Ik probeerde die gedachte al te verdringen, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer, je moet er toch niet aan denken dat het met jou boek ook zo kan lopen....
Aparte manier van masturberen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef Cairon het volgende:
@ PhalanX en Kugari-Ken
jullie zijn ZO grappig! Zo knap! Zo helemaal wat iedereen wil zijn of wil hebben! Laten we afspreken en geslachtsgemeenschap met elkaar hebben.
Dinsdag mag ik weer. Ik ben benieuwd.quote:
Als ie zichzelf niet kietelt doet niemand 'tquote:
Wat een vreselijke vorm van zelfverheerlijking...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef Cairon het volgende:
@ PhalanX en Kugari-Ken
jullie zijn ZO grappig! Zo knap! Zo helemaal wat iedereen wil zijn of wil hebben! Laten we afspreken en geslachtsgemeenschap met elkaar hebben.
Want jij gaat zo vaak van bilquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Als ie zichzelf niet kietelt doet niemand 't
Bitsj pliezquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een vreselijke vorm van zelfverheerlijking...
dat heeft een voordeel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik weer. Ik ben benieuwd.
Wel goed punt: Email en agenda's draaien via Gmail. Omdat ik mijn agenda gedeeld heb kunnen mijn collega's snel zien wanneer ik aanwezig ben / zou moeten zijn
Tja, gebruik hem alleen voor mijn aanwezigheid en het overzicht van boekingen zodat ze dus kunnen zien wanneer ik er niet ben, wel ben of weg ben met de spullen (als er dus een boeking is).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Xiance het volgende:
dat heeft een voordeel!
maar ik weet niet of ik gmail mn agenda toe vertrouw hoor!
mgoed, ik heb een intranet, dus mijn agenda is alleen bij mijn directe familie bekend,
Ik mag niet klagenquote:
dan is het wel handig jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, gebruik hem alleen voor mijn aanwezigheid en het overzicht van boekingen zodat ze dus kunnen zien wanneer ik er niet ben, wel ben of weg ben met de spullen (als er dus een boeking is).
De laatste keer dat iemand jou van je jeuk afhielp is alweer maaaanden geledenquote:
2 weken to be exact.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand jou van je jeuk afhielp is alweer maaaanden geleden
Ik hoef ook niemand te overtuigen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Cairon het volgende:dat gelooft niemand. Probeer op z'n minst geloofwaardig een leugentje te vertellen.
dat jullie ook steeds weer gewoon toehappen he....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand te overtuigen.
Ik weet zelf wel wat waar is. I don;t care if you believe it
(en de keer daarvoor was half december... zie street wan!)
Awwquote:
Je hebt gelijk, het was 13 dagen geleden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:48 schreef Cairon het volgende:
zie street wan vood not doe zet, hie ist street
Twee weken geleden, ik heb mijn chatlogs gecheckt, en het zit er toch echt niet in dat jij van je jeuk bent afgeholpen.
Je bent ziekquote:Tussen de zevende en de achtste van december 2008 heb je tijd gehad om van bil te gaan volgens mijn chatlogs.
Wat zit je nou were debiel te doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Cairon het volgende:
sinds ik weet dat jij niet van bil gaat!
quote:
Xiancewatiser?quote:
mijn monitor staat wat flets, vandaar dat ik even niet zag dat het een paardenbloemlamp isquote:
beetje creativiteit sjaakie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn actrices is met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen, nu moet ik 6 monologen in de voorstelling invullen, 1 acteur/actrice kan dat nooit in 5 weken leren, dus op zoek naar meerdere acteurs/actrices die een of meer monologen willen doen.
De voorstelling is gedoemd
Aah...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn monitor staat wat flets, vandaar dat ik even niet zag dat het een paardenbloemlamp is
Weer een kink in de kabel ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik het idee dat de voorstelling Over Liefde en Haat vervloekt is
Och arm tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef Nuno_G het volgende:
gatver een van de boys waar we altijd mee uitgaan heeft een mail gestuurd naar mij dat ie verliefd is .... en ja ik ben het slachtoffer.
We gaan nu niet uit, blijven bij Pedro thuis, om hem niet te zien![]()
dat jonge schuchtere meisje dat op het toneel zo opbloeide ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn actrices is met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen, nu moet ik 6 monologen in de voorstelling invullen, 1 acteur/actrice kan dat nooit in 5 weken leren, dus op zoek naar meerdere acteurs/actrices die een of meer monologen willen doen.
De voorstelling is gedoemd
je gaat er inderdaad haast van denken dat er van boven geen zegen op mag rusten, zoals ze niet WILLEN dat je het in een klooster uitvoertquote:
Hmm, omdat?quote:
teveel diepgang voor dit topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, omdat?
Mja, gaat prima eigenlijk. Heb m;'n eerste week bij m'n nieuwe baas er op zitten. En het ziet er goed uit tot nu toe.
Nou ja, m'n proeftijd is nog niet voorbij natuurlijk, maar ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
teveel diepgang voor dit topic
Toppie! t bevalt jullie beide dus
Da's goed om te horen!
Doorgaan, vooral doorgaan..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, m'n proeftijd is nog niet voorbij natuurlijk, maar ik heb goede hoop.
koreografie euh een achtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
Doorgaan, vooral doorgaan..
dat zou euh.. dinges.. zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |