de enige dag dat je ook wat anders hoort door de top 40. Het blijft bagger slecht, maar tenminste wel 40 verschillende nummers tov de 10 die je normaal daar hoort.
Bestaat dat nog? Dat hadden we "vroegah" thuis altijd op staan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
't is eens wat anders dan keizerstadFM wat hier normaal op staat
Sociale contacten, he..quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |