abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3694812
Zo, ff een nieuw topic openen maar

De lijst met huwelijken die op stapel staan heb ik niet zo 1 2 3 ff, ben er nu ook te druk voor, maar ms dat iemand anders die daluk ff hieronder kan zetten int toic?

Anyway, om toch maar ff met iets nieuws, iets fris te komen:

4 februari jongstleden is deze jongen met witte roos tussen de tandjes door z'n knietjes gegaan voor Elegantly Wasted, die het door mij verwachte en gehoopte antwoord gaf: JA.

Kortom, deze jongen gaat trouwen

Gaat nog wel ff duren, pas volgend voorjaar zal het zo ver zijn. Kleine hooligantjes worden pas later verwacht

Zo, da's eruit

* DIGGER is happy

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 2 april 2002 @ 12:56:45 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3694836
01-06-2002 PluizZzje
06-06-2002 Dutchie
21-06-2002 M@x
12-07-2002 Hihat
13-08-2002 DarkElf en Rtificial
14-09-2002 Zus van Brighteyes
27-09-2002 Swetsenegger & ET
21-03-2003 Kleintje & Zuurtje
26-04-2003 Tinkerbell en Havoc
Voorjaar 2003 DIGGER & Eleganty Wasted
25-06-2003 Defender & Chevrolet
04-08-2007 Shaii

Zo dan Heb ik alle namen en data goed?

Gefeliciteerd Dig Wat heeft je doen besluiten het alsnog openbaar te maken, als ik ff vragen mag?

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 02-04-2002 13:02]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_3694845
Hartstikke leuk voor je DIGGER! En voor Elegantly Wasted ook natuurlijk Gefeliciteerd!

Op mijn verjaardag kwam mijn zus met de mededeling dat ze op 18 maart 2003 gaat trouwen, en mn neef kwam een weekje later met de mededeling dat hij ergens in mei 2003 gaat trouwen. Wordt een leuk bruiloftenjaartje dus

pi_3694878
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 12:56 schreef Barb het volgende:

??????????DIGGER & Eleganty Wasted

Gefeliciteerd Dig Wat heeft je doen besluiten het alsnog openbaar te maken, als ik ff vragen mag?

Die vraagtekens sowieso, ik wil geen datum of locatie openbaar hebben. Daarom eerst lekker m'n mond gehouden, maar ach, tis wel leuk om het te delen met een aantal mensen hier en er over (mee) te kleppen, vandaar toch maar wel de aankondiging he...
  dinsdag 2 april 2002 @ 13:06:26 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_3694921
Digger & EW Nogmaals Feli!!

Hoef ik eindelijk mijn mond niet meer te houden

Hier loopt ondertussen alles aardig.

Plechtigheid is geregeld, eet-locatie staat vast.. ondertrouw is geregeld..

Er moet alleen nog zoveel... Maar 't is wel leuk allemaal

Ik heb er zin in..
Ben er alleen nog niet uit wat ik aan zal gaan trekken. Een officiele witte bruidsjurk wordt 't absoluut niet! Maar wat wel.. tips anyone?

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_3694987
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 13:06 schreef E.T. het volgende:
Digger & EW Nogmaals Feli!!

Hoef ik eindelijk mijn mond niet meer te houden

quote:
Hier loopt ondertussen alles aardig.

Plechtigheid is geregeld, eet-locatie staat vast.. ondertrouw is geregeld..

Poe, wat gaat dat rap bij jullie, vergeet je niet te genieten van de voorbereiding?

We hebben al wel de feestlocatie vast liggen (wordt compleet Engelse aankleding inclusief Pub) en geregeld dat we zelf een compleet menu kunnen samenstellen en eigen Italiaanse wijn kunnen schenken (Eten wordt compleet Italiaans)

O en de getuigen liggen ook al vast, 1 iemand is hier wel bekend

Maar verder doen we het rustig aan, niet te veel haast, alles op z'n tijd.

dinsdag 2 april 2002 @ 13:32:45 #7
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3695189
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:

Wáááááááááááát!!?!?!?!?!?!?!?!?!

Oe man!! Geweldig!

Van harte voor jullie beiden

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 april 2002 @ 14:35:53 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_3695867
Hé Digger : MIETJE !!

Gefeliziflapzooi.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_3696654
Digger en EW... VAN HARTE!
Ik wist dat het niet lang meer ging duren!
Gefeliciteerd en geniet overal van!

Dikke knuffel,
Eefje

dinsdag 2 april 2002 @ 15:28:34 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_3696666
Nog maar een keertje feli Digger! En EW natuurlijk

Hoeveel blikjes willen jullie achter de auto?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_3696810
Goh zeg Digger, wat een verrassing

Gefeliciteerd! En EW ook natuurlijk

Niet op 26 april he, denk erom, ER kan zich niet in 2-en delen

pi_3696871
Oh en nog even over het schoentje van Dutchie:

Wordt het deze? Die vind ik mooi!

dinsdag 2 april 2002 @ 15:41:57 #13
22259 Fogerty
slapende account
pi_3696897
Hee, van harte Digger!
Hieperdepiep hoera!
pi_3696936
Hartelijk gefeliciteerd Digger en EW

Tally is ook verloofd maar in welk jaar ze gaat trouwen is nog niet bekend.. Zal voorlopig nog ff zo blijven

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_3698742
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 14:35 schreef tong80 het volgende:
Hé Digger : MIETJE !!

Gefeliziflapzooi.

Ja, ik ben een watje geworden he?
  † In Memoriam † dinsdag 2 april 2002 @ 18:16:20 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3698930
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 17:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja, ik ben een watje geworden he?

*proest* je bent gewoon een mietje geworden.. maar ja wat wil je ook op dat adres

maar leuk dat jullie het het nu toch "fok"-kundig gemaakt hebt

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Jubileum moderator dinsdag 2 april 2002 @ 20:09:48 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3700189
Geweldig nieuws Digger en EW !

Natuurlijk heb je al een keer live vanuit de Albert Hein gefeliciteerd maar hier is het ook leuk .

Leuk hoor al die bruiloften, en al die voorbereidingen.

*meegeniet*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 april 2002 @ 10:21:22 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3706696
* dutchie zat weer eens niet op te letten en had dit topic over het hoofd gezien, heeft zichzelf maar op een slotje getrakteerd

Diggie wordt een softie!! Nee hoor, vind het hartstikke leuk voor jullie. Ik vind dit topic sowieso wel grappig; een hele hoop kennen elkaar al een behoorlijke tijd (al dan niet persoonlijk) en ik vind het leuk om te zien hoe iedereen veranderd is. Havoc en Digger zag ik bijv. niet echt als 'huwelijksmateriaal', maar als je eenmaal de goede persoon gevonden hebt...

Tinkerbell, die schoenen heb ik gister gekocht bij Cinderella in Enschede. En ze zitten toch een partijtje lekker zeg! Ze zijn hartstikke soepel, perfect gewoon. Kijk hier maar eens: www.cinderella.nl onder het kopje trouwen.

Zeg, wat heeft jullie er eik toe gebracht om te gaan trouwen? En dan met name de mannelijke zijde. Is het een logische volgende stap of misschien financieel aantrekkelijk of pure romantiek?

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_3707029
Goed dan is hier een vreemd trouw verhaal.

Ik ga dit jaar ook trouwen.... maar zoals sommige al zullen weten is dit in de US. Op dit moment zit ik te wachten op een oproep voor van de Amerikaanse Ambasade in Amsterdam. Zodra ik daar ben geweest moet ik even wachten op mijn K1-visa... het kan ook zijn dat ik die meteen meekrijg (of helemaal niet) zodra ik die heb moet ik naar de US toen en daar binnen 90 dagen trouwen

Ik heb mijn vriendin online ontmoet... 5 jaar geleden. Daarna heb ik haar een keer bezocht en de vonk sloeg over Nu zijn we 4 jaar verder en een aantal vakanties bij elkaar geweest. We zijn dol op elkaar en weten zeker dat we met elkaar verder willen.

Dus Vampier gaat trouwen, maar weet alleen nog niet wanneer.

Free people own guns! Slaves do not!
pi_3707059
Wat leuk!! Van harte, Digger en EW Enne...met EW in de buurt denk ik dat het wel mee gaat vallen met de kleine vandaaltjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 april 2002 @ 12:03:03 #21
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_3707633
Hoeven we eindelijk ons mond niet meer te houden? Werd tijd.

Gefeliciteerd had ik jullie al, veel plezier met alle voorbereidingen

hofleverancier van sterretjes :)
pi_3708210
quote:
Op woensdag 03 april 2002 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Enne...met EW in de buurt denk ik dat het wel mee gaat vallen met de kleine vandaaltjes
*kuch*

EW is bloedje fanatiek ook hoor

btw wat handig is van het zo ver van te voren plannen: We kunnen nu op ons gemak kijken naar diverse locaties voor de foto's, terwijl die locaties gezien het jaargetijde ongeveer net zo bij zullen liggen volgend jaar.

Want een locatie kan ms wel leuk zijn in de herfst, maar int voorjaar minder. En met dit weer is het ook niet vervelend om naar mooie locaties op zoek te gaan

woensdag 3 april 2002 @ 13:07:51 #23
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3708362
quote:
Op woensdag 03 april 2002 12:54 schreef DIGGER het volgende:

[..]

*kuch*

EW is bloedje fanatiek ook hoor

btw wat handig is van het zo ver van te voren plannen: We kunnen nu op ons gemak kijken naar diverse locaties voor de foto's, terwijl die locaties gezien het jaargetijde ongeveer net zo bij zullen liggen volgend jaar.

Want een locatie kan ms wel leuk zijn in de herfst, maar int voorjaar minder. En met dit weer is het ook niet vervelend om naar mooie locaties op zoek te gaan

Ik vind Merrion Park wel een prima locatie
pi_3708514
Haha

Int Lunchtopic staat btw nog een vraag voor je, heeft ergens ook te maken met dit topic.

pi_3708880
quote:
Op woensdag 03 april 2002 10:53 schreef Vampier het volgende:
Goed dan is hier een vreemd trouw verhaal.

Ik ga dit jaar ook trouwen.... maar zoals sommige al zullen weten is dit in de US. Op dit moment zit ik te wachten op een oproep voor van de Amerikaanse Ambasade in Amsterdam. Zodra ik daar ben geweest moet ik even wachten op mijn K1-visa... het kan ook zijn dat ik die meteen meekrijg (of helemaal niet) zodra ik die heb moet ik naar de US toen en daar binnen 90 dagen trouwen

Ik heb mijn vriendin online ontmoet... 5 jaar geleden. Daarna heb ik haar een keer bezocht en de vonk sloeg over Nu zijn we 4 jaar verder en een aantal vakanties bij elkaar geweest. We zijn dol op elkaar en weten zeker dat we met elkaar verder willen.

Dus Vampier gaat trouwen, maar weet alleen nog niet wanneer.

Ja vamp leuk, gefeliciteerd dan!!
Digger ook gefeliciteerd
  woensdag 3 april 2002 @ 14:13:22 #26
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3709134
quote:
Op woensdag 03 april 2002 13:52 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ja vamp leuk, gefeliciteerd dan!!
Digger ook gefeliciteerd

Wat schandalig van ons!! En je zult het wel niet geloven als ik zeg dat ik er heus overheen heb gekeken. Toch is dat zo.

Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Het lijkt me onwijs spannend om op zo'n manier een nieuw leven te beginnen, niet alleen met een partner maar ook nog eens in een ander land!! Ik wens jullie alle geluk van de wereld

pi_3709534
quote:
Op woensdag 03 april 2002 14:13 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat schandalig van ons!! En je zult het wel niet geloven als ik zeg dat ik er heus overheen heb gekeken. Toch is dat zo.

Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Het lijkt me onwijs spannend om op zo'n manier een nieuw leven te beginnen, niet alleen met een partner maar ook nog eens in een ander land!! Ik wens jullie alle geluk van de wereld

Dank U ElizabethR,

Het is een moeilijke keuze geweest om de knoop door te hakken. Er zijn wel een aantal ruzie's geweest van wie waar zou gaan wonen. Het zal wel wennen zijn maar ik ga ervoor de familie komt ook langs... ze willen mij allemaal in een pak zien (doe ik normaal nooit)

woensdag 3 april 2002 @ 15:22:18 #28
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3709932
quote:
Op woensdag 03 april 2002 14:45 schreef Vampier het volgende:

[..]

Dank U ElizabethR,

Het is een moeilijke keuze geweest om de knoop door te hakken. Er zijn wel een aantal ruzie's geweest van wie waar zou gaan wonen. Het zal wel wennen zijn maar ik ga ervoor de familie komt ook langs... ze willen mij allemaal in een pak zien (doe ik normaal nooit)

Dat kan ik me voorstellen, van die knoop dus. Je moet overwegen wat je achterlaat en wat je allemaal kunt opbouwen. Dat dat af en toe de nodige wrijving met zich mee heeft gebracht lijkt me dan ook niet meer dan logisch!!

Toch kan ik je vertellen dat bij ons in de familie een persoon al een jaartje of 12 in Californie woont, samen met zijn prachtige, afro-amerikaanse vrouw en ze inmiddels twee heerlijke koffiekleurige kindjes hebben! Die heeft dus in ieder geval de goede keuze gemaakt

Gaat bij jou ook vast lukken, zeker als je zo'n positieve instelling hebt Heb je al enig inzicht wanneer je ongeveer naar de ambassade toe kunt? Staat daar geen termijn voor? Want nu de kogel door de kerk is kan ik me voorstellen dat je het liefste gisteren was vertrokken.

Ow, en van dat pak mogen we natuurlijk wel een fotootje aanschouwen op fok???

pi_3710244
quote:
Op woensdag 03 april 2002 15:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ow, en van dat pak mogen we natuurlijk wel een fotootje aanschouwen op fok???

Sure Ik neem mijn 'lijf-fotograaf' mee.

Ik verwacht dat ik over 6 weken een uitnodiging krijg van de ambasade. en dan lekker naar de US.... misschien naar Las Vegas om te (ik ben er al een keer geweest)

donderdag 4 april 2002 @ 08:48:24 #30
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3718251
quote:
Op woensdag 03 april 2002 15:43 schreef Vampier het volgende:

[..]

Sure Ik neem mijn 'lijf-fotograaf' mee.

Ik verwacht dat ik over 6 weken een uitnodiging krijg van de ambasade. en dan lekker naar de US.... misschien naar Las Vegas om te (ik ben er al een keer geweest)

* dutchie krijgt spontaan heimwee
En ga je dan ook nog even romantisch naar de Grand Canyon? Heb daar iets mee...
Vampier van harte, wel erg spannend allemaal lijkt mij.
pi_3720824
quote:
Op donderdag 04 april 2002 08:48 schreef dutchie het volgende:

[..]

* dutchie krijgt spontaan heimwee
En ga je dan ook nog even romantisch naar de Grand Canyon? Heb daar iets mee...
Vampier van harte, wel erg spannend allemaal lijkt mij.

thanX

Ik trouw eerst voor de wet (zijn we verplicht). Aangezien mijn vriendin persee voor de kerk wil trouwen wordt dat het tijdstip dat ook de familie langskomt. Ik zit er aan te denken om dit rond kerst te doen.

Ik zit semi in de stress

vrijdag 5 april 2002 @ 09:45:10 #32
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3730572
Vampier, van harte gefeliciteerd Heb je het idee dat in de VS allemaal anders gaat dan in Nederland? Moet je daar bijvoorbeeld ook in ondertrouw?
When I rush it hits me
pi_3732275
Wanneer komt Zooi terug van Honeymoon
  vrijdag 5 april 2002 @ 12:39:59 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3732326
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer komt Zooi terug van Honeymoon
Heeft lang genoeg geduurd vind je ook niet? IK WIL DETAILS!!!!!
pi_3732639
Dutchie,

Int je eigen gesloten topic ( ) schreef je:

quote:
Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben, is jullie motivatie om te trouwen. Met name de mannen. Ik heb nl. het idee dat zij er anders tegenaan kijken dan wij dames.
Kwou hier nog ff op reageren:

1: Ik wil het zelf graag
2: EW wil het graag
3: Ik wil getrouwd zijn voordat kinderen wil krijgen, EW net zo
4: Ik wil gewoon zo'n dag met alles erop en eraan meemaken, zeker omdat we er een combi van Italiaans/Engels/Ierse zaken van gaan maken
5: M'n schoonfamilie in Italie verwachtte het al een poos, samenwonen voor het huwelijk is not done daar tenzij verloofd/getrouwd, dus EW d'r oma dacht dat EW en ik anders tot in eeuwigheid verloofd zouden zijn...

vrijdag 5 april 2002 @ 15:31:37 #36
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3734595
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 13:08 schreef DIGGER het volgende:
Dutchie,

Int je eigen gesloten topic ( ) schreef je:

quote:
Kwou hier nog ff op reageren:

1: Ik wil het zelf graag
2: EW wil het graag
3: Ik wil getrouwd zijn voordat kinderen wil krijgen, EW net zo
4: Ik wil gewoon zo'n dag met alles erop en eraan meemaken, zeker omdat we er een combi van Italiaans/Engels/Ierse zaken van gaan maken
5: M'n schoonfamilie in Italie verwachtte het al een poos, samenwonen voor het huwelijk is not done daar tenzij verloofd/getrouwd, dus EW d'r oma dacht dat EW en ik anders tot in eeuwigheid verloofd zouden zijn...

Volgens mijn vriend gaan wij trouwen, omdat ik dat wil... Ik wist niet dat ik zoveel macht over hem had.
Hij was tenslotte wel degene die 13 september van Las Vegas naar de Grand Canyon hyper (zeg maar 'very touchy') was om me daar ten huwelijk te vragen. Eik vindt hij het stiekum ook wel leuk om mij straks zijn 'vrouw' te noemen. Dat weet ik best.
Voor mij is het gewoon bevestiging van onze liefde voor elkaar naar de buitenwereld toe. We zijn nl. nogal expressief aangelegd en zeggen elkaar altijd alles op welk moment en in welk gezelschap dan ook. Er zijn een aantal mensen die versteld staan dat we het nog zo lang hebben volgehouden. Ach, dat hebben we gewoon nodig.
pi_3734975
even een vraagje voor de mensen die een trouwlocatie geregeld hebben:

is dat altijd zo ontzettend duur ten opzichte van trouwen op het stadhuis/gemeentehuis? In het stadhuis in utrecht is trouwen ongeveer 300 euro..daarnaast hebben ze nog een aantal 'vaste trouwlocaties'. Ik heb eens rondgekeken voor prijzen, maar dat ligt rond de 700 a 800 euro? Dat lijkt me best prijzig voor een ceremonie van 45 minuten...of ligt dat aan mij?

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 5 april 2002 @ 16:09:51 #38
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_3735074
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 16:02 schreef TearSong het volgende:

is dat altijd zo ontzettend duur ten opzichte van trouwen op het stadhuis/gemeentehuis? In het stadhuis in utrecht is trouwen ongeveer 300 euro..daarnaast hebben ze nog een aantal 'vaste trouwlocaties'. Ik heb eens rondgekeken voor prijzen, maar dat ligt rond de 700 a 800 euro? Dat lijkt me best prijzig voor een ceremonie van 45 minuten...of ligt dat aan mij?

Het is maar net wat je er voor over hebt. Wij zijn ook op een buitenlocatie getrouwd en kostte 750 piekies en het was het alleszins waard.
hofleverancier van sterretjes :)
  vrijdag 5 april 2002 @ 16:10:11 #39
3011 E.T.
pi_3735080
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 16:02 schreef TearSong het volgende:

Ik heb inderdaad gezien dat dit vaak duurder is dan gewoon op het gemeentehuis.
Volgens mij mogen de gemeenten dit helemaal zelf verzinnen
Wij hebben de mazzel dat ze dat in dat dorp hiernaast nog niet ontdekt hebben.. Trouwen in het museum is daar exact even duur als trouwen in het gemeentehuis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 april 2002 @ 17:50:57 #40
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_3736267
Wij gaan ook trouwen op een andere locatie dan het plaatselijke gemeentehuis.
Voordeel is dat je geen 'lopende band' bruidspaar bent. Op die locatie trouwt die dag maar één bruidspaar en dat zijn wij. En dat vinden wij prettig.

Op de trouwlocatie vindt alles plaats. Huwelijksvoltrekking, diner, receptie, feest en zelfs huwelijksnacht.

Het is wel duurder, dat klopt, maar als je het je kunt veroorloven zou ik het zeker doen. Volgens mij is er niets erger dan dat je achteraf afvraagt: 'Had ik maar....'

Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_3736746
ja dat vind ik dus ook, het lijkt me niks als het volgende paar alweer staat te wachten terwijl jij de zaal verlaat in het gemeentehuis, bij wijze van spreken.

We willen eigenlijk op die locatie in utrecht de ceremonie laten plaatsvinden, met daarna een kleine receptie (we willen alles vrij klein en persoonlijk houden) met koffie en taart enzo. Daarna willen we met ouders, grootouders, broers en zussen ergens wat gaan eten. Voor dat bedrag van 700 euro heb je de locatie een dagdeel, dus in ons geval de hele middag...dat scheelt natuurlijk wel een hoop...

It's all up to you
  zaterdag 6 april 2002 @ 12:18:17 #42
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3741369
*BACK*
<--- nog niet uitgeruste Zooi, maar begint te komen nu

Allereerst: DIGGER ik wist ut! Was mijn voorgevoel toch juist Van harte feli jong!

Iedereen die op onze bruiloft is geweest van Fok, hartstikke bedankt daarvoor, door jullie en vele anderen is het voor ons de mooiste dag van ons leven geworden

Zooi zal proberen morgen of maandag wat details en foto's online te gooien

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  Jubileum moderator zaterdag 6 april 2002 @ 17:48:22 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3743715
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 6 april 2002 @ 17:49:48 #44
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3743723
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 12:18 schreef Zooi het volgende:
*BACK*

Zooi zal proberen morgen of maandag wat details en foto's online te gooien

niet uitgerust??? wat hebbie gedaan dan

de roos staat er nog steeds schitterend bij

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_3749607
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 17:49 schreef just me het volgende:

de roos staat er nog steeds schitterend bij

Ja, die heeft het twee weken uitgehouden
Het bonzaiboompje staat bij mij, maar ik weet niet of die de kat overleeft
  maandag 8 april 2002 @ 10:05:06 #46
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3757826
Ja! Het is maandag! Kom maar op met die foto's!
pi_3759332
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 12:18 schreef Zooi het volgende:
*BACK*

Allereerst: DIGGER ik wist ut! Was mijn voorgevoel toch juist Van harte feli jong!

Kheb m'n usertekst dan ook voor ut eerst aangepast...
  maandag 8 april 2002 @ 22:49:41 #48
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3767258
[21:55] <Zooi> kan je ff wat voor me doen?
[21:55] <Knut> Offcourse; )
[21:55] <Zooi> Trouwen en zo (deel 2) even mijn post, de foto's weg editten
[21:55] <Knut> *klikklik*
[21:55] <Zooi> ze hebben er nu lang genoeg gestaan
[21:56] <Knut> He die had ik nog geeneens gezien
[21:56] <Zooi> dan ben je ook lekker op tijd
[21:56] <Knut> *eerst allemaal bekijkt*
[21:57] <Zooi> lol, kk
[21:57] <Zooi> kan je ze zo weg editten, en iets bij zetten in de vorm van ivm 24 uur edit restrictie, op verzoek van Zooi verwijderd, bladiebla, etc?
[21:57] <Knut> Ik gooi die quote erin

[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 10-04-2002 22:00]

maandag 8 april 2002 @ 22:52:09 #49
3011 E.T.
pi_3767297
oe! dat ziet er goed uit zooi

* E.T. krijgt helemaal zin in d'r eigen dag

Wat een vreselijk gaaf bruidsboeket trouwens...!!!

maandag 8 april 2002 @ 22:52:58 #50
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3767318
Eik was er geen flikker aan die hele bruiloft niet
I'm getting too old for this....
pi_3767329
Mooi

Op die ene foto buiten bij het kasteel stond je op d'r jurk. Weet je hoe vaak je dat die dag gedaan hebt?

maandag 8 april 2002 @ 22:56:16 #52
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3767372
quote:
Op maandag 08 april 2002 22:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Mooi

Op die ene foto buiten bij het kasteel stond je op d'r jurk. Weet je hoe vaak je dat die dag gedaan hebt?

Ontelbare keren geloof ik
Liesbeth liep maar steeds door, en Zooi moest steeds huppelen om maar niet op haar jurk te staan, ondingen ook eigenlijk die trouwjurken
  maandag 8 april 2002 @ 22:58:30 #53
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3767412
quote:
Op maandag 08 april 2002 22:56 schreef Zooi het volgende:

[..]

Ontelbare keren geloof ik
Liesbeth liep maar steeds door, en Zooi moest steeds huppelen om maar niet op haar jurk te staan, ondingen ook eigenlijk die trouwjurken

En hoe vaak heb je een peuk op gestoken om em vervolgens na een trekje weer uit te moeten maken
  Admin maandag 8 april 2002 @ 23:02:14 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3767459
Mooie foto's,
mooie dag!!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Jubileum moderator dinsdag 9 april 2002 @ 09:08:59 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3769479
Prachtige foto's !

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2002 @ 09:40:11 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3769645
*zucht..........*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 9 april 2002 @ 09:50:03 #57
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3769739
Moooooooi!!!!

En inderdaad, wat E.T. zegt: prachtig bruidsboeket!!!!!

When I rush it hits me
  dinsdag 9 april 2002 @ 09:55:01 #58
1762 YPPY
Yppiaans
pi_3769796
wat mooooooi!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_3771199
Mooie foto's zeg!
  dinsdag 9 april 2002 @ 11:47:04 #60
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_3771214
Wat een verschrikkelijk gave en mooie foto's
Nog gefeliciteerd trouwens Zooi!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_3771222
Fantastische foto's!!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 april 2002 @ 12:01:00 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3771406
*voldane zucht*
Mooie foto's!
pi_3771718
hehe, ik zie dat Havoc er stiekum ook nog op staat, en ik ook, achter een leeuwenhoofd
pi_3771916
Leuke foto's Michel, ziet er zo idd uit als een top dag

En, niet lullig bedoeld of zo, maaruh, waren er ook nog dingen waarvan je nu achteraf zou zeggen: Dat had ik toch liever anders gedaan oid, maw. tips voor hen die nog gaan trouwen (naar jouw mening dan natuurlijk)

dinsdag 9 april 2002 @ 13:03:43 #65
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3772092
Vrijdag gaan we in ondertrouw en daarvoor gaan we naar de notaris ivm huwelijkse voorwaarden. Hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie nuchter genoeg om te realiseren dat het ooit fout zou kunnen gaan? Niemand kan immers de toekomst voorspellen. Of dat 1 van de 2 een eigen bedrijf begint en vervolgens failliet gaat?
pi_3772286
Mijn liefde is onvoorwaardelijk.
  dinsdag 9 april 2002 @ 15:46:16 #67
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3774025
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Mijn liefde is onvoorwaardelijk.
Dramatische sok!
Ik bedoelde het serieus. Trouw jij in gemeenschap van goederen? Je moet hier goed over nadenken en je niet laten verblinden door al die romantische praat als 'na het huwelijk ben je 1 dus ook financieel'. Want dat geldt ineens niet meer als bijv. jouw mogelijke bedrijfje ineens op de fles gaat. Ookal vindt je het nu ms een bespottelijk idee dat jezelf of je partner een eigen bedrijf start. Maar kan jij je levenspad tot aan je dood uittekenen?
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:59:22 #68
3011 E.T.
pi_3778246
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 15:46 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dramatische sok!
Ik bedoelde het serieus. Trouw jij in gemeenschap van goederen? Je moet hier goed over nadenken en je niet laten verblinden door al die romantische praat als 'na het huwelijk ben je 1 dus ook financieel'. Want dat geldt ineens niet meer als bijv. jouw mogelijke bedrijfje ineens op de fles gaat. Ookal vindt je het nu ms een bespottelijk idee dat jezelf of je partner een eigen bedrijf start. Maar kan jij je levenspad tot aan je dood uittekenen?

Wij gaan ook gewoon in gemeenschap van goederen trouwen. Als ik ooit weer de neiging krijg om een eigen bedrijf te beginnen (denk 't niet, heb dat al eens gedaan. Ook in getrouwde toestand trouwens.. toen ook in gemeenschap van goederen en de fwikkeling met de scheiding en 't verlies van 't eigen bedrijf is heel erg netjes en tot beider tevredenheid afgewikkeld) maar als een van ons dus alsnog de neiging tot een eigen bedrijf krijgt, kunnen we alsnog huwelijkse voorwaarden op laten maken. (en tja, dan kost dat maar 1500 piek.. Bedrijfskosten dan maar)

Ik zie nu op dit moment echt niet de noodzaak van huwelijkse voorwaarden in...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 april 2002 @ 22:12:51 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3778461
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:59 schreef E.T. het volgende:

[..]

Wij gaan ook gewoon in gemeenschap van goederen trouwen. Als ik ooit weer de neiging krijg om een eigen bedrijf te beginnen (denk 't niet, heb dat al eens gedaan. Ook in getrouwde toestand trouwens.. toen ook in gemeenschap van goederen en de fwikkeling met de scheiding en 't verlies van 't eigen bedrijf is heel erg netjes en tot beider tevredenheid afgewikkeld) maar als een van ons dus alsnog de neiging tot een eigen bedrijf krijgt, kunnen we alsnog huwelijkse voorwaarden op laten maken. (en tja, dan kost dat maar 1500 piek.. Bedrijfskosten dan maar)

Precies!
IK hou de jouw auto!

dinsdag 9 april 2002 @ 22:43:48 #70
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3779000
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 12:33 schreef Tinkerbell het volgende:
hehe, ik zie dat Havoc er stiekum ook nog op staat, en ik ook, achter een leeuwenhoofd
Gelukkig heel onherkenbaar, zou er niet aan moeten denken dat ik op een foto sta in pak
  dinsdag 9 april 2002 @ 22:49:17 #71
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3779081
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:59 schreef E.T. het volgende:

[..]

(en tja, dan kost dat maar 1500 piek.. Bedrijfskosten dan maar)

Ook tijdens het huwelijk kunnen huwelijksvoorwaarden worden gemaakt. De kosten zijn dan echter veel hoger dan ingeval de huwelijksvoorwaarden vóór het huwelijk worden gemaakt. Dat komt doordat dan ook nog de hulp van een advocaat en de goedkeuring van de rechter nodig is. Ik weet niet of je dat met ¤ 1500 redt hoor.
quote:
Da's alleen maar fijn, hoewel ik vaak het idee heb dat mensen zulks laten afhangen van wat de buitenwacht ervan vindt. Net of die dan zullen zeggen dat je elkaar niet genoeg vertrouwt, of dat je van mening bent dat de relatie toch geen lang leven beschoren is. Ik vind het echt meer een kwestie van goed voor elkaar zorgen als je onder huwelijkse voorwaarden trouwt, even de romantiek opzij zetten en naar de zakelijke kant kijken. Zo zijn er wel meer redenen (bv. familievermogen dat in de eigen familie moet blijven), die huwelijksvoorwaarden tot een zinvolle zaak maken.

Stel nu dat de man bij het aangaan van de verbintenis een schuld heeft van ¤ 10.000 en de vrouw een vermogen van ¤ 100.000. Er wordt getrouwd in gemeenschap van goederen, de man gaat er dan dus
¤ 55.000 op vooruit, want de ¤ 10.000 wordt afgetrokken van het vermogen van de vrouw, dat dan op
¤ 90.000 uitkomt. Vervolgens wordt dat door twee gedeeld en de man heeft zomaar ¤ 45.000 + kwijtschelding van de schuld. Pijnlijk als blijkt dat het huwelijk geen stand (kan) houden.

Of stel dat je partner een huis heeft gekocht, het staat alleen op naam van je partner. Door het huwelijk wordt het half van jou als je in gemeenschap van goederen trouwt. Mocht er iets fout gaan en het moet verkocht worden na een scheiding dan is de helft dus voor de partner die er niks aan heeft meebetaald. Ik heb in mijn omgeving en door bepaalde werkzaamheden die ik verricht voldoende voorbeelden gezien waarbij zoiets tot grote jarenlange vetes leidt.

En dan komen de mensen die zeggen dat ze daar allemaal niet vanuit gaan. Nee tuurlijk ga je daar niet van uit, maar uitsluiten kun je het ook niet, helaas.

Ow ennuh, E.T. bovenstaande is allemaal niet persoonlijk tegen jou bedoeld, iedereen moet helemaal zelf weten hoe hij/zij wenst te trouwen en hoe daarbij de financien geregeld worden. Ik geef het alleen maar als aandachtspuntje voor iedereen die wil gaan trouwen, gewoon om toch eens over na te denken.

dinsdag 9 april 2002 @ 22:55:20 #72
3011 E.T.
pi_3779188
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
een hele boel zinnige dingen
't is ook gewoon van persoon tot persoon verschillend. In ons geval is er gewoon geen reden om wel tot huwelijkse voorwaarden over te gaan.
Het enige dat ooit nog zou kunnen gebeuren is dat een van ons twee voor zichzelf begint..(en 2 jaar geleden kostte dat echt nog maar NLG 1500)
Geen koopwoning, verschillen in kapitaal/schulden etc..

dus hier niet van toepassing

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 april 2002 @ 22:56:33 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3779212
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 22:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

't is ook gewoon van persoon tot persoon verschillend. In ons geval is er gewoon geen reden om wel tot huwelijkse voorwaarden over te gaan.
Het enige dat ooit nog zou kunnen gebeuren is dat een van ons twee voor zichzelf begint..(en 2 jaar geleden kostte dat echt nog maar NLG 1500)

Precies!
IK hou de jouw auto!
  dinsdag 9 april 2002 @ 22:56:37 #74
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3779213
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 22:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

Oki Is ook van persoon tot persoon verschillend hoor. Daarom zei ik ook dat het een aandachtspuntje was.

*gerustgesteld is*

pi_3782247
Ik laat ook die huwelijkse voorwaarden voorlopig even links liggen omdat er voor m'n vriend en ik ook niet echt redenen zijn om dat nu te regelen. Maar daar hebben we wel goed over nagedacht in ieder geval

Weet er overigens iemand een adresje/website waar je ook niet zo standaard wit of gebroken witte jurken kan bekijken (tegen een redelijke prijs dan ook nog wel ). Ik ben een beetje aan het rondkijken maar alles wat ik zie is wit of gebroken wit, en aangezien ik nog nooit in m'n leven wit heb gedragen lijkt het me 'onnatuurlijk' om dat wel te doen op m'n trouwdag... Kom ik dan automatisch tussen de avondjurken terecht ipv de trouwjurken ofzo?

It's all up to you
  woensdag 10 april 2002 @ 09:28:27 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3782474
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
dat wat ik eik wilde zeggen, maar dan veel duidelijker.
Ugh
Zo dachten wij er dus ook over. Ik heb er eik niks aan toe te voegen.
quote:
Op woensdag 10 april 2002 08:40 schreef TearSong het volgende:
Weet er overigens iemand een adresje/website waar je ook niet zo standaard wit of gebroken witte jurken kan bekijken (tegen een redelijke prijs dan ook nog wel ). Ik ben een beetje aan het rondkijken maar alles wat ik zie is wit of gebroken wit, en aangezien ik nog nooit in m'n leven wit heb gedragen lijkt het me 'onnatuurlijk' om dat wel te doen op m'n trouwdag... Kom ik dan automatisch tussen de avondjurken terecht ipv de trouwjurken ofzo?

Ik weet zo niet een adres. Maar een avondjurk is wel heel mooi. De meeste trouwzaken hebben ook een collectie avondjurken. Informeer maar eens bij je in de buurt.
pi_3782634
Tearsong, er zijn genoeg jurken met een kleurtje. Kijk eens op www.sinceritybridal.com Hier staan al wat voorbeelden.
Wil jij je jurk nieuw kopen? Want dan hebben ze bij Sonja International genoeg jurken met kleur. Je hoeft dus niet per se een avondjurk te kopen.

Jemig, een band of dj uitzoeken is nog lastiger dan je denkt. Die gasten zijn duur, niet goed, saai, kunnen niet spelen of zitten nu al volgeboekt. Maar goed, we gaan door. Blijkt wel dat dit vroeg geregeld moet zijn.

Huwelijkse voorwaarden... ook wij hebben hierover nagedacht. We hebben opgeschreven wat we nu echt hebben en wat we hebben aan schulden. We hebben geen koophuis. En jawel, we hadden ongeveer evenveel. Zien dus op dit moment nog niet in waarom we huwelijkse voorwaarden nodig hebben. Zuurtje wil geen bedrijf beginnen, ik laat het open voor de toekomst maar wil daar nu nog geen huwelijkse voorwaarden voor. Verwachte erfenissen? Ooit zullen er ouders doodgaan, liever niet maar ja, ze hebben vast geen eeuwig leven. We verwachten geen bakken met geld en zo wel dan kunnen we tegen die tijd huwelijkse voorwaarden laten opstellen. Dus... ook wij doen het zonder. Of de situatie moet binnen dit jaar opeens een ander uitzicht geven. Op dit moment vinden we het niet nodig. En we zien het niet als wantrouwen tegenover elkaar maar als zorgen voor elkaar. Zorgen dat je niet met de schulden of troep van je partner komt te zitten.

Zooi, wat een fantastische foto's. Wat kijken jullie verliefd en gelukkig. Hmmmm, ik wil ook... wil niet meer wachten.
Ik zal zo even een foto hier neergooien van het passen van mijn jurk. Nee, jullie krijgen de jurk niet te zien, alleen hoe gelukkig ik al kijk en hoe ik al straal. Als mijn hubby dat ook gaat doen op de grote dag dan zit dat vast al helemaal goed!

pi_3782647
  woensdag 10 april 2002 @ 09:54:11 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3782665
quote:
Op woensdag 10 april 2002 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Jemig, een band of dj uitzoeken is nog lastiger dan je denkt. Die gasten zijn duur, niet goed, saai, kunnen niet spelen of zitten nu al volgeboekt. Maar goed, we gaan door. Blijkt wel dat dit vroeg geregeld moet zijn.
Wij hebben de band Candeda gereserveerd via www.swinging.nl
Hangt er volledig vanaf wat je wil en wat je ervoor over hebt. We zijn bij Candeda gaan kijken en het swingde de pan uit. Zelfs het vriendje stond mee te swingen en da's nix voor hem zonder drank op! Het is een Carabische band, dus ook salsa-muziek. Je kunt bij Swinging aangeven hoeveel je ervoor uit wil geven, welk genre, hoeveel personen en op welke datum. Dan rollen er zo een aantal bands uit. Veel succes!
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op het passen van mijn jurk. Komt pas begin mei binnen en we trouwen 6 juni. Niet goed voor de zenuwen.
  woensdag 10 april 2002 @ 09:55:21 #80
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3782675
quote:
Op woensdag 10 april 2002 09:50 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Je ziet er idd blij uit!
Mooi kettinkje trouwens. Van jezelf?
  woensdag 10 april 2002 @ 12:40:51 #81
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3784059
Mooie foto's
doei
pi_3784167
quote:
Op woensdag 10 april 2002 09:50 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Lieve Kleintje,

Kun je polygamie svp laten opnemen in je huwelijkse voorwaarden, dan zal ik hetzelfde trachten te doen

Digger

pi_3784373
Die ketting kreeg ik in de winkel om zodat ik kon zien hoe alles uitkwam, zoals mijn hals en bovenlichaam, hierdoor kreeg alles nog een slanker en mooier effect. Denk wel dat ik zo'n ketting ga kopen voor de dag en daar een leuk oorbelletje bij. Ben eigenlijk helemaal niet zo'n miep die zulke dingen koopt, daarom had mijn moeder al het idee dat zij het gaat kopen en dat ik het van haar leen.
Zo komt er gelijk weer iets op zijn plaats. Something old (weet nog niet wat dit gaat worden), something new (dat is zoveel op die dag), something borrowed (die ketting waarschijnlijk) en something blue (kouseband ofzo)

Doen jullie hier trouwens aan en op welke manier????

pi_3784402
quote:
Op woensdag 10 april 2002 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Lieve Kleintje,

Kun je polygamie svp laten opnemen in je huwelijkse voorwaarden, dan zal ik hetzelfde trachten te doen

Digger

*schudt met hoofdje van nee*
Nee sorry, ik moet alles nog open houden.
Je weet nooit waar je opeens in beland.
Maar ik sluit wel stukje in de huwelijkse voorwaarden (die we niet nemen) in dat we de ander niet onnodig kwetsen. En als mijn lief het dus niet toestaat dat ik hevige seks met jou heb, dan zal dit dus ook niet geschieden!

Maar ehm, mag ik dit als compliment opvatten en denken dat jij me dus heerlijk vindt?

Trouwens, als ik je zo af en toe mail (nu alweer 2 maanden geleden ofzo) dan mag je me best terugmailen.
Denk dat ik zo even een nieuwe poging ga doen!

pi_3784430
quote:
Op woensdag 10 april 2002 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Doen jullie hier trouwens aan en op welke manier????
ja ik vind het wel leuk om daar in ieder geval iets mee te doen. Something new moet natuurlijk geen probleem zijn Something old en something borrowed wil ik graag samenvoegen door op de dag een zilveren armband van mijn oma te dragen, die zij weer van haar vader heeft gekregen. Ik moet alleen nog even vragen of ik hem mag lenen, maar dat moet geen probleem zijn denk ik.
En something blue...'k weet het nog niet..misschien de jurk wel
It's all up to you
pi_3784495
quote:
Op woensdag 10 april 2002 13:16 schreef Kleintje het volgende:

Trouwens, als ik je zo af en toe mail (nu alweer 2 maanden geleden ofzo) dan mag je me best terugmailen.
Denk dat ik zo even een nieuwe poging ga doen!

Ik mail ms 1 prive mail per maand, heb/neem er gewoon amper de tijd voor, bellen gaat veel simpeler.... (wat ik dus ook deed na je laatste mail).

Kmag trouwens hopen dat het weer zoals het de laatste weken is, op m'n trouwdag ook ongeveer zo is, zou zeer welkom zijn

† In Memoriam † woensdag 10 april 2002 @ 15:16:32 #87
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3785870
Kleintje... wat mooi!!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_3802525
En waar staan Bolletje en Mr.Williams
is toch ergens in april?
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2002 @ 22:29:59 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3802588
quote:
Op donderdag 11 april 2002 22:25 schreef Bluezz het volgende:
En waar staan Bolletje en Mr.Williams
is toch ergens in april?
26 april !!!

Meet: Bolletje en MrWilliams gaan Trouwen!!!!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 12 april 2002 @ 09:54:37 #90
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3805561
Joehoe, DuchessX, hieroooo

When I rush it hits me
pi_3807743
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 09:54 schreef Barb het volgende:
Joehoe, DuchessX, hieroooo

Heeft dat bezoekje aan de trouwbeurs dan toch z'n vruchten afgeworpen?

vrijdag 12 april 2002 @ 13:54:12 #92
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3808810
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:47 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Heeft dat bezoekje aan de trouwbeurs dan toch z'n vruchten afgeworpen?

Zo te zien wel
When I rush it hits me
  vrijdag 12 april 2002 @ 15:21:49 #93
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_3810014
In het vorige deel van Trouwen enzo had ik gevraagd of er iemand misschien een leuke lokatie in Den Haag weet om trouwfoto's te maken. Tot nu toe nog geen reactie gehad (maar dat komt waarschijnlijk door al die trouwplannen die iedereen opeens lijkt te hebben ). Dus nog maar een keertje........ weet iemand een mooie lokatie om trouwfoto's te maken in Den Haag. We trouwen in juni dus ik neem aan dat het weer redelijk zal zijn. We zijn niet van die tiepjes die onder een treurwilg romantisch gaan lopen doen voor de foto, we zoeken echt iets originelers.... heeft er iemand een idee?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 12 april 2002 @ 15:59:59 #94
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3810645
quote:
Op donderdag 11 april 2002 22:29 schreef just me het volgende:

[..]

26 april !!!

Meet: Bolletje en MrWilliams gaan Trouwen!!!!!

Dan al ?
doei
  vrijdag 12 april 2002 @ 16:07:14 #95
17436 ParaNoiMia
Fear Da Noize
pi_3810738
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 15:59 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Dan al ?

Ben niet zo'n fanatieke fok-schrijver, maar op 26 april ga ik ook trouwen
pi_3812642
quote:
Op woensdag 10 april 2002 15:16 schreef just me het volgende:
Kleintje... wat mooi!!!!
Dank je wel!!!!
En dan zie je eigenlijk nog niets!
Wacht maar af!!!
pi_3817439
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 15:21 schreef m@x het volgende:
weet iemand een mooie lokatie om trouwfoto's te maken in Den Haag.
De Haven van Scheveningen? Aan boord van een schip? In het Zuiderpark stadion? Madurodam? Park Clingendael? Scheveningse Bajes?
pi_3817526
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 13:54 schreef Barb het volgende:

Zo te zien wel

Had ik op het moment van m'n post hier nog niet gezien

DuchessX, Juup, doet es dit topic binnenwandelen...

pi_3829311
Allereerst: DIGGER (en de rest) alvast gefeliciteerd.
Enne, 22-02 dit jaar ben ik in het huwelijk getreden, met een niet Fok!ster overigens...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 15 april 2002 @ 10:23:07 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3835718
Vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan. We hebben nog wel even gelachen om de standaardmuzieklijst die de gemeente aanbied. Zo heet een nummer 'the massage is love' en een ander heeft weer de prachtige titel 'the pouwer of love'. Sowieso is het absoluut niet ons soort muziek wat ze aanbieden, dus we gaan maar een ceedeetje branden met onze liedjes. Verder stelde het idd niet veel voor.
's Avonds hadden we een tapasbuffetje samengesteld voor de beide ouders en de broers en zussen. Was enorm gezellig. Het hele huis staat inmiddels te geuren van de overdosis bloemen die we van iedereen gekregen hebben.
Nog anderhalve maand.....
  dinsdag 16 april 2002 @ 10:12:58 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3849124
Schop!
  dinsdag 16 april 2002 @ 12:30:48 #102
3744 Kleintje
op en top!
pi_3850520
Dutchie... gefeliciteerd met je ondertrouw. En je aanstaande (v)echtgenoot natuurlijk ook!
  Jubileum moderator dinsdag 16 april 2002 @ 21:40:41 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3857199
Gefeliciteerd Dutchie !

Ik mag binnenkort met mijn vriendinnetje op stap om een trouwcreatie te kopen. Als goede getuige moet ik dat natuurlijk allemaal in de gaten houden.
Jaren geleden zijn we voor mijn jurk wezen shoppen en nu gaan we haar eens even in wat japonnetjes hijsen.

Mary Borsato here we come!! *zwoei*

Eva ♥ en Iris ♥
pi_3862716
EW is zaterdag jarig en dan hebben we alle getuigen langs (voor het eerst), ben wel benieuwd. Verder staan onze voorbereidingen nu ff op een wat lager pitje nu ons huisje benee kwa inrichting de voltooing nadert. Na onze mei-vakantie zal er wel weer flink meer tijd ingestoken moeten gaan worden.
  donderdag 18 april 2002 @ 20:08:22 #105
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3880853
Zooi blijft meelezen met een big smile.
  vrijdag 19 april 2002 @ 12:11:55 #106
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3887414
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:50 schreef DIGGER het volgende:
EW is zaterdag jarig en dan hebben we alle getuigen langs (voor het eerst), ben wel benieuwd.
Hoeveel heb je er dan in godsnaam?

Kan volg. week eindelijk mijn jurk gaan passen, jee wat heeft dat lang geduurd zeg! Ik ben alweer bijna vergeten hoe die eruit zag. (NOT!)

Wat ik nog wel eens wil weten; hebben jullie ook van die moeders die natuurlijk iets speciaals willen voor de bruiloft, maar daar zulke hoge eisen aan stellen dat ze vervolgens niets kunnen vinden?
Beide moeders zijn samen op stap geweest in Arnhem, Zutphen en Apeldoorn (in 1 dag!!) en zijn met lege handen thuis gekomen. Schoonmoeder toch maar weer naar Zwolle en weer niets. Vanmiddag neem ik haar hier mee het centrum in (HET metropool van het Oosten) en ik ga net zo lang zeuren tot ze iets neemt. Hetzelfde doe ik morgen met mijn eigen moeder.
Zegt mijn schoonmoeder gister aan de telefoon: Kan ook niet iets met alleen maar korte mouwen nemen, want je weet nooit wat het weer doet. Toen riep verontwaardigd: Mens, ik loop er die dag halfnaakt bij, je hoort mij toch ook niet klagen?
Wat een teuten zeg!

Iemand dezelfde ervaring?

[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 19-04-2002 12:20]

pi_3888246
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:11 schreef dutchie het volgende:

Hoeveel heb je er dan in godsnaam?

4. Ik 2 en EW 2.

EW d'r beste vriendin en zus, ik m'n beste vriend en een hele speciale vriendin die e.e.a. met onze relatie te maken heeft.

quote:
Kan volg. week eindelijk mijn jurk gaan passen, jee wat heeft dat lang geduurd zeg! Ik ben alweer bijna vergeten hoe die eruit zag. (NOT!)

Wat ik nog wel eens wil weten; hebben jullie ook van die moeders die natuurlijk iets speciaals willen voor de bruiloft, maar daar zulke hoge eisen aan stellen dat ze vervolgens niets kunnen vinden?

Iemand dezelfde ervaring?

Ehhhhhhhhhh nog niet.

Maar er komt wel e.e.a. aan Italiaanse tradities bij ons huwelijk en de boel eromheen kijken, dus de genodigden zullen ongetwijfeld vele uren, dagen ms wel meer besteden aan het bijmekaar shoppen van alles wat ze die dag nodig menen te hebben...

pi_3897979
Bij ons staat alles even op een laag pitje.
Maar goed, we gaan wel weer verder.
Even genieten van de rust en daarna moeten we weer een hoop gaan regelen!

Hoe gaat het bij de rest???

zaterdag 20 april 2002 @ 12:58:21 #109
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3898678
En wat denk je?
Eerste winkel gister met mijn schoonmoeder en het was gelijk raak! Nu vanmiddag mijn moeder nog. Ik zie er nu al tegenop... dat is zo'n twijfelkont. Het type: 30 winkels in en uit incl. passen en dan vlak voor sluitingstijd bij de 1e winkel weer terugkomen. Pfffff.... Ik hou zelf helemaal niet zo van uitgebreid winkelen, maar goed, je moet er wat voor over hebben zeggen ze.

Zeg Digger en Kleintje, zijn wij de enigen nog die dit topic nog checken? Lijkt wel dood te vallen hier. Vind ik jammer.

zaterdag 20 april 2002 @ 19:17:56 #110
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3901908
Vandaag viel de trouwkaart van Dutchie in de bus...
Hij is prachtig meis
doei
  zaterdag 20 april 2002 @ 19:35:38 #111
3011 E.T.
pi_3902074
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 12:58 schreef dutchie het volgende:

Zeg Digger en Kleintje, zijn wij de enigen nog die dit topic nog checken? Lijkt wel dood te vallen hier. Vind ik jammer.

Nee hoor
Ik lees elke dag mee, maar onze voorbereidingen op dit moment vereisen geen dagelijkse update

De trouwlocatie zelf was al geregeld. Het restaurant was ook vrij snel geregeld. We moeten nog over het 'diner' nadenken. (het voorstel dat nu op papier staat vind ik iets te 'sjiek' voor ons.. )Wel grappig om door een restaurant te lopen wat nu nog een grote bouwput is. (het is nog niet af en wordt 1 mei geopend). De menukaart was dus ook nog niet af. Maar de grote lijnen (de belangrijkste) staan vast.
De fotograaf is geregeld. Foto's tijdens plechtigheid en bruidstaart en een paar eromheen. We zijn allebei niet van die 'reportage-mensen' En dan al helemaal niet dat je een boek hebt met foto's van 'bruidspaar-bij-het-bruggetje, bruidspaar-bij-de-boom, bruidspaar-bij-een-hekje'.

KAARTEN! Daar zijn we dus hard over aan 't nadenken. Waarom zijn die drukkerijen alleen maar tijdens kantoortijden geopend Binnenkort maar 'n keertje een half uurtje eerder van 't werk ofzo om langs te gaan.
We hebben wel vaag een idee, maar weten nog niet of dit ook uitvoerbaar is.
Teksten heb ik wel al m'n gedachten over laten gaan.. Ik kom op drie verschillende teksten! Hoe hebben jullie dat gedaan?
Wij willen dus kaarten voor mensen die plechtigheid en eten e.d. (oftewel de hele dag), kaarten met "wij zijn getrouwd" voor de meesten en kaarten voor mensen die uitgenodigd worden voor plechtigheid en de koffie met bruidstaart erna (directie van 't werk, paar goede vrienden die we niet de hele dag erbij willen hebben en nog wat mensen die 'tussen wal en schip vallen'.
Moeilijk, moeilijk, dilemma, dilemma...
(wie wanneer en welke kaart...)

Verder was ik afgelopen woensdag in Parijs (lekker zo'n dagje tussendoor ) en ben ik in de grote warenhuizen wezen shoppen. Daar ook gekeken naar mogelijk trouwjurk-materiaal...
Wel een paar leuke dingen gezien (vooral een jurk van John Gailliano... ben maar snel doorgelopen.. )
Maar daar moet ik toch nog wel een keer uitgebreid voor shoppen.

Nog genoeg te regelen dus (bruidstaart niet vergeten!!)
Maar gelukkig zijn de belangrijkste dingen geregeld. (in elk geval staan ze vast voor de datum en moeten bij sommige dingen nog de details ingevuld worden)

Nieuwe updates volgen geheid.

O ja, kleding van moeders, schoonmoeders etc. Daar ga ik me niet mee bemoeien. Ze mogen lekker zelf gaan winkelen daarvoor. Ze hebben daar zelf veel meer tijd voor dan ik, ze hebben een heel andere smaak dan ik..

En dan duik ik nu weer even in de reisgids over IJsland. Want daar gaat onze vervroegde huwelijksreis heen. (in juli al) Als we daarvan terugkomen zullen we 'ns na gaan denken waarheen en of we op huwelijksreis gaan.

maandag 22 april 2002 @ 13:03:08 #112
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3918744
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:17 schreef Bolletje... het volgende:
Vandaag viel de trouwkaart van Dutchie in de bus...
Hij is prachtig meis
*bloos*
Vind je? Heb het helemaal zelf in elkaar geflanst. Die tekening van die 2 figuurtjes achter onze namen is gemaakt door een vriendin.
pi_3919935
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 12:58 schreef dutchie het volgende:

Ik kijk wel, maar heb niets te vertellen. Wij doen er namelijk nog helegaar niks aan

De getuigen zijn gevraagd, maar dat is zo'n beetje alles. Ik ben me aan het orienteren op trouwjurken (niks voor mij) en de trouwplanner ligt gereed. We weten nog niet zo wat we willen.

maandag 22 april 2002 @ 15:50:07 #114
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3921470
quote:
Op maandag 22 april 2002 13:03 schreef dutchie het volgende:

[..]

*bloos*
Vind je? Heb het helemaal zelf in elkaar geflanst. Die tekening van die 2 figuurtjes achter onze namen is gemaakt door een vriendin.

T is teminste es niet zo'n tut kaart met gouden lintjes en glittertjes enzo ,
daar hou ik niet van,
hij is heel mooi omdat ie zo simpel is.
De kaart van Gellarboy en Snitch vond ik ook super
doei
  dinsdag 23 april 2002 @ 08:41:08 #115
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3930418
Ik heb toendertijd zakdoeken met een knoop erin verstuurd die bedrukt waren met de trouwtekst. Voor de mensen die heel de dag mee mochten had ik er een extra stukkie tekst op laten zetten.

Watvoor kaarten ik nu neem heb ik nog geen idee over. Ik ben me nog steeds aan t orienteren, heb nog niks vastgezet behalve de trouwdatum.
In Juni ondertrouwen en dan gelijk een nachtje naar het Efteling hotel in de Fifties room. Hier zijn we al eerder een nacht geweest en vonden we top.

Mijn oude trouwjurk heb ik helaas nog niet verkocht. Tot die tijd koop ik nog geen trouwjurk, vind het gewoon een bizar idee om 2 trouwjurken in huis te hebben.
Overigens zal het wel een tweedehands jurk worden, ik hou niet echt van de standaard jurken en denk dat het nog een hele opgave wordt om een mooie jurk te vinden.

Iemand nog een mooie zwarte jurk kopen ?

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  dinsdag 23 april 2002 @ 12:41:55 #116
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3932714
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 08:41 schreef defender het volgende:
Ik heb toendertijd zakdoeken met een knoop erin verstuurd die bedrukt waren met de trouwtekst. Voor de mensen die heel de dag mee mochten had ik er een extra stukkie tekst op laten zetten.
Heb ik ook gezien! Vond ik ook erg origineel. Maar we hebben er toch voor gekozen om ze zelf te maken. En volgens Bol is ie dus aardig gelukt.
  dinsdag 23 april 2002 @ 12:42:45 #117
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3932731
quote:
Op maandag 22 april 2002 14:16 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik kijk wel, maar heb niets te vertellen. Wij doen er namelijk nog helegaar niks aan

Oke!
pi_3932851
Ik had zaterdag op EW d'r verjaardag voor het eerst alle getuigen tegelijk langs. Sommigen kenden elkaar al, anderen nog niet, maar het klikte wel erg goed geloof ik, was iig fijn om te zien. Verder staan de voorbereidingen hier ook ff op een errug laag pitje.
  dinsdag 23 april 2002 @ 13:23:13 #119
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_3933363
Hihat heeft afgelopen zaterdag een trouwpak gekocht.
Twee winkels binnen geweest en toen maar weer snel terug naar de eerste.

Afgelopen woensdag naar de trouwlocatie geweest om de hele dag door te spreken. Ziet er veelbelovend uit.

Donderdag gaan we kaarten uitzoeken.

Daarna alleen de ringen nog en dan hebben we alles wel zo'n beetje geregeld, denk ik.

dinsdag 23 april 2002 @ 17:12:16 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3936854
- zit ik potdomme weer niet op te letten .-
  FOK!fossiel woensdag 24 april 2002 @ 22:25:29 #121
2628 Karin
pi_3953628
Wij zijn uitgenodigd op een chinese bruiloft. De dochter van een collega van Peet gaat trouwen en omdat Peet zijn baas is is het belangrijk voor hem dat wij komen. De week daarna is het grote feest is in Hongkong, 2 weken lang. Wat ik heel grappig vind is dat we de uitnodiging kregen uit de naam van de vader "mr & mrs. ....... request the honour of your presence at the wedding banquet of their daughter ......".
We gaan dus "echt" chinees eten, ben heel benieuwd.

Ik heb dus nog nooit een chinese bruiloft meegemaakt en nu zit ik toch wel met een paar dingetjes, wat trek ik aan (natuurlijk, maar dat heb ik met elke bruiloft), wat zijn de gewoontes op een chinese bruiloft en wat voor kado zal ik meenemen.
Iemand ervaring?

donderdag 25 april 2002 @ 09:09:18 #122
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_3956901
Ik heb geen ervaring met een Chinese bruiloft, maar wel met een bruiloft in een andere cultuur.
Ik zou me echt even van tevoren verdiepen in de gebruiken en tradities, want voordat je het weet doe je iets goed fout (oftewel iets onbeleefds wat bij ons juist beleefd is).
Wij werden bijvoorbeeld geinstrueerd dat mannen elkaar ook moesten kussen bij het feliciteren, dat wanneer er iets te drinken aangeboden wordt het heel onbeleefd is om te weigeren ook al is het je zoveelste glas niet te zuipen drankje. En zo waren er nog wel een aantal dingen.

Vraag gewoon aan degenen die je uitgenodigd hebben hoe alles in zijn werk gaat. Wat je wel en niet moet doen.
Maar bereid je in ieder geval maar voor op een soort cultuurshock. Was in ons geval in ieder geval wel zo (alhoewel dat overigens een positieve ervaring was)

donderdag 25 april 2002 @ 15:39:50 #123
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_3961505
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:35 schreef E.T. het volgende:

[..]
De trouwlocatie zelf was al geregeld. Het restaurant was ook vrij snel geregeld. We moeten nog over het 'diner' nadenken. (het voorstel dat nu op papier staat vind ik iets te 'sjiek' voor ons.. )Wel grappig om door een restaurant te lopen wat nu nog een grote bouwput is. (het is nog niet af en wordt 1 mei geopend). De menukaart was dus ook nog niet af. Maar de grote lijnen (de belangrijkste) staan vast.

Dat wordt dus in het Zalmhuis? Ik ben benieuwd hoe dat wordt Het ziet er leuk uit in ieder geval...

Veel plezier!

donderdag 25 april 2002 @ 17:53:14 #124
3011 E.T.
pi_3963687
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:39 schreef Rtificial het volgende:

[..]

Dat wordt dus in het Zalmhuis? Ik ben benieuwd hoe dat wordt Het ziet er leuk uit in ieder geval...

Veel plezier!

Jij mag nooit meer raden
  donderdag 25 april 2002 @ 22:26:07 #125
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_3966941
Oeps... heb ik het nou verraden? Welke datum trouw je eigenlijk? Kom ik nog even meeborrelen
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:00:00 #126
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_3970214
quote:
Op woensdag 24 april 2002 22:25 schreef Karin het volgende:
Wat ik heel grappig vind is dat we de uitnodiging kregen uit de naam van de vader "mr & mrs. ....... request the honour of your presence at the wedding banquet of their daughter ......".
Dat is hier (Australië) ook het geval. Ik vind het zelf niet zo geslaagd - alsof het een kinderpartijtje betreft. Verder wordt het huwelijk ook wat meer glamorous en dramatisch aangekleed. (Hoeft voor mij ook niet zo nodig)

Aangezien ik een een Australische vent aan de haak geslagen heb, staat nu dus al vast dat het trouwgebeuren een geheel Nederlandse aangelegenheid gaat worden!

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:35:39 #127
3011 E.T.
pi_3971994
quote:
Op donderdag 25 april 2002 22:26 schreef Rtificial het volgende:
Oeps... heb ik het nou verraden? Welke datum trouw je eigenlijk? Kom ik nog even meeborrelen
You are entering a restricted area
pi_3972023
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:35 schreef E.T. het volgende:

[..]

You are entering a restricted area

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:38:56 #129
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_3972040
Hmmmz, zijn er hier nog hackers? ik MOET en ZAL die restricted area binnendringen
pi_3972055
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:38 schreef Rtificial het volgende:
Hmmmz, zijn er hier nog hackers? ik MOET en ZAL die restricted area binnendringen
*wijsvinger zwaait* Nee je gaat je gewoon gedragen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:41:18 #131
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_3972064
Nououhouou!!! Ik wil weer eens ongenadig dronken worden

pi_3972070
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:41 schreef Rtificial het volgende:
Nououhouou!!! Ik wil weer eens ongenadig dronken worden

Kan op je eigen bruiloft.

En nu weer back on topic

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 27 april 2002 @ 21:54:39 #133
3011 E.T.
pi_3986246
Ben vandaag de stad in geweest om 'ns op zoek te gaan naar wat voor soort kleding ik eigenlijk wil om in te trouwen.
'Standaard' zowieso niet.. maar wat dan wel????????????

En toen... zomaar... een gewone kledingwinkel.. midden in de stad..

verkocht!

en aangezien wij niet aan 't traditionele 'elkaar-niet-zien' doen.. Mag Swets morgen mee, en dan zeggen welke van de drie hij 't mooist/leukst/whatever vindt (ik.. muts, kon niet kiezen vanmiddag)

't is echt gaaf!!!!

ik ben er gewoon helemaal blij van

pi_3986424
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 21:54 schreef E.T. het volgende:

en aangezien wij niet aan 't traditionele 'elkaar-niet-zien' doen.. Mag Swets morgen mee, en dan zeggen welke van de drie hij 't mooist/leukst/whatever vindt

Diegene die hij met 3.2 promille nog het meest soepel uit kan frobelen?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 april 2002 @ 22:11:31 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3986438
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 22:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Diegene die hij met 3.2 promille nog het meest soepel uit kan frobelen?

*ruk*

goh...DAT ging soepel

FOK!fossiel zondag 28 april 2002 @ 12:37:50 #136
2628 Karin
pi_3990071
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:00 schreef Fiep het volgende:

[..]

Dat is hier (Australië) ook het geval. Ik vind het zelf niet zo geslaagd - alsof het een kinderpartijtje betreft. Verder wordt het huwelijk ook wat meer glamorous en dramatisch aangekleed. (Hoeft voor mij ook niet zo nodig)

Aangezien ik een een Australische vent aan de haak geslagen heb, staat nu dus al vast dat het trouwgebeuren een geheel Nederlandse aangelegenheid gaat worden!

Ja ik zou het zelf ook niet doen hoor, vond het wel grappig. Maar hoe bedoel je meer dramatisch een trouwerij in Australie?
En heeft iemand anders ervaring met een Chinese bruiloft? (nog bedankt voor je reactie Hihat).

ET is het gelukt met de jurk?

zondag 28 april 2002 @ 14:22:08 #137
3011 E.T.
pi_3990684
quote:
Op zondag 28 april 2002 12:37 schreef Karin het volgende:

ET is het gelukt met de jurkcreatie?

Yep

Creatie is aangeschaft. Hij moet alleen nog wat ingenomen worden.

Ook Swets had moeite met kiezen.. De keuze ging nu tussen 2 (die ene was bij mij in gedachten al afgevallen).. En allebij waren ze leuk, mooi etc, etc.. Heel verschillend maar toch ook weer niet..

En ja, sorry.. maar de meesten van jullie zullen toch echt op de trouwfoto's moeten wachten om te zien hoe alles eruit ziet

Nu op jacht naar bijpassende kleding voor Jeroen.

maandag 29 april 2002 @ 10:08:24 #138
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4000205
* dutchie kijkt op de kalender
*slik*
Zeg, kan iemand de tijd even terugdraaien?
  maandag 29 april 2002 @ 11:18:59 #139
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4000763
quote:
Op maandag 29 april 2002 10:08 schreef dutchie het volgende:
*slik*
Zeg, kan iemand de tijd even terugdraaien?
*draait klok uurtje terug*
en niet zeuren!
doei
pi_4000824
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Zo, ff een nieuw topic openen maar

De lijst met huwelijken die op stapel staan heb ik niet zo 1 2 3 ff, ben er nu ook te druk voor, maar ms dat iemand anders die daluk ff hieronder kan zetten int toic?

Anyway, om toch maar ff met iets nieuws, iets fris te komen:

4 februari jongstleden is deze jongen met witte roos tussen de tandjes door z'n knietjes gegaan voor Elegantly Wasted, die het door mij verwachte en gehoopte antwoord gaf: JA.

Gaat nog wel ff duren, pas volgend voorjaar zal het zo ver zijn. Kleine hooligantjes worden pas later verwacht

Zo, da's eruit

* DIGGER is happy

Heel veel geluk, ook nog van mij.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_4001691
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:24 schreef Manono het volgende:

Heel veel geluk, ook nog van mij.

Dankjewel
  maandag 29 april 2002 @ 13:07:12 #142
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4001887
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:18 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

*draait klok uurtje terug*
en niet zeuren!

En dan dit ook nog: mensen die zich uitgeven als onze vrienden -wijzelf noemen ze vage kennissen - willen een vrijgezellenfeestje organiseren voor ons.
En wat denk je? Kan deze vrijgezel niet!!!
Nee hoor Bol, haal maar rustig adem, het lukt ws allemaal wel. Ik heb dan 's ochtends een her in Utrecht (lekker in de buurt ook), maar ben 's middags wel beschikbaar. Dus nu moet ik de feestcomissie het programma omwisselen.
* dutchie moet hier eik best om lachen
Ik zie de feestcomissie al zitten, zo met de handen in het haar. Hihi...
  woensdag 1 mei 2002 @ 10:31:27 #143
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4021416
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:07 schreef dutchie het volgende:

[..]

En dan dit ook nog: mensen die zich uitgeven als onze vrienden -wijzelf noemen ze vage kennissen - willen een vrijgezellenfeestje organiseren voor ons.
En wat denk je? Kan deze vrijgezel niet!!!
Nee hoor Bol, haal maar rustig adem, het lukt ws allemaal wel. Ik heb dan 's ochtends een her in Utrecht (lekker in de buurt ook), maar ben 's middags wel beschikbaar. Dus nu moet ik de feestcomissie het programma omwisselen.
* dutchie moet hier eik best om lachen
Ik zie de feestcomissie al zitten, zo met de handen in het haar. Hihi...

Tssss weg luxe ontbijt in het Kurhaus
doei
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:45:12 #144
3744 Kleintje
op en top!
pi_4062028
Net een megahuilbui gehad om mijn jurk.
Er was een jurk op tv, geen trouwjurk, gewoon een zwarte jurk. Die vrouw droeg daar iets bij wat ik ook bij mijn trouwjurk draag. Zegt mijn lief gewoon... JEMIG... dat vind ik van die lelijke en belachelijke dingen.

*SLIK*
Ik ontzettend onzeker, wilde heel mijn jurk gelijk afzeggen.
Oké, het gaat maar om zo'n stola. Ik trouw in maart, wil mijn jurk niet verpesten met een jasje ofzo maar in maart is het toch nog redelijk koud en om dan uren buiten te staan zonder iets om het warm te hebben.
Ik ben al zo onzeker en dit kon ik er niet meer bij hebben.

Zucht... wat moet ik nou?
Dat ding afbestellen???
Ik weet het niet hoor....

† In Memoriam † zaterdag 4 mei 2002 @ 17:49:30 #145
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4062052
O das balen Kleintje!!! Kan me voorstellen dat je nu ff niet weet wat je moet doen! Laat het even bezinken en probeer dan voor jezelf na te gaan of jij het wel mooi vind; als jij zeker weet dat je het mooi vind dat straal je dat op je trouwdag ook echt wel uit!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:55:45 #146
3744 Kleintje
op en top!
pi_4062091
Aan de ene kant denk ik... hij vindt me ook mooi in een trainingsbroek met een slobbertrui. Die dag ben ik de stralende bruid in een prachtjurk... dan moet ie dat ding maar voor lief nemen. Het is warm, functioneel en zo blijven alle mooie dingen van mijn jurk zichtbaar.
Aan de andere kant blijf ik vol twijfels zitten.

Trouwens... ik ga maandag kijken bij de locatie waar wij ons feest houden.
Dat hotel was vorig jaar voor een gedeelte afgebrand en dat zijn ze nu helemaal aan het renoveren. Het is bijna klaar en alles gaat bijna weer open. Ben zeer benieuwd hoe het er nu uitziet.
Was dus bij ons net zo vreemd als bij ET en Swets... iets bespreken wat je nog niet ziet!

† In Memoriam † zaterdag 4 mei 2002 @ 18:22:15 #147
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4062278
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 17:55 schreef Kleintje het volgende:
Aan de ene kant denk ik... hij vindt me ook mooi in een trainingsbroek met een slobbertrui. Die dag ben ik de stralende bruid in een prachtjurk... dan moet ie dat ding maar voor lief nemen. Het is warm, functioneel en zo blijven alle mooie dingen van mijn jurk zichtbaar.
Aan de andere kant blijf ik vol twijfels zitten.

Trouwens... ik ga maandag kijken bij de locatie waar wij ons feest houden.
Dat hotel was vorig jaar voor een gedeelte afgebrand en dat zijn ze nu helemaal aan het renoveren. Het is bijna klaar en alles gaat bijna weer open. Ben zeer benieuwd hoe het er nu uitziet.
Was dus bij ons net zo vreemd als bij ET en Swets... iets bespreken wat je nog niet ziet!

hihi zolang je niet over je "ja-woord" twijfelt is het goed

Alvast veel voorpret bij het bekijken van de locatie!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_4062316
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:38 schreef Rtificial het volgende:
Beetje Sensilube doet wonderen
  zondag 5 mei 2002 @ 00:30:18 #149
3744 Kleintje
op en top!
pi_4065734
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 18:22 schreef just me het volgende:

[..]

hihi zolang je niet over je "ja-woord" twijfelt is het goed

Raar... maar daar twijfel ik geen moment aan!
  † In Memoriam † zondag 5 mei 2002 @ 00:32:43 #150
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4065759
quote:
Op zondag 05 mei 2002 00:30 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Raar... maar daar twijfel ik geen moment aan!

goed zo!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 5 mei 2002 @ 12:33:15 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4069133
Ach gos, Kleintje!! Wat zijn sommige (voordat ik weer de mannelijke helft van Fok over mij heen krijg. Euh... da's ook niet echt een prettige zin )mannen toch lekker subtiel! Gewoon doen hoor, zo'n stola. Hij heeft toch niet gezien hoe het bij jou staat? Niks van aantrekken, gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt. Komt allemaal wel goed.
Gister pak gekocht voor het vriendje en de ceremoniemeester. Moet zeggen dat het vriendje er wel lekker uitzag in dat pak. Maar ik heb sowieso wat met strakke mannenkontjes in een pantalon.
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:13:52 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4112823
* dutchie blaast weer even wat leven in dit topic
Moet ik nou echt in mijn eentje gaan zitten stressen hierzo?
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:19:06 #153
3011 E.T.
pi_4112889
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:13 schreef dutchie het volgende:
Tja, sorry... jij zit al in de stress-periode.. Wij hebben nog even om dingen voor ons uit te schuiven..
pi_4113248
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:19 schreef E.T. het volgende:

[..]

Tja, sorry... jij zit al in de stress-periode.. Wij hebben nog even om dingen voor ons uit te schuiven..

Hetzelfde geldt voor ons (m'n vriend en ik) ook ja, we hebben nog een heel jaar! Ergens in juli hopen we in ondertrouw te gaan en daar zijn we nu voor aan het sparen. En ja, ik weet dat dat vrij vroeg is voor ondertrouw, maar we willen graag de datum vroeg vastleggen aangezien we niet op het stadhuis maar een speciale locatie willen trouwen..
It's all up to you
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:44:56 #155
3744 Kleintje
op en top!
pi_4126770
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:43 schreef TearSong het volgende:
Ergens in juli hopen we in ondertrouw te gaan en daar zijn we nu voor aan het sparen. En ja, ik weet dat dat vrij vroeg is voor ondertrouw, maar we willen graag de datum vroeg vastleggen aangezien we niet op het stadhuis maar een speciale locatie willen trouwen..
Wij zijn ook erg vroeg in ondertrouw gegaan. Niet omdat we op een speciale locatie trouwen (alhoewel ik de Coolsingel ook speciaal vind) maar omdat ook wij wilden dat de datum vast stond!

Wij hoefden niets te betalen voor het in ondertrouw gaan. We hebben een bon gehad die we dit jaar nog moeten betalen. Zo niet dan krijgen we het tarief van volgend jaar, wij trouwen ook volgend jaar, dus dan is het weer verhoogd.
We moeten hier dus zelf aan denken.

Vandaag zijn mijn lief en ik naar de locatie geweest waar ons feest en diner wordt gehouden. We waren er al geweest, maar toen hebben we een gesprek in een portakabin gehad omdat vorig jaar juni een groot gedeelte is afgefikt. Ze zouden alles restaureren.

