quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Boris van der Ham
[ afbeelding ]
Vooral omdat hij ten strijde trekt tegen al die verboden en de strijd aangaat met dat varkentje van het CDA.
Van der Ham was ook mijn voorkeursstemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:52 schreef Monolith het volgende:
Van der Staay een goed debater? De uitspraak die Frits aanhaalt in zijn topic is tekenend voor het niveau van zijn argumenten.
Ik sluit me bij Ub40 aan. Bij de laatste verkiezingen heb ik op v/d Ham gestemd.
Dat en daarnaast heeft hij m.i. ook bijvoorbeeld wel een aardige visie op de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van der Ham was ook mijn voorkeursstem
Samen met Dibi een van de weinigen die wel begrijpt hoe de gemiddelde 30 minner in het leven staat
Die kan er ook goed mee door. Jammer dat ze de neiging heeft, teveel te praten.quote:
Waar is die goede oude tijd gebleven?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:45 schreef Registratiedienst het volgende:
Ja, enge mensen op het internet, in mijn omgeving en in de politiek.
Dan ga ik voor Hans van Baalen, al zit die nu (bijna?) in Europa. Een fijne VVD'er, inclusief classy plofkop, die gewoon met de trein naar zijn werk gaat. Heeft de haatcampagne rondom zijn vermeende lidmaatschap van een extreem-rechtse club glansrijk overleefd en bleef ten tijde van de laatste Amerikaanse verkiezingen, heel schattig, pal achter McCain staan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:55 schreef Hexagon het volgende:
Als D66'er vind ik Mariette Hamer, Jeroen Dijsselbloem en Fred Teeven ook ergens wel tof
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef Ringo het volgende:
Ik vermoed dat hij van nature een beetje uit zijn bek stinkt maar dat het verder buitengewoon aangenaam met hem borrelen is, omdat hij, als ieder verstandig mens, de politiek beschouwt als een uit de hand gelopen hobby en ook graag praat over glimmende oude auto's en lekkere jonge wijven.
Wat een fantasie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef CANARIS het volgende:
Femke op Landbouw
Geert op binnenlandse zaken.
oh droom .............
Hij levert D66 extra kiezers op vandaar de ironische benoemingquote:
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van der Ham was ook mijn voorkeursstem
Samen met Dibi een van de weinigen die wel begrijpt hoe de gemiddelde 30 minner in het leven staat
Alle drie Sterk. Voor wat de laatste: what's in the namequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef marcodej het volgende:
Laat ik er maar drie noemen:
[ afbeelding ]
Bas van der Vlies (SGP)
[ afbeelding ]
Wim van de Camp (CDA)
[ afbeelding ]
Mirjam Sterk (CDA)
Ah, ik was al bang dat je hem zelfs maar een heel pietsie liberaal wou bestempelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij levert D66 extra kiezers op vandaar de ironische benoeming
Verder is Teeven een enorme creep natuurlijk
Bovendien kan je met haar naam hele slechte grapjes maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:08 schreef Hexagon het volgende:
Als het gaat om de aantrekkelijkste dan steekt Sabine Uitslag er wel flink bovenuit
[ afbeelding ]
Kan eigenlijk wel de volksvertegenwoordiger van de Nederlandse schone deernen dienen.
Hans 'ongelukje kan gebeuren' van Baalenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Hans van Baalen, al zit die nu (bijna?) in Europa. Een fijne VVD'er, inclusief classy plofkop, die gewoon met de trein naar zijn werk gaat. Heeft de haatcampagne rondom zijn vermeende lidmaatschap van een extreem-rechtse club glansrijk overleefd en bleef ten tijde van de laatste Amerikaanse verkiezingen, heel schattig, pal achter McCain staan.
In een uitzending van NOVA Politiek heb ik hem een keer met een schalkse, half-verliefde blik naar Femke Halsema zien kijken. Ik vermoed dat hij van nature een beetje uit zijn bek stinkt maar dat het verder buitengewoon aangenaam met hem borrelen is, omdat hij, als ieder verstandig mens, de politiek beschouwt als een uit de hand gelopen hobby en ook graag praat over glimmende oude auto's en lekkere jonge wijven.
Overigens ben ik geen D66'er. Ik ben goddank heelemaal niks.
nou ja, als er iemand naar swinger parties gaat van de kamer is het femke wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Wat een fantasie!
'Oh Geert, ja, ploeg mijn akker, kom binnen in me!'
Geteefd bij het leven wordt je door hem.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:23 schreef Hexagon het volgende:
Verder is Teeven een enorme creep natuurlijk
Maar wel CDA.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:08 schreef Hexagon het volgende:
Als het gaat om de aantrekkelijkste dan steekt Sabine Uitslag er wel flink bovenuit
[ afbeelding ]
Kan eigenlijk wel de volksvertegenwoordiger van de Nederlandse schone deernen dienen.
Kan nog wel eens meevallen bij haar...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar wel CDA.
Iemand die er leuk uitziet maar dan ineens 'moe' is. En eigenlijk erg saai is.
Dit vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom spreekt de Minister van Financiën van falend kapitalisme terwijl het monetaire en fiscale politiek is geweest lenen te bevorderen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef sneakypete het volgende:
Hero Brinkman (...)
Met zo'n voornaam en zo'n reputatie ben je imo mss geen goed politicus,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |