precies,dat hele harde om te pakken spelletje is zo zonde van de tijd. Waarom dat gedraal rondom een pot? Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind en dan nog moet je er eerst 2 maanden achter aan lopen als een loopse tekkel. Dat was leuk toen ik 17 was, minder leuk toen ik 27 was en nu vind ik er geen flikker meer aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is leuk als die persoon toevallig ook degene is die je wil. Wat ze voor mij niet automatisch wordt door onbereikbaarheid. Maar goed, ik vond versieren (en al helemaal versieren om te zien of het je gaat lukken) ook al geen leuk spelletje.
Ga he schamen! die op moet!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ow die op komt er nooit want linkjes doen het niet bij me
Sorry
Is dat niet het hele probleem?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind...
Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
precies,dat hele harde om te pakken spelletje is zo zonde van de tijd. Waarom dat gedraal rondom een pot? Ze weet dat ik haar leuk vind, ik weet dat ze mij ook wel aardig vind en dan nog moet je er eerst 2 maanden achter aan lopen als een loopse tekkel. Dat was leuk toen ik 17 was, minder leuk toen ik 27 was en nu vind ik er geen flikker meer aan.
Als je de quote opzichzelf eruit trekt wel, in de context van het verhaal wat erom heen stond niet.quote:
Re kun jij het dan doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Re het volgende:
ja die OP moet![]()
oww doe vooral mee met
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopen.
Afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Re kun jij het dan doen?
Mijn computer wil namelijk geen nieuwe sites meer bij openen zeg maar dus als ik op die wiki link duw gebeurt er niks (weet iemand trouwens waarom ie dat doet? want het is bv ook zo als ik op een fobo knopje duw dan kan ie naar niks mee, ik kan geen nieuwe tabladen openen of een extra site naast fok open zetten of zo erg irritant)
Blijf je ons spammen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:50 schreef Re het volgende:
ja die OP moet![]()
oww doe vooral mee met
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
Ja maar dat lost structureel niks op hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afsluiten en opnieuw opstarten wil wel eens helpen.
Ja, zelf kunnen nadenken is een eigenschap dat ik zeer opprijs stel bij andere. Domme schapen hoef ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lieve kwaak en lit dat vind iedereen met een beetje hersens toch gruwlijk irritant
Tja, ik ben geen computer expert. Maar als mijn compueter vastloopt doe ik dat altijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat lost structureel niks op he
En ik ben ook met een opdracht bezig voor school dus ik heb er niet zo'n trek in om alleen voor die OP op nieuw op te moeten starten en zo
Nou ja als re er op staat zal ik wel moeten maar ik dacht ik vraag het eerst aardig
Nee hoor. Er zijn mannen die daar sport in zien. Vrij veel zelfs.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lieve kwaak en lit dat vind iedereen met een beetje hersens toch gruwlijk irritant
Gewoon de OP uit het vorige deel quoten en plakken lukt ook niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja als re er op staat zal ik wel moeten maar ik dacht ik vraag het eerst aardig
Cue heeft volgens mij verstand van computers. Dus vraag het aan haar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Lit jij bent heel slim, weet jij wat dat is met mn laptopje?
Was ook eigenlijk meer de vraag of je niet achter de verkeerde meisjes/vrouwen aan gaatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je de quote opzichzelf eruit trekt wel, in de context van het verhaal wat erom heen stond niet.
Kan van alles zijn, zonder meer informatie valt daar niet echt veel zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Lit jij bent heel slim, weet jij wat dat is met mn laptopje?
Al die spelletjes lijken me ook nogal vermoeiend, ik doe gewoon wat ik wil. Stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Doe mij maar een vrouw die als ze me leuk vindt (en ik heb laten merken dat ik haar leuk vindt) knopen durft door te hakken in plaats van "zo weet je of hij je écht leuk vindt"-lijstjes uit de Cosmopolitan stap voor stap door te lopen.
Je browser een keer opnieuw instaleren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Re kun jij het dan doen?
Mijn computer wil namelijk geen nieuwe sites meer bij openen zeg maar dus als ik op die wiki link duw gebeurt er niks (weet iemand trouwens waarom ie dat doet? want het is bv ook zo als ik op een fobo knopje duw dan kan ie naar niks mee, ik kan geen nieuwe tabladen openen of een extra site naast fok open zetten of zo erg irritant)
En of het feit dat hij zichzelf zelfs in zijn voorbeeld wegcijfert misschien ook al het een en ander zegt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk meer de vraag of je niet achter de verkeerde meisjes/vrouwen aan gaat
Jewel maar dan krijg je toch niet mooi zo met alle plaatjes en zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon de OP uit het vorige deel quoten en plakken lukt ook niet?
Mn laptop is grijsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, zonder meer informatie valt daar niet echt veel zinnigs over te zeggen.
aah oke!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:05 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je browser een keer opnieuw instaleren?
Wat?? toegeven dat iemand je gewoon een prettig gevoel geeft? Dat die persoon je het gevoel geeft kompleet te zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Welke browser gebruikt je? IE, Firefox? Opera? Safari? En het kan zoveel zijn. Corrupte cache, spyware, adware, etc. Valt niets zinnigs over te zeggen zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik bedoelde dat hele spelletje bleghquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat?? toegeven dat iemand je gewoon een prettig gevoel geeft? Dat die persoon je het gevoel geeft kompleet te zijn?
Als dat zo is, doe mij dan maar iemand met beperkte hersencapaciteit, dat past dan beter bij mijn eigen onvermorgen tot nadenken
Maar wat is een browser dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke browser gebruikt je? IE, Firefox? Opera? Safari? En het kan zoveel zijn. Corrupte cache, spyware, adware, etc. Valt niets zinnigs over te zeggen zo.
Jawel hoor, alleen moet je de IMG tags even opnieuw zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Jewel maar dan krijg je toch niet mooi zo met alle plaatjes en zo?
Dus jij wil een domme gans?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat?? toegeven dat iemand je gewoon een prettig gevoel geeft? Dat die persoon je het gevoel geeft kompleet te zijn?
Als dat zo is, doe mij dan maar iemand met beperkte hersencapaciteit, dat past dan beter bij mijn eigen onvermorgen tot nadenken
Ow nou Re de super mod heeft het voor me gefixedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen moet je de IMG tags even opnieuw zetten.
Ow owkej euhm gewoon de normale die je altijd hebt? die in alle laptops zit geloof ik?quote:
Zal wel Internet Explorer zijn dan. Kun je trouwens zien bij het menu Help > Informatie/About.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ow owkej euhm gewoon de normale die je altijd hebt? die in alle laptops zit geloof ik?
Of kan dat niet?
Ik heb er iig niets mee gedaan
Kunnen ze datingsites mee bezoeken.. of in het Fok Singles topic posten? :pquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
Wat hebben computers met singles te maken?
Ook singles hebben zo hun computerproblemen blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
single vrouwen hebben geen handig vriendje die hun computerproblemen wel even voor hun oplostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
Als man met een beetje verstand van computers kun je heel goed zo bij een vrouw binnen rakenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
nee helaas, ik zou graag willen dat het anders was, maar mijn ervaring met de thuisdatingscene genaamd lexa/rp is anders. Vooral bevolkt door vrouwvolk dat niets liever wil dan achteraan gezeten te worden en er een behoorlijke kleffe schaamstreek van krijgen dat ze begeerd worden door wel 20 mannen tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat hele spelletje blegh
En dan kom jij Techno to the rescue.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook singles hebben zo hun computerproblemen blijkbaar.
Die van mij heeft een lichtgevend appeltje op het deksel, dat is ook meestal voldoende om te meldenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mn laptop is grijs
Meer kan ik er niet over zeggen geloof ik haha
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als man met een beetje verstand van computers kun je heel goed zo bij een vrouw binnen raken
Ik heb wel eens een date gescoord door de stekker uit de printer te trekken, knappe knul op te bellen ja sorry ik snap er niks van hij doet helemaal niks! kun je even komen kijken?
Maar ja ik begin me af te vragen hoe ik nog geen date heb gescoord
Bah wat een snol ben ik
Vertel. Misschien kan ik er nog iets van leren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als man met een beetje verstand van computers kun je heel goed zo bij een vrouw binnen raken
Ik heb wel eens een date gescoord door de stekker uit de printer te trekken, knappe knul op te bellen ja sorry ik snap er niks van hij doet helemaal niks! kun je even komen kijken?
Bah wat een snol ben ik
Als je knappe knullen langs wil hebben moet je dat zo doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel. Misschien kan ik er nog iets van leren.
Oefen met een koket vingertje over je lippen en kijk veel Katy Perry video's.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je knappe knullen langs wil hebben moet je dat zo doen
Misschien kan je ook toepassen op mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je knappe knullen langs wil hebben moet je dat zo doen
Ik doelde meer op het verhaal erboven, maar inderdaad, dat helpt ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oefen met een koket vingertje over je lippen en kijk veel Katy Perry video's.
Katy Perryquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met verstand van computers? Heeft wel iets idd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je ook toepassen op mooie vrouwen.
Ow nou ja ik heb geen ervaring met internet daten eigenlijk en den haag maar ik ben iig niet zo'n meisje en mn vriendinnen gelukkig ook niet (een meisje met wie ik stage moet lopen wel en ik kan het niet eens aanhoren dat geblaat van haar maar ja)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee helaas, ik zou graag willen dat het anders was, maar mijn ervaring met de thuisdatingscene genaamd lexa/rp is anders. Vooral bevolkt door vrouwvolk dat niets liever wil dan achteraan gezeten te worden en er een behoorlijke kleffe schaamstreek van krijgen dat ze begeerd worden door wel 20 mannen tegelijkertijd.
En daar ben ik wel klaar mee, die eigenopgeilerij mogen ze hebben van me.
Waar ik dan wel iemand tegen moet gaan komen, daar ben ik nog uit. Hier bij de appie is de kans erg groot dat ze een mooie rolator heeft, want ik woon midden in een grijze wijk. Sportschool is niet mijn ding, om verschillende redenen maar de belangrijkste is dat ik vrij snel uitgekeken ben op een bakstenen muurtje en te harde discodreuntjes. Uitgaan is leuk, maar de kroegen die ik tot op heden hier in het haagse gevonden hebben zijn voornamelijk bevolkt tot bovengenoemde kleffelippen volk of veel te jonge meisjes die echt denken dat 'me' nieuwe nederlandse spelling voor 'mijn' is en woordjes als de, het en een vooral een verspilling van de stembanden zijn.
Het was ook geen advies voor jou inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het verhaal erboven, maar inderdaad, dat helpt ook
Dat was het verhaalquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel. Misschien kan ik er nog iets van leren.
Hallooo! Dat kan ik zelf hoor!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:13 schreef Thy... het volgende:
[..]
single vrouwen hebben geen handig vriendje die hun computerproblemen wel even voor hun oplost
nou volgens mij is dat een kei sympathieke meid! (die ook wel het een en ander weet van dates versieren)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hier tijn snel snel! Trek een stekkertje los! (of eerst ff vragen of ze kan komen, straks is het een belangrijk stekkertje en kun je het daarna niet meer vragen omdat je comp in elkaar stort haha)quote:
Jammer, ik dacht nu gaat er wat komen.quote:
Nou ik vond het helemaal niet zo suf van mezelf! Heb nog 2 jaar verkering met die kerel gehad ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht nu gaat er wat komen.
Goede tip. Nu alleen nog een leuke meid vinden met verstand van computers vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hier tijn snel snel! Trek een stekkertje los! (of eerst ff vragen of ze kan komen, straks is het een belangrijk stekkertje en kun je het daarna niet meer vragen omdat je comp in elkaar stort haha)
I can fix (almost) anything, niet alleen computers. Twee rechterhandjes hč?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
En dan kom jij Techno to the rescue.Om die problemen op te lossen.
quote:
You gotta love it.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Bah wat een snol ben ik
Vast welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij is dat een kei sympathieke meid! (die ook wel het een en ander weet van dates versieren)
Het is ook geen suf verhaal. Je suggeerde dat je vaker zulke dingen gedaan had. Dus daarom vroeg ik om meer verhalen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vond het helemaal niet zo suf van mezelf! Heb nog 2 jaar verkering met die kerel gehad ook!
Dan is dat de reden dat je single bentquote:
Ja noukie sufferd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede tip. Nu alleen nog een leuke meid vinden met verstand van computers vinden.
ja maar meisje, dat maakt niet uit hoor. Je kunt ook heel braaf toe zitten kijken hoe de internet held je computer nog verder om zeep helpt. Om vervolgens als hij weg is na gedane zaken de boel zelf weer terug te zetten zoals het was.quote:
Ik ben een functioneel digibeet met twee linkerhandenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef Techno het volgende:
[..]
I can fix (almost) anything, niet alleen computers. Twee rechterhandjes hč?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bah wat een snol ben ik
Omdat dat wel goed is voor zijn ego?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
ja maar meisje, dat maakt niet uit hoor. Je kunt ook heel braaf toe zitten kijken hoe de internet held je computer nog verder om zeep helpt. Om vervolgens als hij weg is na gedane zaken de boel zelf weer terug te zetten zoals het was.
Ohhquote:
Nou laat ik me dan toch maar voordoen als een dom schaap...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is dat de reden dat je single bent.
Kwetsbare dingen, die mannelijke ego's.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat dat wel goed is voor zijn ego?
Zo werkt dat ook met faken heb ik gisteren ergens gelezen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*wals*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Litpho het volgende:
Kwetsbare dingen, die mannelijke ego's.
Oow dat is een goede!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar meisje, dat maakt niet uit hoor. Je kunt ook heel braaf toe zitten kijken hoe de internet held je computer nog verder om zeep helpt. Om vervolgens als hij weg is na gedane zaken de boel zelf weer terug te zetten zoals het was.
Owja pfew maar dan moet ik even nadenkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook geen suf verhaal. Je suggeerde dat je vaker zulke dingen gedaan had. Dus daarom vroeg ik om meer verhalen.
Tis een leerzame reeks ditquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou laat ik me dan toch maar voordoen als een dom schaap...
Sufferd!quote:
Zodat hij denkt dat hij iets kan dat hij dus eigenlijk niet kan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo werkt dat ook met faken heb ik gisteren ergens gelezen.
Soms moet je dat gewoon doen omdat dat goed is voor het ego van je partner
*teleurgesteld*quote:
Nou! Wat je zegt!quote:
Het meeste is makkelijk te leren. En dat varieert van het plakken van een band tot het aanleggen van een waterleiding.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben een functioneel digibeet met twee linkerhanden
nee de streking van het verhaal was dat je een date kon scoren door je computer te un-fixen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een vrouw die zelf dingen kan oplossen kan ook aantrekkelijk zijn. Ik ben niet zo handig dus een handige vrouw vind ik wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou laat ik me dan toch maar voordoen als een dom schaap...
Vrouwelijke ego's ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kwetsbare dingen, die mannelijke ego's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |