abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:07:45 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65789396

Spel
Gister de demo geprobeerd en genoten! Het is eens soort futuristische, duistere Call of Duty, maar dan met een realistischere bediening!

En van Nederlandse bodem!
*Trots is*.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:18:59 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65789437
Oh ja... even een alarm op mn agenda zetten voor de download dan.
The truth was in here.
pi_65789479
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]

Spel
Gister de demo geprobeerd en genoten! Het is eens soort futuristische, duistere Call of Duty, maar dan met een realistischere bediening!

En van Nederlandse bodem!
*Trots is*.
Ik ga hem dit weekend eens proberen!

@Noot,... die muziek is inderdaad ziekelijk goed van DQVIII.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:23:44 #5
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_65789493
quote:
Geen geld.

Gisteren met xbox live code binnen gekregen voor 13 maand.
Duurt ongeveer een kleine maand via samenkopen.net dat voor 29,-
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:24:39 #6
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_65789505
Vanavond es de demo downen van Halo Wars.
Spel schijnt wel goed te zijn als ik GAM zo lees.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_65789517
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef Sjotime het volgende:
Ik ga hem dit weekend eens proberen!
Het is een mooie, sfeervolle shooter! Maar verwacht geen originele gameplay. Het is (zoals in bijvoorbeeld Halo) een serie opeenvolgende kamers die je moet "leegschieten". Ja, de bediening is wel bijzonder. Wapens voelen zwaar en log aan, en je hebt een aardige terugslag. Maar dat waardeer ik wel. Voelt net wat echter aan!

Ik ben trouwens aardig op aan het schieten met Fallout 3. Ik verwacht dat dit wel mijn eerste 1000/1000 game wordt.
pi_65789577
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is een mooie, sfeervolle shooter! Maar verwacht geen originele gameplay. Het is (zoals in bijvoorbeeld Halo) een serie opeenvolgende kamers die je moet "leegschieten". Ja, de bediening is wel bijzonder. Wapens voelen zwaar en log aan, en je hebt een aardige terugslag. Maar dat waardeer ik wel. Voelt net wat echter aan!

Ik ben trouwens aardig op aan het schieten met Fallout 3. Ik verwacht dat dit wel mijn eerste 1000/1000 game wordt.
Ik sta nog niet open voor een duistere donkere FPS. Beetje klaar mee,... helemaal een die maar 5 uur duurt Gijs,... maar ga het wel proberen.

Zag je gamen met Fallout 3 gisteren heerlijk om je zo te zien genieten!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:36:14 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65789631
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond es de demo downen van Halo Wars.
Spel schijnt wel goed te zijn als ik GAM zo lees.
Oh is daar ook een demo van? Dan ga ik die ook eens proberen...
Ben toch een beetje huiverig voor RTS games.. ondanks dat het Halo is.. hoe moeilijk is het en hoe is het overzicht.. C&C vond ik echt te uitgebreid om in de vingers te krijgen... moet je bepaalde dingen oogsten om een factory op te zetten die dan soldaten kan maken die dan weer andere dingen kunnen maken waardoor je dan weer het recht hebt om een tank aan te maken... ja die volgorde onthou ik dus niet.
The truth was in here.
pi_65789638
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:32 schreef Sjotime het volgende:
Ik sta nog niet open voor een duistere donkere FPS. Beetje klaar mee,... helemaal een die maar 5 uur duurt Gijs,... maar ga het wel proberen.
Het is dat ik hem voor 36 euro heb kunnen kopen, meer had ik er op dit moment ook niet voor over gehad. MP schijnt wel erg tof te zijn, maar die speel ik toch niet.
quote:
Zag je gamen met Fallout 3 gisteren heerlijk om je zo te zien genieten!
Je moet er ook eens goed voor gaan zitten Gijs, en je gewoon laten binnenzuigen in die wereld.

Ik ben RE5 trouwens ook meer gaan waarderen. Demo nog een paar keer gespeeld, en het is toch wel erg leuk! Juist door de besturing is het wel typisch Resident Evil. En er zit toch nog wat taktiek in omdat je de wapens/ammo van je partner ook moet managen!

Hé lekker, games! Zeker games die de verwachtingen waarmaken! En over 2 weken StreetFighter IV
pi_65789666
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
Oh is daar ook een demo van? Dan ga ik die ook eens proberen...
Ben toch een beetje huiverig voor RTS games.. ondanks dat het Halo is.. hoe moeilijk is het en hoe is het overzicht.. C&C vond ik echt te uitgebreid om in de vingers te krijgen... moet je bepaalde dingen oogsten om een factory op te zetten die dan soldaten kan maken die dan weer andere dingen kunnen maken waardoor je dan weer het recht hebt om een tank aan te maken... ja die volgorde onthou ik dus niet.
C&C3 ben ik tot 2/3 gekomen. Ik ben gestopt door de besturing. Ik moest op een gegeven moment op 3 fronten vechten, en ik wist wat ik moest doen om te winnen, alleen lukte het niet (snel genoeg) met de controls. Toen was het wel een klaar. Jammer. Ik haal hem nog wel een keer goedkoop op de PC.
pi_65789686
Daan ziet Strol's avatar,.... He,... dat is van dat vechtspelletje
pi_65789707
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:40 schreef Sjotime het volgende:
Daan ziet Strol's avatar,.... He,... dat is van dat vechtspelletje
Ik wil mijn kont wel geschopt krijgen door Daan!
pi_65789833
Dit is ook wel tof. Full price zou ik hem niet halen, maar als (goedkope) download is het misschien wel leuk om de oude BF1941 tijden te doen herleven. Goede zet van EA.
quote:
Battlefield 1943 for PSN/XBLA

While the first images of Battlefield: Bad Company 2 are still waiting, Electronic Arts and DICE have announced a new variation of the Battlefield license, which will operate the latest version of the Frostbite engine: Battlefield 1943 Pacific. This umpteenth FPS on the Pacific will allow players s'étriper social Conquest mode on three of the most famous maps of Battlefield 1942: Guadalcanal, Iwo Jima and Wake Island. Destructible buildings, vehicles flying, rolling or floating, the worshipers of the series will not be at home but frankly can unwind in the idyllic scenery, galvanized by the soft roar of 23 other angry. Hostilities begin this summer on X360 and PS3.

http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=156522

pi_65789934

pi_65789943
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is ook wel tof. Full price zou ik hem niet halen, maar als (goedkope) download is het misschien wel leuk om de oude BF1941 tijden te doen herleven. Goede zet van EA.
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie tijden,... toen zag ik jou voor het eerst online Strol,... reed je in een tank rond. Ook met B. prachtige momenten gehad. Dat moment met die tank vergeet ik nooit meer,..... B. viel een tank aan,.... met een rifle

BOEM,..... had er ooit screenshots van Nog nooit iemand zo hoog zien vliegen door een explosie!
pi_65789975
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Mooie tijden,... toen zag ik jou voor het eerst online Strol,... reed je in een tank rond. Ook met B. prachtige momenten gehad. Dat moment met die tank vergeet ik nooit meer,..... B. viel een tank aan,.... met een rifle

BOEM,..... had er ooit screenshots van Nog nooit iemand zo hoog zien vliegen door een explosie!
Klopt ja! Ik zat door mijn sniper naar hem te kijken...ik had echt zoiets van, WTF doet die nu?
pi_65789988
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Klopt ja! Ik zat door mijn sniper naar hem te kijken...ik had echt zoiets van, WTF doet die nu?
Ik ook
pi_65790058
Mooi http://www.geenstijl.nl/m(...)liest_van_wendy.html

Volgens mij halen ze dit nooit,..... ze blijven hangen op 26.000 - 27.000 leden. En ik heb het idee alsof het vreselijke slechte verliezers zijn,.... wat hebben ze nog? Anderhalve maand voor 23.000 leden? De hype neemt af,........
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:06:31 #20
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_65790115
komt er weer een spel dat alle Gijsjes misschien wel samen gaan spelen? Cool!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:10:42 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65790208
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zat in het nauw Gijs
Gewoon schieten met wat ik voor handen had...
The truth was in here.
pi_65790226
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef Magneet het volgende:
komt er weer een spel dat alle Gijsjes misschien wel samen gaan spelen? Cool!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:14:19 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65790283
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XBLA
The truth was in here.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:14:31 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65790289
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef Sjotime het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
The truth was in here.
pi_65790623
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')