Als het goed is heb je bij het CWI een soort reïntegratiebudget (ik had het iig wel, en Ynske als ik het goed heb ook). Bij mij is mijn BE-rijbewijs betaald door het CWIquote:Op maandag 16 februari 2009 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Winkel liever niet meer omdat het vaak lang staan is, en dat kan mijn rug op het moment gewoon nog niet aan.
Waar kan je dat zien. Op welke site of waar staat dat voor die busjes.
Nouja CWI heeft wel een punt, ze vragen om een taxi-rijbewijs en die heb ik ook niet. Dus ze nemen
me waarschijnlijk niet eens aan.![]()
Ik krijg WW, ben "gezond" bij MM vertrokken. Ik had geen zin in het gezeur over ziek de ww in te gaan.
Nou blijkbaar ben ik het niet waard.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je bij het CWI een soort reïntegratiebudget (ik had het iig wel, en Ynske als ik het goed heb ook). Bij mij is mijn BE-rijbewijs betaald door het CWI
ja van dat budget word oa mijn coaching betaaldquote:Op maandag 16 februari 2009 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je bij het CWI een soort reïntegratiebudget (ik had het iig wel, en Ynske als ik het goed heb ook). Bij mij is mijn BE-rijbewijs betaald door het CWI
Ohja, fuckquote:Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja van dat budget word oa mijn coaching betaaldalleen gaat t bij mij uit van het UWV ivm ZW
Daar heb ik het ook al met haar over gehad.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef Ynske het volgende:
de werkcoach van het cwi zou moeten helpen, maar er moet ook veel initiatief van de wwer afkomen aldus de site van het cwi.
kun je niets met deze omscholingsopties? https://www.werk.nl/porta(...)er_weten/werktraject
En wat doet dat danquote:
Het product zorgt voor juiste en realistische kleuren op uw beeldscherm, echte huidtinten en foutloze schaduwpartijen in slechts 3 stappen. De geavanceerde algoritmen van de Spyder2 zorgen in de achtergrond voor de beste mogelijke kleurweergave van uw scherm.quote:
okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het product zorgt voor juiste en realistische kleuren op uw beeldscherm, echte huidtinten en foutloze schaduwpartijen in slechts 3 stappen. De geavanceerde algoritmen van de Spyder2 zorgen in de achtergrond voor de beste mogelijke kleurweergave van uw scherm.
? wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens op bezoek bij de ABN Amro, kijken of onze bankpas weer gedeblokkeerd kan worden
Ik wilde geld opnemen, maar dat kan niet met deze pasquote:
Rabobank.quote:goed dat je het zegt, moet maar eens gaan uitzoeken bij welke bank ik een rekening wil hebben
Ik heb daar meer een beeld bij dat ze vooral goed zijn voor grote bedrijven enzo. Dat het een grote logge organisatie is. Bij de Rabobank ben ik al vaak gewoon langs gelopen met een vraag en eigenlijk direct geholpen.quote:
k ben al jaren een tevreden postbankklant. mn vader heeft daar ook rekeningen van de PV enzo. nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb daar meer een beeld bij dat ze vooral goed zijn voor grote bedrijven enzo. Dat het een grote logge organisatie is. Bij de Rabobank ben ik al vaak gewoon langs gelopen met een vraag en eigenlijk direct geholpen.
Maar dat is meer mijn beeld op de ING en op de RaboBank.
Ik heb prive een Rabo en een Postbank rekening, en voor de student company zitten we bij de ABN Amro. Die laatste zal ik dus never nooit kiezenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben al jaren een tevreden postbankklant. mn vader heeft daar ook rekeningen van de PV enzo. nooit problemen mee gehad
en wat ik wel prettig vind is dat de transactiekosten niet teveel zijn, en ze gratis Ideal aanbieden
ING... tja postbank gaat ermee samen he
Rabo zoals ik hem kende was niet echt positief, maar goed, kan t iig allemaal even op een rijtje zetten
Dat is inderdaad wel een voordeel. Ik heb zelf 2 van die 'kastjes'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:51 schreef Ynske het volgende:
ow en wat ik wel fijn vind is dat je bij de PB en later ook bij de ING gebruik kunt maken van SMS Tan
ipv zo'n kastje mee te moeten slepen, lees continu kwijt te zijn
Ik heb me nog helemaal niet verdiept in het zakelijke bankverkeer eigenlijk, dus dat zou heel goed kunnen.. Maar je moet natuurlijk ook kijken naar wat je voor je geld terugkrijgt hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef Ynske het volgende:
ik heb geen internet op mn mobiel dus das niet nodig...
rabo is eerste twee jaar gratis betalingsverkeer daarna is t duurder dan bij de pb als ik het goed zag net
dag lieve gofferquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
Goffer, mijn lieve cavia is vannacht overleden. *snik*
Oww.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
Goffer, mijn lieve cavia is vannacht overleden. *snik*
Gefeliciteeeeeeerd!quote:
Dan moet je de code goed overtikkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wou wat plaatsen op je blog, maar krijg telkens de melding dat de code niet klopt.
ank jequote:
dank jequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.![]()
Wou wat plaatsen op je blog, maar krijg telkens de melding dat de code niet klopt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan moet je de code goed overtikken
Ik kon het bericht wel plaatsen hoorquote:
Nou ik niet, en heb het op verschillende manieren geprobeerd, dacht misschien toch niet hoofdletter gevoeligquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kon het bericht wel plaatsen hoor
Dan heb ik 2 kooien overquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef leonieke het volgende:
Wat raar, Sjow![]()
Hopelijk gebeurt het geen derde keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |