de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit ook nog in het ochtend bioritme ?
 Ik ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag
 Ik ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag   

ja maar, ja maar, op donderdag hoor jij toch ook gewoon braaf aan een vinho bij je landlady te zittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitIk ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag

ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel huisjes heb je al op het schap staan ?

je gaat zeker elke avond uit? ja, om op die hotelkamer te zitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de hele dag totdat ik vanavond in de kroeg zitIk ga nooooit meer tot zo laat uit op donderdag

blauwe zwaam business class is KLM en daar komen ze altijd met delfs blauwe huisjes langs met Bols jonge jenever erinquote:

o datte ja hahah ik drink geen jeneverquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blauwe zwaam business class is KLM en daar komen ze altijd met delfs blauwe huisjes langs met Bols jonge jenever erin
en onder frequent flyers is dat het ultieme middel om te patsen

Waarom hebben ze netjes voor het gordijn? Om te zorgen dat het er niet afvalt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
platinum elite plus ?
netjes voor het gordijn ?

KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klasquote:

weekie vrij ging snel, he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Waarom hebben ze netjes voor het gordijn? Om te zorgen dat het er niet afvalt?

niet 1 maar wel een paar (3 of 4) vaste waar we wel te vinden zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gaat zeker elke avond uit? ja, om op die hotelkamer te zitten.
Heb je een vaste tent waar je heengaat?

We'll see how brave you arequote:

ja wel met business class.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klas

Supersnel. En maandag idd weer aan de slag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
weekie vrij ging snel, he?
Maandag weer aan de arbeid?
 .
.

die is ook slechts bijzaak, die porcelijnen dingen zijn juist voor de hebquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o datte ja hahah ik drink geen jenever

o ja jij vindt haar ook leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We'll see how brave you are
We'll see how fast you've been running.....
 Velen vinden haar vreselijk
  Velen vinden haar vreselijk    

KLM heeft geen first class alleen business en monkeyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
KLM huisje, van die delfts aardewerk dingen die je cadeau krijgt. Maar volgens mij is dat niet met bussiness class alleen met 1e klas

zal ik ze voor je meenemen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is ook slechts bijzaak, die porcelijnen dingen zijn juist voor de heb
op internet worden en fikse bedragen voor schaarse exemplaren geboden

Nu kun je zien hoe vaak ik met KLM vlieg (nooit dus)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
KLM heeft geen first class alleen business en monkey

dank je wel Momferdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:26 schreef Pieter. het volgende:
En voor de liefhebbers van WIDM hier even een linkje naar de (hele) soundtrack!

nee want dan vind ik er niks aanquote:

voor first class kan je bij het moederbedrijf Air France terechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu kun je zien hoe vaak ik met KLM vlieg (nooit dus)

niet take ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk mag ik weer in bad, officieel morgen pas, maar Fuck THAT

Is dit nog steeds van een paar weken geleden o.i.d toen je in het ziekenhuis lag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk mag ik weer in bad, officieel morgen pas, maar Fuck THAT

take?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet take ?
ennu veel plezier in bad, dat je er maar lekker kan genieten met olie en een boek en zo

Take Thatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
take?
en een boek in bad!!!!
dan wordt dat toch nat!
Dat doe ik nooit, daarbij komt dan wordt Ang3l boos!
 .
. 

ja ik vrees van welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dit nog steeds van een paar weken geleden o.i.d toen je in het ziekenhuis lag?

ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
take?
en een boek in bad!!!!
dan wordt dat toch nat!
Dat doe ik nooit, daarbij komt dan wordt Ang3l boos!

Barbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Take That.
En een boek is om gelezen te worden. In bad is een prima plek. Het is van papier en dat droogt wel weer.
Waarom zou Ang3l boos worden?

Wij hebben hier ook een bad, maar die gebruik ik zelden. Ik gebruik em alleen als ik er met iemand anders in zit. Wijntje, kaarsjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen mee

Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights standsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook een bad, maar die gebruik ik zelden. Ik gebruik em alleen als ik er met iemand anders in zit. Wijntje, kaarsjes

schattig toch!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights stands

ik ook, ik zorg alleen voor goede meezingmuziekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem alleen in het weekend een bad, maar dan lig ik er direct ook altijd langer dan 1 uur en en dan neem ik echt wel wat te lezen mee

ik zing nooit in bad of onder de douchequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ook, ik zorg alleen voor goede meezingmuziek

ONS zijn er niet voor om schattig mee te zijn, die zijn ergens anders voorquote:

niet altijd. Met fuckbuddies doe ik dat meer. Want dan trekken we er een hele avond voor uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doe jij zulke romantische dingen met je One Nights stands

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |