Mijn favoriete politicus is trouwens die held in jouw icon.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef Vandelay het volgende:
Wie o wie heeft er zin om even te tellen welke kamerlid de meeste stemmen heeft in dit topic ?
Het gaat niet om het meeste aantal stemmen. Iedereen mag z'n eigen voorkeur hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef Vandelay het volgende:
Wie o wie heeft er zin om even te tellen welke kamerlid de meeste stemmen heeft in dit topic ?
Ik geloof dat wijlen Pim Fortuyn niet geschikt zou zijn gewenst voor het vak van politicus.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mijn favoriete politicus is trouwens die held in jouw icon.
Pim
Je hebt wel heel veel pech als je voor een grote partij je carrière opgeeft en vervolgens een flut portefeuille krijgt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef Hexagon het volgende:
Verschil is ook dat bij een kleine partij een klein aantal mensen zich op een groot aantal terreinen profileert terwijl bij een grote fractie iedereen een beetje krijgt.
Dan van je als kamerlid ook sneller op
Hij ziet er niet echt uit als een man waaraan je vraagt of hij je kinderen in bad wil doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:34 schreef Registratiedienst het volgende:
Paul Kalma (PvdA - dossier: binnenlands bestuur) vind ik erg tof en sympathiek. Een erg intelligente man, ook om mee te spreken (in tegenstelling tot Hero Brinkman of Willibrord van Beek (ook binnenlands bestuur)). Erg integer.
[ afbeelding ]
We zullen het nooit weten. Maar ik had alle vertrouwen in de beste manquote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat wijlen Pim Fortuyn niet geschikt zou zijn gewenst voor het vak van politicus.
Ik begrijp je reactie niet. Deze man is erg intelligent en sympathiek. Hartelijke opa. Deze politicus neemt de burgers wel serieus in tegenstelling tot die VVD-plofkop Van Beek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:14 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt uit als een man waaraan je vraagt of hij je kinderen in bad wil doen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik begrijp je reactie niet. Deze man is erg intelligent en sympathiek. Hartelijke opa. Deze politicus neemt de burgers wel serieus in tegenstelling tot die VVD-plofkop Van Beek.
Zeker heel bekwaam en hartelijk. Vaak ook met ze eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:43 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik heb wel een favoriete woordvoerder. Dat is namelijk de SGP-woordvoerder van de Tweede Kamerfractie. Wat een oprechte en hartelijke man. Nee, ik begrijp jullie keuze wel voor SGP-politici. Okay, hun ideologie is moreel verwerpelijk, maar de personen zelf zijn erg bekwaam en hartelijk.
Ik heb niets met religieus determinisme. Zo irrationeel. En heel erg eng.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker heel bekwaam en hartelijk. Vaak ook met ze eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |