de 2 zusjes bij elkaar, en puckie in 1 aparte kooi. Gisteren nog alle 3 verschoont. Daarom is het zo vreemd, maar er was niet echt vreemde dingen met de beesten gisteravond/vanochtendquote:
Mja dat zeker, daarom wil ik cavia'squote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik dacht ook aan 'iets' in de kooi ofzo. Zo raar...
Maar cavia's zijn idd keilieve beestjes
Voer sowieso niet, dat heb ik al bijna een jaar. Wel een beetje sla, maar dat moet niet de oorzaak ervan zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef Ynske het volgende:
balen sjow, ben je soms pas overgestapt op ander voer? of hebben ze iets kunnen eten wat niet de bedoeling was?
Toch wel weer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef qu63 het volgende:
En nu ga ik toch maar weer een keer sporten. En een zonnenbankje er achteraan (als ie vrij is)!
Nog steeds buiten?quote:
Truste!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens slapen. Heb wat schade in te halen![]()
ik ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:30 schreef leonieke het volgende:
Heerlijk slapen zou ik ook graag nog eens doen
nee dat niet echtquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:40 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, idd... goeiemorgen allemaal![]()
Ook te veel kopzorgen draculettetje?
Vanavond weer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:30 schreef leonieke het volgende:
Heerlijk slapen zou ik ook graag nog eens doen
Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:17 schreef leonieke het volgende:
Sjow alles goed trouwens met jou cavia?
Ja heerlijkquote:Nog steeds buiten?
Nice!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
Qu zei
[..]
Ja heerlijk
vanavond een optreden van Edsilia fotograferen
Het was hier de hele dag eigenlijk meer zachtjes vallende regenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
Hier sneeuwt het nu pas lichtjes.
Hey Dracu, hoe gaat het nu met je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef draculettetje het volgende:
da's idd wel heeel erg lang!
goede middag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |