Op een weliswaar zinkend schip dat totaal uit koers lijkt te varenquote:
Wat een pauperprogramma was dat. Sommige mensen verneukten hun eigen huis om vervolgensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Doorvragen en zinvolle vragen stellen is nooit hun sterkste kant geweest. Toen Pittenman nog Buitenhof presenteerde kon hij ook al nooit verbergen dat hij geen bal heeft begrepen van de evolutietheorie. Dat waarhoofd naast hem hoef je al helemaal niks van te verwachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:55 schreef Pacmaniac het volgende:
Slechte aflevering . P & W waren niet echt scherp vandaag. Zowel die advocaat van W .v Dijk als ook die pauper EO voorzitten kwamen wel erg makkelijk weg met hun slappe verhalen. Morgen (hopelijk) beter!
ja, zo integer dat ze vroeger wekelijks op dievenpad ging met een megatuinbroek omdat je daar zoveel in kon stoppen en het niet opvielquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Het grote verschil zit hem dat Genesis 1 bij uitstek symbolisch is en geen natuurkundige feiten presenteert. Wat betreft de opstanding van Jezus is de bijbel echt volstrekt duidelijk, die heeft plaatsgevonden.
Voor zover ik weet amper hoor. Misschien is het weer een nihile marge in het geleerdencircuit die zo denkt, maar de 'mainstream' zeker niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.
Denk dat ik oversla....quote:- Harry Lensink, over het Liquidatieproces waar elf moorden centraal staan.
- Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) over armoedebeleid.
- Gerhard Sannes, over de rechtszaak voor overtreden rookverbod.
- Chris Maris over de Parnassia-zaak.
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:54 schreef jmac het volgende:
Ik kwam net binnenvallen op 't eind en zie allemaal mensen dat nr van Guido Weijers zingen. Wat was dat?
Maar de volgende keer wordt de zaak geslotenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.
Een maand volgens mij.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de volgende keer wordt de zaak gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |