Ja, jammer van de adviesprijzen van dit soort locs. Bedragen die ik er niet voor over heb.quote:
Hoe bedoel je? Adviesprijs van een ACTS 1200?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, jammer van de adviesprijzen van dit soort locs. Bedragen die ik er niet voor over heb.
Ja, het ding moest oorspronkelijk 329 euro kosten of zo. Nu was ie 130 goedkoper.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Adviesprijs van een ACTS 1200?
Foto's!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Jazeker! Er is meer qua hobby dan alleen maar valse columns schrijven.
Leuk. Geef je hier dan wel effe een seintje?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
Sinds vandaag beschouw ik mijn modelspoorbaan echt als af.
(...)
Binnenkort wil ik er nog eens een hele website aan gaan wijden.
Ik was van beneden naar boven aan het scrollen en toen zag ik ineens een bekend landschapquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
Sinds vandaag beschouw ik mijn modelspoorbaan echt als af. Na een jaar heb ik eindelijk de tijdelijke bedrading vervangen en netjes weggewerkt en meteen de laatste lichten aangesloten.
Foto's mogen natuurlijk niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Overzicht van de baan, met linksboven het dorp St. Niklaus en rechts daarvan het daldorp Waldbrunn, met klein emplacement.
[ afbeelding ]
Het station van Waldbrunn.
[ afbeelding ]
Een opmerkelijke verschijning in het berglandschap, hippel 634 is net met een werktrein vertrokken vanuit St. Niklaus.
Binnenkort wil ik er nog eens een hele website aan gaan wijden.
Nee, de baan blijft nu zoals hij is. Binnen de ruimte van die kamer heb ik toch niet veel alternatievenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik was van beneden naar boven aan het scrollen en toen zag ik ineens een bekend landschap
En wat ga je nu doen nu het echt af is? Verbouwen?
Komt dat misschien doordat die wagons geen treden hebben/hadden? Op perronhoogte gelijk aansluiten zodat karretjes met post gemakkelijk in- en uit kunnen/konden rijden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag 3 nieuwe wagons opgehaald:
Een postwagon Waarbij ik nergens de opstap onder de deur in kan steken.
Volgens het plaatje op de site van Roco zou er wel een opstap onder moeten zitten. En in de beschrijving staat ook dat dat moet, alleen ik kan de opstappen nergens in kwijt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:52 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Komt dat misschien doordat die wagons geen treden hebben/hadden? Op perronhoogte gelijk aansluiten zodat karretjes met post gemakkelijk in- en uit kunnen/konden rijden?
Hoezo ergens in kwijt? Lijmquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens het plaatje op de site van Roco zou er wel een opstap onder moeten zitten. En in de beschrijving staat ook dat dat moet, alleen ik kan de opstappen nergens in kwijt.
En ook de tweedeklasversie heb ik nu, wederom door mijn vader meegebracht uit Zwitserland.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef DaMart het volgende:
Mijn vader kwam vandaag terug uit Zwitserland en had wat meegebracht uit een modelspoorwinkel aldaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al een stam van deze rijtuigen, maar deze variant had ik nog niet. Nu alleen nog eens proberen om de tweedeklasversie ergens op de kop te tikken, want mijn treinstam bestaat nu uit twee eersteklas rijtuigen, één tweedeklas rijtuig en een bagagerijtuig.
Net als Cothen gebruik ik Fleischmann Profikoppelingen. Zien er goed uit (die Roco-kortkoppelingen hebben van die enorm lange uitsteeksels).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Wat voor koppelingen gebruiken de H0-rijders hier, trouwens? Ik heb als test een aantal beugelkoppelingen vervangen door kortkoppelingen, en ik ben nu eigenlijk geneigd om alles te vervangen. Het ziet er zo veel mooier uit als de buffers tegen elkaar staan, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |