Luister dan dit ook eens: http://www.myspace.com/theblackboxrevelationquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:37 schreef NoCigar het volgende:
Het was wel goed ja. Maar eerst even naar the Black Keys luisteren.
Vind het wel mee vallen, ze gebruiken wel de zelfde akkoorden en bijbehorende noten maar het zijn 2 totaal verschillende nummers. Alleen je hoort wel dezelfde akkoorden, mja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef _Flea_ het volgende:
Leuke band met goede nummers.
Alleen vind ik het intro van Easy Moments (and) Obsession een regelrechte rip van Frusciantes Untitled #2.
Ik doelde ook alleen op de eerste secondes van de introquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Vind het wel mee vallen, ze gebruiken wel de zelfde akkoorden en bijbehorende noten maar het zijn 2 totaal verschillende nummers. Alleen je hoort wel dezelfde akkoorden, mja.
Traden ze echt samen op wtf?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:24 schreef emokid het volgende:
Ik zag Duende gisteren met Omar Rodriguez-Lopez in de Melkweg. Wie weet gaat die nu van stijl veranderen, want het was een heus concert die ze weggaven.
Zag ze in Tivoli vorig jaar. Wat een baggerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:37 schreef NoCigar het volgende:
Het was wel goed ja. Maar eerst even naar the Black Keys luisteren.
Kom jij buitenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag ze in Tivoli vorig jaar. Wat een bagger
Alleen gedwongenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |