Lekker toch, aan het werk.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet over een half uur alweer in de trein zitten
Over een uurtje ben ik idd op schoolquote:Op maandag 9 februari 2009 08:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker toch, aan het werk.Niet thuis zitten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ja nu genoeg gesmeerd dat jullie werk hebben.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Zelfs DAT wordt bij mij telkens uitgesteld..
[ afbeelding ]
Ynske!quote:
neh ben alweer wakkerquote:Op maandag 9 februari 2009 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Of ben ik weer te enthousiast?
Heb al vanaf 2006 werkquote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ja ja nu genoeg gesmeerd dat jullie werk hebben.
Feedback!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er hier een topic waar je mag klagen over een bepaalde mod?
Ik ben wel 7 uur onderwegquote:
een heel goed gesprek gehad vandaagquote:
Is dat een nieuw station ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn neus ook weer eens in de frisse buitenlucht gestoken vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:14 schreef qu63 het volgende:
Gaan we topic nr 900 nog halen dit jaar?
Moeten we maar eens gezellig gaan doen he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:14 schreef qu63 het volgende:
Gaan we topic nr 900 nog halen dit jaar?
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moeten we maar eens gezellig gaan doen he.
Maar hier kunnen we dan ook weer een gesprek over houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met ja kan ik niet veel he.![]()
Dan zijn we zo uitgekletst.
Over ja/nee gesprekken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar hier kunnen we dan ook weer een gesprek over houden
Je kan het gesprek natuurlijk ook een andere richting op sturenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Over ja/nee gesprekken?![]()
Omg dit wordt dan wel een heel kort gesprekje.
Doe maar het zuiden dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan het gesprek natuurlijk ook een andere richting op sturen
En de ander? Waar wil die heen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe maar het zuiden dan.![]()
Ben voor vakanties aan het kijken.Eentje wil graag naar Egypte, zie dat nu al niet zitten.
Een paar prijzen gezien.Mên dat is per persoon mijn ww. per maand.
De ander maakt het niet zoveel uit als het maar leuk is en er wat te doen is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
En de ander? Waar wil die heen?
En jij wil natuurlijk zon en goedkoop?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef qu63 het volgende:
Net een reactie gehad op een online sollicitatie
Ben iig uitgenodigd voor een gesprek, nu nog even afwachten wanneer dat gesprek zal zijn
Lastig als je wil gaan boeken inderdaad, dan moet je paspoort e.d. doorgeven.. Mijn zusje is wat klein, dus die is 2 jaar nog gaan skieën op een kinderpasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
De ander maakt het niet zoveel uit als het maar leuk is en er wat te doen is.![]()
Ik hou wel van wat warmte je.En goedkoop is alleen maar handig, als je van een uitkering leeft.
Lijkt me logisch, ik gun het de kinderen, dus wil echt proberen om een vakantie te regelen.
Maar ben bang dat het er niet in zit.Ze worden gerekend als volwassen.
privéchauffeurquote:Leuk. Waarnaar heb je gesolliciteerd? Ja een baan.
Maar wat voor een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |