Ik kan een boel doen op mn werk, maar eht lijkt me beter om dat niet op te zoeken hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je gebruikt gewoon Google.
dat is ernstig ja. Succes met afkickenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wegens mijn alcoholverslaving
Niet goed kunnen slapen zonder drank.
Alsof al die foto url's niet gelogd wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan een boel doen op mn werk, maar eht lijkt me beter om dat niet op te zoeken hier.
Nou, dan heb ik al aardig wat troep verzameldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof al die foto url's niet gelogd worden
Volgens mij alleen de topicurlquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof al die foto url's niet gelogd worden
Als ze willen kunnen ze alles terughalen heur.quote:
zonnetje? Hier is het gewoon kutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:37 schreef behangplakker het volgende:
Het is heel mooi weer, wil ik onderweg van school naar huis een lekker zomers nummer draaien met een vette bass, doen mijn oordopjes het ineens niet meer
Net op deze voor winterse begrippen zomerse dag
Hier 11 graden, lekker zonnetje en een warme windquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
zonnetje? Hier is het gewoon kut
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof de chicks van die lange haren op je ballen "diggen"
Nee, ik moest gewoon lachen om die opmerking ...quote:
Balhaar is vet sexy.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon lachen om die opmerking ...
IEUW..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |