abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67031961
Jep, keuken is helemaal van Ikea afgezien van de apparatuur, dat is van Bosch.
We wilden eigenlijk een houten werkblad maar dat was ons te veel onderhoud, nu een laminaat werkblad gekozen.

Over 2 weken komt ons plisse gordijn voor het raam in de keuken

Gisterenavond nog even in huis gaan kijken. Witte wandtegels in badkamer zijn gevoegd, vloer gestort. Vandaag gaan ze de vloertegels leggen en waarschijnlijk de mozaïek voegen. Gaat nu echt opschieten!
pi_67177996
En weer een foto update

De nieuwe stoppenkast

Het douchegedeelte. Toch maar een hardstenen drempel. We kwamen 2 cm tekort in dekvloer dus vloer moest iets opgehoogd worden voor de drain. Morgen worden de douchedeuren geplaatst

Morgen en overmorgen wordt de badkamer afgemonteerd. Zaterdag gaan we er slapen Volgende week dinsdag komt onze inboedel zover die gereinigd kon worden ook terug.

Komende dagen schoonmaken, tuin verder opruimen, plantjes planten en beslissingen nemen (wat voor gordijnen beneden, waar komt de eettafel etc etc)
pi_67182165
exode, hoe heet dat werkblad in je keuken ?
dat zoekt wat makkelijker voor me op de ikea site
pi_67182409
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef realbase het volgende:
exode, hoe heet dat werkblad in je keuken ?
dat zoekt wat makkelijker voor me op de ikea site
Tis numerar, laminaat, uhm...walnoten volgens mij. Je hebt donker walnoten en gewoon walnoten. Wij hebben de gewone walnoten...ik kijk even mee op de Ikea site...

Uhm zie wel beuken en die lijkt er verdacht veel op. Ik zie trouwens dat niet alle laminaat werkbladen op de site staan...
pi_67182540
ok top
ziet er trouwens allemaal top uit !
ik ga in juni verhuizen, keuken is al af, maar wil hem maybe beetje pimpen
pi_67183612
Wow, wat een verschrikkelijk mooi huis! Echt prachtig...
Complimenten voor jullie verbouwing!

Krijg door topics als deze nog meer zin om zelf te gaan verhuizen over een maandje of drie á vier...
pi_67183901
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
is dat een maatwerkblad? er zit toch een aluminium rand omheen of niet?
Jep maatwerk met aluminium afwerking. Vonden we erg mooi bij de rvs handgrepen en zilveren plinten in de keuken.
pi_67185338
Wat een vrolijke behangetjes! En een geweldig mooie keuken hebben jullie! Vooral dat aanrechtblad met die afwerking.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_67316097
Jaaaaaaaaaa we wonen in ons nieuwe huis!!!

Zaterdag zijn we 'verhuisd', wel enorm wennen. Dit weekend nog wat kleine klussen gedaan en er liggen nog wat kleine dingen. Ik ga als het droog blijft vandaag mijn moestuin aanleggen achterin de tuin De rode muur in de logeerkamer is opnieuw geverfd, ik kreeg de tegelsnijdtroep er wel af (dat was de kamer waar ze de tegels sneden) maar de verf kwam er mee af waardoor het vaal rood werd.

Ook al heel wat problemen met de HR ketel achter de rug. Met veel moeite hebben we nu warm water, ding maakt ontzettend veel lawaai! Deze week eens rondkijken voor een onderhoudscontract. Hij start steeds opnieuw op...kan niet de bedoeling zijn.

Toilet gaan we ook maar vervangen. We nemen daar dezelfde tegels als in de badkamer. De mozaïek komt daar echter op de gron aan de zijkant. (in het midden de zwarte tegels, aan de zijkanten dus de mozaïek.

Morgen komt onze inboedel terug dus eindelijk onze eigen spulletjes!

Korte foto update:

Badkamer klaar

maandag 23 maart 2009 @ 10:12:32 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_67316273
Kolere wat een gave badkamer!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_67317314
Wat een super mooie badkamer!
Alleen die muurtegels vind ik iets minder, wat voor kleur is dat, een soort zalmkleur, of lijkt dat maar zo op de foto?

Wat zijn trouwens de afmetingen van jullie badkamer? (voor vergelijking met mijn in de verte ooit toekomstige badkamer)
pi_67317595
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:53 schreef Syytön het volgende:
Wat een super mooie badkamer!
Alleen die muurtegels vind ik iets minder, wat voor kleur is dat, een soort zalmkleur, of lijkt dat maar zo op de foto?

Wat zijn trouwens de afmetingen van jullie badkamer? (voor vergelijking met mijn in de verte ooit toekomstige badkamer)
Oei dan zijn de foto's wel enorm ...uhm...niet mooi
De tegels zijn gebroken wit, niet crème, geel, zalmroze, maar gebroken wit. Voeg enzo zijn wel spierwit.

De badkamer is 2 bij 3 meter en 2.40 hoog.
pi_72674388
Een enorme rotschop naar boven

In klussen hadden we na de verhuizing eigenlijk geen zin meer. De brand, baan zoeken en het klussen had al onze energie opgslokt
3 vakanties later (je kan het slechter hebben) zijn we weer vol inspiratie aan de slag gegaan. Het is nog steeds niet helemaal klaar maar het is nu nog een kwestie van stylen en dat is leuk! (maar ook moeilijk pfff)

Over ongeveer 4 weken staat er ook nog een verbouwing op het programma die we gelukkig hebben uitbesteed: Raamkozijn in de woonkamer wordt vervangen door openslaande deuren. Kunststof kozijnen en HR++ glas. Wat nu de achterdeur is, wordt een raam. Indeling is nu gewoon niet handig en ik wil heel graag de tuin bij de woonkamer betrekken. Speaking of the tuin..die wordt komende herfst helemaal aangepakt. Alles gaat eruit, nieuwe bestrating, nieuwe indeling, eindelijk! Tuinman komt dit weekend met 3 schetsen. We willen 2 terassen, eet en lounge terras en verder groen, groen, groen, groen. Niet te veel bestrating maar echt een tuin. Ik blijk een talent voor groente te hebben want ik voorzie al wekenlang de buurt, familie en collega's van tomaten dus er komt ook een groentetuin.

Om de huidige staat visueel te maken....wat foto's!

Woonkamer, wat donkere foto...raamkozijn wordt dus openslaande deuren, deur links wordt een raam. Zodra dat gebeurt is komt er nog een mooie fauteuil bij.

De zit/tv hoek. Muur veel te leeg....foto links is foto van vakantie in Amerika, zwart wit afgedrukt met bloemetjes in de originele gele kleur. Hier moeten nog 2 zwart wit foto's met kleur accent bijkomen. Fauteuil links krijgt er dus een tweelingbroertje bij zodra de verbouwing klaar is.

Eethoek maar daarachter de keuken. Keuken is nog steeds hemels, heerlijk veel werkblad, alles bij de hand, koken is nog leuker geworden! Tafel hadden we al, stoelen bij Loods 5 gekocht in een opwelling en totaal geen spijt, zitten fijn! Doek hebben we meegenomen uit Namibië, alleen het doek, met behulp van een uit elkaar gehaald canvas doek van Xenos gespannen.

De tuin, zielige boompje tegen de schutting is een pruimenboom die 3 kilo pruimen heeft gegeven (heerlijke jam!) maar die vooral ontzettend lelijk was en volgens de tuinman ziek..vandaag flink aan het knippen geweest, die gaat er dus volledig uit. Op de voorgrond 1 van de 6 tomatenplanten

De gang.....vandaag komt er nog een kapstok bij die we zelf gaan maken met het groene behang van de kledinkamer. (hout bekleden met behang, haakjes erop en klaar)

Toilet, die we dus alsnog hebben laten doe, erg blij mee!

Gang, trap naar boven is klaar...maar niet netjes dus nog even met liniaal erlangs rechte zwarte lijnen trekken.

Slaapkamer..groene boekenkast toch minder groen gemaakt. Volgende week komt ons canvasdoek met ondergaande zon, foto van vakantie in Thailand.

Gang 1e etage met sinds vandaag een rookmelder, veilgheidsglas dichtgeverfd en zelfde behang als beneden, meteen leukere gang!

Kattenkamer, nu even zonder bewoners want ze zijn buiten aan het rondrennen.

Studeer annex knutselkamer. Sinds vorige week klusklaar nu nog grondig opruimen!

Kledingkamer en logeerkamer niet op de foto...is een bende...
pi_72679429
Echt super geworden!!
Vind die kast nog steeds en het behang in de slaapkamer ook
Ben wel benieuwd naar het tuin ontwerp. (enne hoeveel kost zo'n ontwerp nu? )
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87619272
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:05 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaaaaa we wonen in ons nieuwe huis!!!

Korte foto update:

Badkamer klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi,

Ik kom zojuist een foto tegen van je badkamer.
Klopt het dat het mozaiek grijzig is met rood? Als dit zo is...kun je mij dan een duidelijke foto sturen en vertellen hoe deze mozaiek heet en waar gekocht?
Ik zoek zoiets :-)

Groetjes Linda
pi_87620553
Ik vind het echt heel leuk!
Wel wat vreemd dat de zithoek voor de deur staat, is dat niet lastig?
pi_87623698
leuk ingericht!!!
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_87625651
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef exode het volgende:
Een enorme rotschop naar boven :D
Studeer annex knutselkamer. Sinds vorige week klusklaar nu nog grondig opruimen!

Ik vind de indeling en vooral de kleurenvaratie erg mooi gedaan en geeft de wand/muur een erg art-deco stijl en frisse aanblik.Zijn dat kleuren strips die je hebt gebruikt?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87628319
Die wand in de studeerkamer is inderdaad onwijs tof O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:00:58 #121
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87670967
Ja, die wand is echt super leuk gedaan! :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')