precies,dat hele harde om te pakken spelletje is zo zonde van de tijd. Waarom dat gedraal rondom een pot? Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind en dan nog moet je er eerst 2 maanden achter aan lopen als een loopse tekkel. Dat was leuk toen ik 17 was, minder leuk toen ik 27 was en nu vind ik er geen flikker meer aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is leuk als die persoon toevallig ook degene is die je wil. Wat ze voor mij niet automatisch wordt door onbereikbaarheid. Maar goed, ik vond versieren (en al helemaal versieren om te zien of het je gaat lukken) ook al geen leuk spelletje.
Ga he schamen! die op moet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ow die op komt er nooit want linkjes doen het niet bij me
Sorry
Is dat niet het hele probleem?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind...
Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
precies,dat hele harde om te pakken spelletje is zo zonde van de tijd. Waarom dat gedraal rondom een pot? Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind en dan nog moet je er eerst 2 maanden achter aan lopen als een loopse tekkel. Dat was leuk toen ik 17 was, minder leuk toen ik 27 was en nu vind ik er geen flikker meer aan.
Als je de quote opzichzelf eruit trekt wel, in de context van het verhaal wat erom heen stond niet.quote:
Re kun jij het dan doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Re het volgende:
ja die OP moet![]()
oww doe vooral mee met
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopen.
Afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Re kun jij het dan doen?
Mijn computer wil namelijk geen nieuwe sites meer bij openen zeg maar dus als ik op die wiki link duw gebeurt er niks (weet iemand trouwens waarom ie dat doet? want het is bv ook zo als ik op een fobo knopje duw dan kan ie naar niks mee, ik kan geen nieuwe tabladen openen of een extra site naast fok open zetten of zo erg irritant)
Blijf je ons spammen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Re het volgende:
ja die OP moet![]()
oww doe vooral mee met
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
Ja maar dat lost structureel niks op hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen.
Ja, zelf kunnen nadenken is een eigenschap dat ik zeer opprijs stel bij andere. Domme schapen hoef ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lieve kwaak en lit dat vind iedereen met een beetje hersens toch gruwlijk irritant
Tja, ik ben geen computer expert. Maar als mijn compueter vastloopt doe ik dat altijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat lost structureel niks op he
En ik ben ook met een opdracht bezig voor school dus ik heb er niet zo'n trek in om alleen voor die OP op nieuw op te moeten starten en zo
Nou ja als re er op staat zal ik wel moeten maar ik dacht ik vraag het eerst aardig
Nee hoor. Er zijn mannen die daar sport in zien. Vrij veel zelfs.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lieve kwaak en lit dat vind iedereen met een beetje hersens toch gruwlijk irritant
Gewoon de OP uit het vorige deel quoten en plakken lukt ook niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja als re er op staat zal ik wel moeten maar ik dacht ik vraag het eerst aardig
Cue heeft volgens mij verstand van computers. Dus vraag het aan haar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Lit jij bent heel slim, weet jij wat dat is met mn laptopje?
Was ook eigenlijk meer de vraag of je niet achter de verkeerde meisjes/vrouwen aan gaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je de quote opzichzelf eruit trekt wel, in de context van het verhaal wat erom heen stond niet.
Kan van alles zijn, zonder meer informatie valt daar niet echt veel zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Lit jij bent heel slim, weet jij wat dat is met mn laptopje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |