abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:33:41 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65792337
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat (#51)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

CrazyPrincess
PCOS. Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat) en nu wachten op de vervolgaanpak voor ronde 5.

Leonieke
PCOS - intakegesprek fertiliteitscentrum UZ Brussel op 20 januari 2009 (bezig sinds 02-2008)

NieTTus
Gestopt met de pil in 2002... 2004: eileiders verwijderd. 2 ivf-en gehad. Helaas beide mislukt. 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld. Al 4 cancels voor een cryo terugplaatsing gehad, omdat er geen plek was in zkh. Rond 4 feb weer een meting voor komende poging, hopelijk d.m.v. pregnyl WEL een terugplaatsing dit keer....!We duimen voor goed bericht a.s. dinsdag over terugplaatsing

sproet-je
Bezig met icsi, 2 terugplaatsingen gehad. Nog 1 rietje in de vriezer.

Vlindur
Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart terug naar gyn voor uitslagen onderzoeken en behandelplan IVF/ICSI.

We gaan verder hier met de positive flow met het goede nieuws van Sproetje

En 5 eitjes van Niettus
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Saffier het volgende:
Niettus wat goed! Er moet woensdag gewoon plek voor je zijn Komt goed! Duim duim duim...

[ Bericht 83% gewijzigd door Saffier op 06-02-2009 15:27:01 (op aangepast) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65792400
Ik ga straks lekker taart eten bij Sproet en daar uithyperen tot ik gebeld word !!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_65792946
hoe laat word je gebeld?
Ik blijf hier maar F5-en terwijl ik geacht word te werken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65793694

Na 2-en in elk geval... om 11 uur melden ze aan (nu ongeveer) dan is er om 12 uur teamoverleg (waarvan ik vind dat ik gewoon een GO moet krijgen ) en dan bellen ze rond 2 uur naar de poli, die mij dan weer bellen... ZUCHT!

Ze zouden me toch echt niet een 3e keer gaan cancellen... dan moet ik wel een heel slecht karma hebben!!!!
pi_65793734
Tuurlijk niet! Dat kunnen ze echt niet maken.

Jeetje, na 2 uur pas...klopt ja, dan bellen ze pas terug, dat wist ik eigenlijk wel. Wat duurt dat nog lang he?

Komt goed, komt goed! Dat moet
pi_65793823
Sproet is ook al bezig met een mantra
We weten straks of the Secret echt werkt
pi_65794184
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:18 schreef NieTTus het volgende:

Na 2-en in elk geval... om 11 uur melden ze aan (nu ongeveer) dan is er om 12 uur teamoverleg (waarvan ik vind dat ik gewoon een GO moet krijgen ) en dan bellen ze rond 2 uur naar de poli, die mij dan weer bellen... ZUCHT!

Ze zouden me toch echt niet een 3e keer gaan cancellen... dan moet ik wel een heel slecht karma hebben!!!!
Oeh!

Ik duim voor je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:41:53 #8
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65794468
Sproet wat geweldig

Niettus nog ff maar je hebt eieren
pi_65798987
14.00 uur
pi_65799053
NieTTUs is hier en we weten nog niets..... (ze stuitert nog wel!!)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_65799771
Het is geen nee.... Ik ben een ovb-tje en tot nu toe gaan alle ovb-tjes door... Alleen geen zekerheid!
Dinsdag in de loop van de ochtend weten ze meer...! Ik sta 3e op de lijst en ze hebben plek voor 2....

Dus jullie moeten nog even doorduimen!!!!

(het is toch eigenlijk niet te geloven dit )

Basimah, moest jij ook in A. voor controle vanmorgen?

Ik ga verder theeleuten met Zwangere Sproet!!!!
pi_65799785
En nu dan??

Inmiddels was er nieuws... Jeetje dat vind ik echt te erg hoor. Ik hoop zooo dat je er tussen kan. Plek voor twee. Tss.
pi_65799824
En nu? Wachten tot dinsdag, dan weet ik meer!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 14:22:25 #14
5428 crew  miss_sly
pi_65799843
Jeumig...tot dinsdag onzekerheid? niet te doen!!
Ik duim verder hoor!!
pi_65799864
Ja ze zei wel al direct: ik wil je geen valse hoop geven maar tot nu toe gaan alle ovb-tjes altijd door.

Dus nu hoop ik natuurlijk
pi_65799993
Hier draaien de duimen voor je tot en met dinsdag NieTTUs. Jeetje, er wordt wel wat van je gevraagd zeg.

Wanneer schuif je op dan? Ik bedoel, wat is er nodig om je van plaats 3 naar 2 te krijgen?
pi_65800471
Tijd.... En over het algemeen redden ze het wel! Dussssss hoop!!! Maaaaaar: nog geen zekerheid.....

Zucht...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:00:09 #18
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65801330
Niettus jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zo hoor niet te geloven!! De duimen blijven draaien hier en verder denk ik dat je je nick gewoon moet veranderen in 'WeLLus' Positieve karma heb jij nodig
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65802103
Ik zei al gekscherend tegen mijn vent: het is een teken kom we gaan scheiden!

Ach, story of my life schijnbaar! We gaan gewoon maar weer van het positieve uit. Misschien toch maar een naamswijziging hier!
pi_65804651
Sproet!!!!! Super!!!!!!!!!!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65804689
Sproet zegt bedankt!!!!!!!

(ik zit nog steeds bij Sproet)
pi_65804702
Enne ze is echt zwanger hoor, ze zit meer op de pot dan dat ze naast me op de bank zit
pi_65805155
NieTTus, wat een stom gezeik zeg! Ja sorry, hoor, maar een 'ovb-tje'? En ook al gaan ze bijna altijd wel door... DAN NOG! Ik vind dit echt tè erg, hoor! Zo schiet het toch niet op??

Enne... leuk zo'n middagje theeleuten met een lege plek naar je op de bank ! Hopelijk binnenkort een heel leeg bankstel als jullie bij elkaar op bezoek zijn...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:51:34 #24
5428 crew  miss_sly
pi_65805295
Haha, ik krijg al helemaal visioenen van sproetje en niettus die om de beurt op het toilet zitten terwijl de ander voor de deur staat te trappelen om het op te kunnen houden
pi_65805921
Wat is een ovb-tje?

En dit is tevens een verkapt tvp-tje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')