abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65794575
En gaan gewoon meteen voor Bea!

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 06-02-2009 12:03:44 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:45:34 #2
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65794608
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is leuk als die persoon toevallig ook degene is die je wil. Wat ze voor mij niet automatisch wordt door onbereikbaarheid. Maar goed, ik vond versieren (en al helemaal versieren om te zien of het je gaat lukken) ook al geen leuk spelletje.
precies,dat hele harde om te pakken spelletje is zo zonde van de tijd. Waarom dat gedraal rondom een pot? Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind en dan nog moet je er eerst 2 maanden achter aan lopen als een loopse tekkel. Dat was leuk toen ik 17 was, minder leuk toen ik 27 was en nu vind ik er geen flikker meer aan.

Valt overigens in dezelfde categorie vrouwen die zich op datingclubs manifesteren als de hoofdprijs, terwijl ze niet veel meer zijn dan vergane glorie. Maar wel onderling patsen met de hoeveelheid flirts die ze krijgen, en tegelijkertijd ook klagen dat ze bedolven worden onder de aandacht van kansloze mannen en kansrijke mannen laten lopen omdat die niet stoer genoegt zijn, verkeerde kleur haar hebben of geen eigen eiland met zeilboot bezitten.

Nee ik ben niet gefrustreerd mochten jullie dat denken, maar dat is beetje mijn eind conclusie na 3 maanden lexa en rp. Overschot van vrouwvolk, die het maar wat leuk vinden om achterna gezeten te worden.

Om maar te zwijgen over de buitencatagorie blinde molenpaarden, nee ik oordeel niet over een pondje of wat teveel. Dat kan ik niet, want ik ben ook geen perfecte maat, maar een pondje teveel wil nog niet zeggen dat je maar een vuilniszak moet aantrekken en je best er voor doen om er zo onvoordelig mogelijk uit te zien.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65794629
Ow die op komt er nooit want linkjes doen het niet bij me
Sorry
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65794732
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ow die op komt er nooit want linkjes doen het niet bij me
Sorry
Ga he schamen! die op moet!
pi_65794767
Ik zet juist hoog in!

Misschien ben ik daarom single
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:50:21 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65794773
ja die OP moet

oww doe vooral mee met

[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65794779
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]
Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind...
Is dat niet het hele probleem?
pi_65794817
Goede morgen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65794858
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
precies,dat hele harde om te pakken spelletje is zo zonde van de tijd. Waarom dat gedraal rondom een pot? Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind en dan nog moet je er eerst 2 maanden achter aan lopen als een loopse tekkel. Dat was leuk toen ik 17 was, minder leuk toen ik 27 was en nu vind ik er geen flikker meer aan.
Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:53:09 #10
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_65794859
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef robbolo het volgende:

[..]

Is dat niet het hele probleem?
Als je de quote opzichzelf eruit trekt wel, in de context van het verhaal wat erom heen stond niet.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_65794878
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Re het volgende:
ja die OP moet

oww doe vooral mee met

Re kun jij het dan doen?
Mijn computer wil namelijk geen nieuwe sites meer bij openen zeg maar dus als ik op die wiki link duw gebeurt er niks (weet iemand trouwens waarom ie dat doet? want het is bv ook zo als ik op een fobo knopje duw dan kan ie naar niks mee, ik kan geen nieuwe tabladen openen of een extra site naast fok open zetten of zo erg irritant)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65794879
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopen .
Inderdaad
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65794893
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Re kun jij het dan doen?
Mijn computer wil namelijk geen nieuwe sites meer bij openen zeg maar dus als ik op die wiki link duw gebeurt er niks (weet iemand trouwens waarom ie dat doet? want het is bv ook zo als ik op een fobo knopje duw dan kan ie naar niks mee, ik kan geen nieuwe tabladen openen of een extra site naast fok open zetten of zo erg irritant)
Afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:54:58 #14
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65794901
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Re het volgende:
ja die OP moet

oww doe vooral mee met

Blijf je ons spammen?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65794915
Maar lieve kwaak en lit dat vind iedereen met een beetje hersens toch gruwlijk irritant
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65794942
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen.
Ja maar dat lost structureel niks op he
En ik ben ook met een opdracht bezig voor school dus ik heb er niet zo'n trek in om alleen voor die OP op nieuw op te moeten starten en zo

Nou ja als re er op staat zal ik wel moeten maar ik dacht ik vraag het eerst aardig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65794972
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lieve kwaak en lit dat vind iedereen met een beetje hersens toch gruwlijk irritant
Ja, zelf kunnen nadenken is een eigenschap dat ik zeer opprijs stel bij andere. Domme schapen hoef ik niet.
14 SHADES OF GREY
pi_65795010
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar dat lost structureel niks op he
En ik ben ook met een opdracht bezig voor school dus ik heb er niet zo'n trek in om alleen voor die OP op nieuw op te moeten starten en zo

Nou ja als re er op staat zal ik wel moeten maar ik dacht ik vraag het eerst aardig
Tja, ik ben geen computer expert. Maar als mijn compueter vastloopt doe ik dat altijd.
14 SHADES OF GREY
pi_65795028
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Nee hoor. Er zijn mannen die daar sport in zien. Vrij veel zelfs.
pi_65795068
Lit jij bent heel slim, weet jij wat dat is met mn laptopje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65795095
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Gewoon de OP uit het vorige deel quoten en plakken lukt ook niet?
pi_65795100
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Cue heeft volgens mij verstand van computers. Dus vraag het aan haar.
14 SHADES OF GREY
pi_65795130
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Als je de quote opzichzelf eruit trekt wel, in de context van het verhaal wat erom heen stond niet.
Was ook eigenlijk meer de vraag of je niet achter de verkeerde meisjes/vrouwen aan gaat
pi_65795149
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Kan van alles zijn, zonder meer informatie valt daar niet echt veel zinnigs over te zeggen.
pi_65795154
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')