quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!

Die heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.

jij hebt een vriendje dat heb ik weer nietquote:

ja duizenden kilometers hiervandaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij hebt een vriendje dat heb ik weer niet![]()

Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.quote:

quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
F5'en terwijl er al een nieuwe pagina was

Dan koop je een luisterboekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.

Mijn Grootmoeder vond het omvouwen van een hoekje waar je gebleven was al een doodzonde. Nu scheur ik af en toe gewoon de pagina eruit als boekenleggerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ha! Dat zeiden ze ook toen ik De Ontdekking van de Hemel van 1-delig 2-delig maakte. Maar met zon 1000 paginas tellende pil lig je niet lekker in bed/bad. En het gaat in eerste instantie om MIJN plezier. Bovendien is het boek slechts de drager van de informatie. Niks barbaars aan om die te finetunen naar je eigen wensen.

maar zulks lees ik dan weer niet in bed of badquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Xiance het volgende:
mijn boeken ben ik heel zuinig op :$
maar ik lees vooral veel naslagwerken, ICT, historie, dat soort dingen..
dat zijn doorgaans boeken van 50 / 100 euro, daar scheur ik niet zomaar een bladzijde uit

soms wel, tis droge materiequote:

Sisi's winterlied toevallig?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms wel, tis droge materie
ik heb ook boeken over Keizerin Elisabeth (sissi)
die lees ik dan weer gewoon uit.. en als dan de wekker gaat ontdek ik pas dat ik telaat ben om nog te gaan slapen

Ik ken wel het orakel van Delphiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:01 schreef Xiance het volgende:
Stroekie, die lees ik ook in bed hoor
tis HEEL ontspannend om Delphi (programmeertaal) te leren terwijl je in bed ligt

*bad volloop laat*quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
Romantiek in bad!!
jeuujjj dat wil ik ook!!

bikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou, op naar de beoordeling.
Iets zegt me dat bik er niet inzit.
We zullen zien.

Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.quote:

Volgens mij gewoon in een boekhandel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Oh, dat is eigenlijk wel een goed idee! Ook voor op vakantie, lekker ipodje met boek erop op.
Waar koop je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |