abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65787662
Tenenkrommend dat gedraai van die Eo-directeur...
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65787690
Zeer slecht optreden ja, onrust zal alleen maar toenemen denk ik in de EO achterban.

TVP dus.....
............................
pi_65787765
"Ik ben de kapitein!"
pi_65787795
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:54 schreef sunmoonstar het volgende:
"Ik ben de kapitein!"
Op een weliswaar zinkend schip dat totaal uit koers lijkt te varen
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65787902
quote:
-Exact dezelfde zaak.
-Ook met Reinout?

Af en toe komt Jeroen grappig uit de hoek.
pi_65787908
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
anonieme razernist
pi_65787969
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
Ach, de integere Wendy van Dijk, die bekend werd met het programma waarin ze mensen met duizend gulden verleidde om vernederende dingen op TV te doen. Een echte vakvrouw en een gouden merk.
Wat een pauperprogramma was dat. Sommige mensen verneukten hun eigen huis om vervolgens
niks te winnen. En integer dat Wendy was, kuthoer.
pi_65788555
Slechte aflevering . P & W waren niet echt scherp vandaag. Zowel die advocaat van W .v Dijk als ook die pauper EO voorzitten kwamen wel erg makkelijk weg met hun slappe verhalen. Morgen (hopelijk) beter!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65788612
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 02:55 schreef Pacmaniac het volgende:
Slechte aflevering . P & W waren niet echt scherp vandaag. Zowel die advocaat van W .v Dijk als ook die pauper EO voorzitten kwamen wel erg makkelijk weg met hun slappe verhalen. Morgen (hopelijk) beter!
Doorvragen en zinvolle vragen stellen is nooit hun sterkste kant geweest. Toen Pittenman nog Buitenhof presenteerde kon hij ook al nooit verbergen dat hij geen bal heeft begrepen van de evolutietheorie. Dat waarhoofd naast hem hoef je al helemaal niks van te verwachten.

Met andere woorden, enkel interessante gasten die sowieso wel praten kunnen het programma nog enigszins redden.
Zo'n Maarten van Rossum bijvoorbeeld.
pi_65789081
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 01:05 schreef NoCigar het volgende:
ja, zo integer dat ze vroeger wekelijks op dievenpad ging met een megatuinbroek omdat je daar zoveel in kon stoppen en het niet opviel
echt een vrouw met een gouden hart die echt stil staat bij haar medemens
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:12:46 #12
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_65793535
Ik snap eigenlijk vooral niet dat die advocaat bij Pauw en Witteman gaat zitten. Zo maak je het verhaal natuurlijk alleen maar nóg groter. Meer mensen horen nu de roddel die, of het nu waar is of niet, toch blijft hangen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:14:53 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65793596
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Het grote verschil zit hem dat Genesis 1 bij uitstek symbolisch is en geen natuurkundige feiten presenteert. Wat betreft de opstanding van Jezus is de bijbel echt volstrekt duidelijk, die heeft plaatsgevonden.
Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.
Niet meer actief op Fok!
pi_65794193
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sorry, ik krijg jeuk in m'n vingers van zo'n post, dus ik moet je post echt even nuanceren: daar zijn de meningen écht over verdeeld.
Voor zover ik weet amper hoor. Misschien is het weer een nihile marge in het geleerdencircuit die zo denkt, maar de 'mainstream' zeker niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65796937
Vond het tegenvallen. Ook die 112 gast. Vooral dat met die appel vind ik niet echt stof voor P&W. Het is wel grappig, daar niet van.

Uiteindelijk in slaap gevallen tijdens de uitzending.
pi_65813213
Ik heb ook wel eens een verhaal van een gloeilamp gehoord. of een fles zonder dop.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_65813247
Die gast van eergisteren, was dat de broer van Erica Terpstra ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_65816463
quote:
- Harry Lensink, over het Liquidatieproces waar elf moorden centraal staan.

- Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) over armoedebeleid.

- Gerhard Sannes, over de rechtszaak voor overtreden rookverbod.

- Chris Maris over de Parnassia-zaak.
Denk dat ik oversla....
............................
pi_65818969
Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) kende ik nog niet
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65819645
Ik kwam net binnenvallen op 't eind en zie allemaal mensen dat nr van Guido Weijers zingen. Wat was dat?
pi_65819805
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:54 schreef jmac het volgende:
Ik kwam net binnenvallen op 't eind en zie allemaal mensen dat nr van Guido Weijers zingen. Wat was dat?
Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 februari 2009 @ 00:25:53 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_65820514
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Cafe de Kachel. 1200 boete hebben ze.
Maar de volgende keer wordt de zaak gesloten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65820561
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar de volgende keer wordt de zaak gesloten

Een maand volgens mij.
pi_65820596
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een maand volgens mij.
klopt
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 februari 2009 @ 00:31:08 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_65820648
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een maand volgens mij.
Juist

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')