Eerst liepen we buitenom. Het leek alsof er weinig was gebeurd. Maar met het zonnetje erbij was het daar langs de waterkant echt super.
Toen zagen we een deur openstaan. Wij zijn gewoon naar binnen gegaan.

1 gedeelte van het hotel is alweer open voor de gasten, 54 kamers. Alles is schoongemaakt en opnieuw ingericht. In augustus moet het restaurant ook weer helemaal open zijn, waarschijnlijk eerder maar ze houden een slag om de arm. De andere vleugel met kamers moet dan ook weer helemaal klaar zijn.

We hebben de sleutelkaart gekregen en mochten de bruidssuite bekijken. JEMIG... echt top.
Een mooie zithoek met rood zacht hoogpolig tapijt, een tv. Een gigantisch waterbed met een soort hemeltje erboven. Mooi uitzicht vanuit het bed over de Maas, een badkamer met een jacuzzi. Vanuit de jacuzzi kan je ook over de Maas kijken, een tweepersoonsdouche, 2 wastafels, badjassen... echt op en top!

De kriebels zitten erin... ik wil het Ja woord nu al zeggen.
Kom maar op met 21 maart 2003!

pi_4127027
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:44 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wij hoefden niets te betalen voor het in ondertrouw gaan. We hebben een bon gehad die we dit jaar nog moeten betalen. Zo niet dan krijgen we het tarief van volgend jaar, wij trouwen ook volgend jaar, dus dan is het weer verhoogd.
We moeten hier dus zelf aan denken.

grr..dat is echt veel beter! dat soort dingen moeten ze gewoon landelijk vastleggen Hier betalen we dus alles zodra we in ondertrouw gaan, en aangezien we volgend jaar pas trouwen betalen we dus ook alvast het tarief van volgend jaar...de afzetters Maar ja, je moet er iets voor over hebben..al vind ik jullie regeling een stuk relaxter.
It's all up to you
  donderdag 9 mei 2002 @ 18:42:56 #157
3744 Kleintje
op en top!
pi_4127227
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 18:14 schreef TearSong het volgende:
grr..dat is echt veel beter! dat soort dingen moeten ze gewoon landelijk vastleggen Hier betalen we dus alles zodra we in ondertrouw gaan, en aangezien we volgend jaar pas trouwen betalen we dus ook alvast het tarief van volgend jaar...de afzetters Maar ja, je moet er iets voor over hebben..al vind ik jullie regeling een stuk relaxter.
Dat is wat ze proberen, dat probeerden ze bij ons ook.
Vraag er eens duidelijk naar.
Misschien heb je nog de tijd tot het eind van het jaar.
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:57:19 #158
3142 m@x
pi_4137845
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:13 schreef dutchie het volgende:
Ik stress vrolijk met je mee hoor. Over precies zes weken is het voor ons zover en hoewel alles nu zo goed als geregeld is (vriendlief is nu op stap om zijn pak te kopen en dan zijn we klaar) beginnen de zenuwen nu goed te komen. Ik had laatst zelfs twee nachten achter elkaar nachtmerries over wat er mis kan gaan op zo'n dag.....
  vrijdag 10 mei 2002 @ 15:29:47 #159
3744 Kleintje
op en top!
pi_4138203
Druk op zoek naar een band of DJ.
Geloof dat ik nu wat leuks en betaalbaars heb gevonden.
Vanavond eens goed met mijn lief overleggen.

Dutchie en M@x, het gaat voor jullie nu echt spannend worden....

vrijdag 10 mei 2002 @ 16:08:10 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4138719
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:57 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik stress vrolijk met je mee hoor. Over precies zes weken is het voor ons zover en hoewel alles nu zo goed als geregeld is (vriendlief is nu op stap om zijn pak te kopen en dan zijn we klaar) beginnen de zenuwen nu goed te komen. Ik had laatst zelfs twee nachten achter elkaar nachtmerries over wat er mis kan gaan op zo'n dag.....

Dat meen je niet joh!
Ik zit wel eens te ouwehoeren over spanning en zo, maar maak me echt nergens druk over.
*lichtelijk stem overslaat*
ALS HET DIE DAG MAAR GEWOON ZO GAAT ALS IK WIL!!

Nee hoor, geintje. We hebben ruim de tijd gehad om alles voor te bereiden, dus we hoeven die dag eik alleen nog maar ja te zeggen en lief voor elkaar te zijn.
Je moet je op die dag ook absoluut niet druk maken ofzo. Het loopt vanzelf wel los, hebben ze me gezegd. En we hebben (ons inziens) een goede ceremoniemeester die die dag de regie van ons overneemt, dus geen stress.
Ik denk alleen wel, dat als je dan echt 'ja' moet zeggen, dat je dan wel kriebels in je buik voelt. Dan is het ineens officieel.
Ik word ook een beetje flauw van die ouwe tantes die als in een complot giechelen: "En bruidje, ben je al zenuwachtig? Wat een spannende tijd hè?"
Ik voel juist geen spanning, ik vind het leuk om te regelen allemaal en we hebben gewoon zin in die leuke dag. Daar hoef je toch niet nerveus voor te zijn?
Ik moet trouwens zeggen, dat ik wel verhalen heb gehoord over stress-bruidjes; bang dat schoonpapa teveel drinkt en te hard schreeuwt, of dat niet iedereen precies doet zoals ze wilt, ach... Het zal wel, niet dan?
Sowieso, schoonpapa drinkt uberhaupt niet, maar schreeuwt toch wel.
  vrijdag 10 mei 2002 @ 16:16:51 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4138847
O ja, bijna vergeten. Ben er nl. enorm trots op; mijn make-up wordt verzorgd door een nichtje van mij met wie ik vroeger waanzinnig veel mee optrok. Zoals dat wel vaker gaat verwaterde het contact en heb haar in geen eeuwen gesproken. Tot mijn moeder vertelde dat ze visagiste was geworden en het mij wel leuk leek dat zij mijn bruidsmake-up zou doen. Lekker bijkletsen enzo, fijn ontspannen. Haar stiefmoeder gebeld voor adres, bleek ze in Zuid-Afrika te zitten bij haar vriend. Die was nl. fotomodel en had zeer recent een opdracht voor Levi's gedaan (ze was vroeger al heel kieskeurig ) en ze had wat werk aangeboden gekregen daar. Ze blijkt in Nl. veel te doen voor Maik de Boer en de nieuwste cover van de Elle, was haar werk. En nu wil ze mijn make-up gratis doen!! Heb ik dus gewoon een topvisagist op mijn bruiloft met een lekkere vent. (maar daar kijk ik dan niet meer naar, want dan ben ik net getrouwd... *proest* echt wel dat ik blijf kijken!!)
Zondag gaan we experimenteren. En bijkletsen natuurlijk.
pi_4142076
*het zo leuk vind om al deze voorbereidingsverhalen te lezen*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 11 mei 2002 @ 21:57:37 #163
3744 Kleintje
op en top!
pi_4153097
We zijn heel druk bezig op het moment.
We zitten nu ruim 10 maanden voor de bruiloft. De tijd om de muziek en de fotograaf te regelen.

Mijn god... wat is dat prijzig.
We hadden iets in gedachte qua foto's maar... dat viel vies tegen. Vandaag waren we bij die fotograaf en het geen wat wij dachten te willen dat waren mooie foto's maar gewoon PATS BOEM in een boek geplakt. Iets wat een kind nog wel kan. En daar betaal je verdomd veel voor.
Dus... op zoek naar wat anders. Met mooie knip, plak, teken effecten en trucage foto's. En ja, daar betaal je flink voor. :cry:
En dan moet er nog veel extra bij om dus eigenaar te zijn van de negatieven. Want ja, ik vind het vrij prijzig om alle foto's daar te moeten nabestellen en er heel veel voor te moeten betalen.
Maar goed... wie weet vallen de nabestellingen wel mee.

Dan de muziek. Veel bands hebben een leuk aanbod, maar mijn god, wat een hoop valse stukjes, wat zitten ze uit het ritme en als ze dat niet doen, wat zijn ze dan verschrikkelijk duur.
Daarbij willen die mensen ook nog pauzeren en krijg je dan toch een dj.
Dus... wij gaan waarschijnlijk gewoon voor een dj. Goedkoper, kan alles draaien en kan denk ik net zo goed sfeer creeëren.
Net contact mee gehad. Ik hoor komende week wat hij wil verdienen, hij zit nog even met het vervoer (moet iets huren) dus dit komt nog wel goed. De prijs die hij nu gaf was erg goed. Fijne is dat dit onder het bedrag zit wat we ervoor hadden begroot. Dit heft dan het overschot van de foto's weer op. We hebben dan zelfs nog wat geld over! (ehm... geld overhouden... hoe ging dat ook alweer? )

Goed.. dan de volgende vraag... een auto.
Wat vinden jullie van deze wagen???

We hebben het idee om die wagen + chauffeur te gaan huren.

Ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat met de voorbereidingen en de zenuwen!

zaterdag 11 mei 2002 @ 22:19:56 #164
3011 E.T.
pi_4153321
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 21:57 schreef Kleintje het volgende:

[afbeelding]

We hebben het idee om die wagen + chauffeur te gaan huren.

Ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat met de voorbereidingen en de zenuwen!

Gaaaaaaaaaaaffff!!!

Hmz.. moet ik ook nog maar ff aankaarten hier. Mijn lieffie ziet zulke dingen gewoon niet.. Net als toen ik laatst over een bruidsboeket begon ("moet je dat ook dan?" ) 't is dat ie verder zo lief is.. maar anders ..

Gister m'n zus als getuige gevraagd. Ze was vereerd (niet dat ik ooit had verwacht dat ze nee zou zeggen... )

Verder ga ik eerst dinsdag examen doen en daarna ga ik weer verder in 'huwelijksland'. Aangezien ik dinsdag de auto tot mijn beschikking heb en ik 's middags vrij ben, ga ik dan even langs de drukker eens horen hoe en wat met kaarten en eigen ontwerp enzo. (en vooral prijzen.. )

En verder.. tja, .. we moeten nog heel veel

zaterdag 11 mei 2002 @ 22:24:13 #165
3744 Kleintje
op en top!
pi_4153358
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 22:19 schreef E.T. het volgende:
En verder.. tja, .. we moeten nog heel veel
Bizar he, hoeveel er geregeld moet worden.
En hoe erg de tijd vliegt.
Ik weet nog dat mijn lief me op zijn knieën ten huwelijk vroeg. Dat is al ruim een half jaar geleden. Toen de datum bepalen en aan de ouders vertellen... wat... over 1,5 jaar pas. JEMIG... dat duurt lang.
Ondertussen is het nog maar 10 maanden en moeten we echt dingen gaan regelen.
Wel fijn dat we zo'n tijd hadden om eerst dingen op te zoeken en uit te zoeken.

Nog wel een vraag... een hele maffe misschien, maar het antwoord kan ik nergens vinden..
Als ik nou straks een andere achternaam heb... moet ik dan ook een andere handtekening? Andere bankpasjes? Alle instanties informeren? Ehm... een ander paspoort??

zaterdag 11 mei 2002 @ 22:41:12 #166
3011 E.T.
pi_4153539
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 22:24 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Bizar he, hoeveel er geregeld moet worden.
En hoe erg de tijd vliegt.
Ik weet nog dat mijn lief me op zijn knieën ten huwelijk vroeg. Dat is al ruim een half jaar geleden. Toen de datum bepalen en aan de ouders vertellen... wat... over 1,5 jaar pas. JEMIG... dat duurt lang.
Ondertussen is het nog maar 10 maanden en moeten we echt dingen gaan regelen.
Wel fijn dat we zo'n tijd hadden om eerst dingen op te zoeken en uit te zoeken.

Nog wel een vraag... een hele maffe misschien, maar het antwoord kan ik nergens vinden..
Als ik nou straks een andere achternaam heb... moet ik dan ook een andere handtekening? Andere bankpasjes? Alle instanties informeren? Ehm... een ander paspoort??

met een nieuwe naam is 't niet per se nodig om een nieuwe handtekening aan te meten. Maar net wat je zelf prettig vindt. (ik hou gewoon degene die ik nu ook heb, is toch onleesbaar )
pensioenfondsen en levensverzekeringen zou ik wel informeren met het feit dat je getrouwd bent (voor de uitkering, mocht er wat gebeuren) De rest komt wel, als het nodig is dat ik wat opstuur. (dan zet ik er wel ff bij: svp naam aanpassen naar ... ivm huwelijk)

paspoort enzo komt wel bij de eerstvolgende verlenging.

Volgens mij blijft je meisjesnaam ten alle tijde gewoon rechtsgeldig als zijnde jouw naam.. dus een instantie kan nooit moeilijk doen als je gehuwde naam niet bij hun bekend is. (zelfs op uittreksels burgerlijke stand staat je meisjesnaam nog vermeld, 3 regels eronder pas: e.v. (echtgenote van) ... )

Dus dat is zo'n beetje 't laatste waar je je zorgen om hoeft te maken..

maandag 13 mei 2002 @ 09:47:04 #167
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4167661
Kleintje, mooie auto!
Heb je nou trouwens al eens bij Swinging op de pagina gekeken? Wat vind je eik te duur bij een band?
Onze band neemt gewoon cd's mee en draait die tussentijds, komt geen dj aan te pas.

E.T., mannen snappen sowieso niet waarom dat allemaal nodig is.

quote:
van het vriendje
Waarom moet ik een nieuw pak? Ik heb er toch zat?
  maandag 13 mei 2002 @ 12:13:01 #168
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4169146
quote:
Op maandag 13 mei 2002 09:47 schreef dutchie het volgende:
quote van t vriendje..

oww wat een typische mannen opmerking
doei
  dinsdag 14 mei 2002 @ 15:27:55 #169
3744 Kleintje
op en top!
pi_4188232
quote:
Op maandag 13 mei 2002 09:47 schreef dutchie het volgende:
Kleintje, mooie auto!
Heb je nou trouwens al eens bij Swinging op de pagina gekeken? Wat vind je eik te duur bij een band?
Onze band neemt gewoon cd's mee en draait die tussentijds, komt geen dj aan te pas.
De auto gaat misschien een andere wagen worden. Dit was een combinatie met een fotograaf maar we hebben waarschijnlijk toch een betere optie gevonden. Een fotograaf die het boek mooier en specialer maakt. Mijn zwager kwam al met de optie om een hele mooie witte lexus van zijn baas voor ons te regelen. Dus... dat is ook wel supermooi!

Wat is te duur voor een band. Dat is zo'n moeilijke vraag. We hadden ƒ 1500 begroot. Nu zitten we met veel dingen er al boven en met andere eronder, dus we houden ons er niet aan vast. Maar wat we vinden klinkt of niet lekker, hebben een klein repetoire, zingt vals of is erg duur. Zo vond ik dat ook bij Swinging.

donderdag 16 mei 2002 @ 13:14:56 #170
3744 Kleintje
op en top!
pi_4217029
*schopje omhoog*

Hoe is het met de rest?
Toch al erg lang niets van Digger gehoord.
Dus.... doe eens melden hier Digger!

zondag 19 mei 2002 @ 11:59:20 #171
3744 Kleintje
op en top!
pi_4239429
Goed... als niemand mij een update wil geven..... *zucht* dan doe ik het zelf wel!
Heb inmiddels begrepen dat Digger met vakantie is, dus ik neem hem niets kwalijk

Goed... we zijn gisteren weer bij een fotograaf geweest en zijn weg van zijn techniek om alles in te plakken, niet zo saai als bij die ander. Foto's van goede kwaliteit en de prijs was ook nog goed te behappen. De nabestellingen zijn bij hun wel duurder en de negatieven kunnen we pas na 4 jaar erbij kopen, maar de foto's zijn echt van mooi en erg leuk en speels ingeplakt.

Thuis gekomen wat berekeningen gemaakt omdat het toch boven de prijs was die we eigenlijk in gedachten hadden, maar met onze waardebon van ¤ 50 van www.trouwshop.com en wat andere verschuivingen zitten we op bijna dezelfde prijs als dat we bij die ander zaten. Alleen zat daar die mooie auto bij in en een waardebon voor bloemen.

De auto regelen we nu via mijn zwager. Dat wordt een supernieuwe en luxe Lexus GS300. Is toch ook geen onaardige wagen. Over de kleur moet nog gebabbeld worden. Kijken wat hij kan regelen. Wagentje is ongeveer ¤ 65.000, dus geen onaardig wagentje om in te trouwen lijkt mij!

maandag 20 mei 2002 @ 12:15:12 #172
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4250487
*zich ook maar weer eens meldt*
Nou een ruime 2 weken en alles lijkt in kannen en kruiken. Zit alleen nog even te bedenken hoe we de mensen op de dansvloer krijgen. We zijn nl. niet van plan om 'het bal' te openen (alleen die uitdrukking al). Ik denk dat we de 'dag'ploeg maar vragen massaal de dansvloer met ons op te duiken, dan volgt de rest vanzelf. We kunnen geen van tweeen stijldansen en vinden het ook niet echt origineel.
Toch wel lekker zo'n bruiloft, het geeft je de ideale excuzen om eens uitgebreid naar de schoonheidsspecialiste te gaan, verplicht te zonnen, jezelf eens te trakteren op een nieuw luchtje enz.
pi_4250511
Aanstaande donderdag gaan we in ondertrouw, en alhoewel ik weet dat het niet echt veel voorsteld gaan we 's avonds toch lekker samen uit eten. Lekker samen de dag doorbrengen, en uitkijken naar augustus!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4250524
quote:
Op maandag 20 mei 2002 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Aanstaande donderdag gaan we in ondertrouw, en alhoewel ik weet dat het niet echt veel voorsteld gaan we 's avonds toch lekker samen uit eten. Lekker samen de dag doorbrengen, en uitkijken naar augustus!

Geniet daar maar lekker van vrouwke

* nu ook in het huwelijkstopique rond kijkt en meeleest

#geen
  maandag 20 mei 2002 @ 15:33:39 #175
3744 Kleintje
op en top!
pi_4252674
quote:
Zolang het voor jullie maar iets voorstelt.
Jullie maken dan echt bekend dat je gaat trouwen.
Dus het stelt toch echt wel wat voor!

Geniet lekker samen van de dag!

pi_4264232
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 21:57 schreef Kleintje het volgende:

[afbeelding]

Vooral klein

Tis geen auto die ik wil, maar kvinnum wel aardig. Ksit zelf te denken aan een Jag (met chauffeur, ik ga geen vriend van me naaien doordat ie nog moet rijden.

dinsdag 21 mei 2002 @ 13:01:31 #177
3744 Kleintje
op en top!
pi_4264273
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 12:59 schreef DIGGER het volgende:
met chauffeur, ik ga geen vriend van me naaien doordat ie nog moet rijden.
Tis alleen voor overdag, van bruidegom naar bruid, van bruid naar stadhuis, vanaf stadhuis foto's maken en naar feestlocatie.
Daarna gaan we daar niet meer vandaan, wij hebben daar ook de bruidssuite!
pi_4264284
quote:
Op zondag 19 mei 2002 11:59 schreef Kleintje het volgende:

Heb inmiddels begrepen dat Digger met vakantie is, dus ik neem hem niets kwalijk

En weer terug. Voorbereidingen nog steeds op een laag pitje hiero dus verder niet zo veel te melden. Kan alleen toevoegen dat m'n moeder EW nu een kleine week dagelijks heeft meegemaakt en een dolgelukkige (aanstaande) schoonmoeder is.

woensdag 22 mei 2002 @ 12:32:24 #179
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4277617
quote:
Tip:
Maak vast ruimte voor de bloemen! Ik had de hele kamer vol staan, leuk! Ookal stelt de ondertrouw op zich niet veel voor, toch vond ik het best bijzonder. Je loopt het gemeentehuis uit en je kijkt elkaar een beetje verwonderd aan. Wij iig wel, zo van: dat is weer een stapje dichterbij.
Dus geniet er gewoon maar van.
  FOK!fossiel donderdag 23 mei 2002 @ 18:38:41 #180
2628 Karin
pi_4297556
Dinsdagavond hadden wij de chineze bruiloft. Ik heb echt genoten. De bruid zag er prachtig uit! Heel mooi traditioneel kapsel en ze had een prachtige paarse jurk aan. Later heeft ze zich nog verkleed in een hele mooie chineze avondjurk. De vader van de bruid heeft alles geregeld en was dus druk in de weer. Hij riep ook de hele tijd "ik heb nog 2 dochters!". Ze hadden de bovenverdieping van een heel groot chinees restaurant afgehuurd, geen idee hoeveel mensen er waren maar het waren er zeker 300 volgens mij. En na ons kwam de tweede ronde voor mensen die niet zo vroeg konden ivm werk ofzo. Dus na het toetje (dat was rond 11 uur) ging iedereen naar huis en waren de obers heel druk bezig het slagveld weer op te ruimen
Heerlijk gegeten! Wel met die stomme stokjes, ik ben echt een kluns in dat soort dingen (met mes en vork mors ik ook enorm, laat staan met stokjes). Gelukkig zaten wij aan een tafel met meer niet-chinezen en werd er ook bestek gebracht. Ik heb geen idee wat het allemaal was wat we gegeten hebben maar het was allemaal erg lekker, behalve de suikersoep, die heb ik maar aan me voorbij laten gaan. Het ging wel enorm snel. We zaten met 10 mensen aan een ronde tafel. Er stond een groot draaiplateau in het midden en daar werden de ene na de andere schaal met lekkere dingen op gezet. Bij de eerste schaal zat ik nog een beetje te klunzen met die stokjes en ik deed het nog een beetje rustig aan maar de schaal was nog niet leeg of hij werd al weggehaald en de volgende stond er alweer. Oke, dan weten we allemaal wat het tempo is, dus flink doorprikken.
Het bruidspaar is langs elke tafel geweest om foto's te maken en later kwamen ze samen met de naaste familie langs om bij elke tafel te proosten. Er werd champagne uitgedeeld en de bij elke tafel werd er luid geproost.

Het was erg leuk om een keertje mee te maken . Weer eens wat anders dan de liedjes en stukjes.

vrijdag 24 mei 2002 @ 14:27:27 #181
3142 m@x
pi_4309424
Vandaag nog precies 4 weken te gaan!

Ik heb vandaag mijn proefkapsel en make-up laten doen. Over het kapsel ben ik meer dan tevreden. Het is echt heel mooi en niet zo standaard. Lekker plukkerig opgestoken met kleine vlechtjes er doorheen. Het staat heel grappig maar toch netjes. Wat betreft mijn make-up ben ik nog niet zo zeker. Ik ben niet een type dat normaal veel make-up opheeft en dan is het wel even wennen als je opeens groene oogschaduw opkrijgt. Mijn moeder en mijn zusje vonden het wel heel mooi. Thuis hebben we een hele hoop foto's gemaakt dus die ga ik maar aan een paar vriendinnen laten zien om te kijken wat zij ervan vinden.

De zenuwen van een paar weekjes terug zijn nu helemaal weg. Ik vind het nu alleen nog maar vervelend dat we nog vier weken moeten wachten. Wat mij betreft mag het morgen al gebeuren.

vrijdag 24 mei 2002 @ 17:34:15 #182
3744 Kleintje
op en top!
pi_4312026
Darkelf.... GEFELICITEERD met de ondertrouw

Nu ben je toch al een beetje getrouwd. Heb je geoefend met de handtekeningen!

zondag 26 mei 2002 @ 13:12:45 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4331153
Verslag van de vrijgezellendag
Wat was het gaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffff!!!! Afgezien dat 1 persoon niet op is komen dagen (Bollie, als je dit leest; we maken ons echt zorgen over je, BEL AUB!!) was het fantastisch. Ze hebben ons flink in de war gebracht.
Allereerst moest ik dus tentamen doen en kwam lichtelijk hyperventilerend thuis waar het hele zooitje mij op zat te wachten met koffie en gebak. De heren waren ook mee voor het vriendje. Ik moest zwem -en douchespullen inpakken en vervolgens werd ik bij de heren in de auto gestapt!! Ik lag helemaal dubbel, ik zou iets met de heren gaan doen en het vriendje met de dames. Ik zag zijn twijfelachtige gezicht en moest keihard lachen. Ik zag het zelf nl. wel zitten met de heren op pad.
In de auto probeerden ze me op een dwaalspoor te zetten door me een folder van Ferrari-ritten te geven. Dat zouden wij gaan doen. De dames daarentegen zouden met het vriendje naar een beauty-farm gaan. Het leek me geweldig!!!!
Maar ik kwam er al snel achter dat we gezamelijk ri. Enschede reden en na wat snel en slim denkwerk zei ik: "Gaan we waterskien?" Maar ze reageerden allemaal te spontaan met: "Ja inderdaad, wat goed van je zeg." Waardoor ik weer zoiets had van; of toch niet?
Maar steeds meer dingen wezen erop dat het toch echt zo was. En na fijn om te zijn gereden (en bedankt chauffeur 'het zal toch wel aangegeven staan?' ) stonden het vriendje en ik gezamelijk in een wetsuit op de Rutbeek. Waterskien wilden we altijd nog een keertje doen, dus we waren helemaal blij.
Totdat ze met de pruik en de voorbindtieten aankwamen
Maar what the hell, we gingen waterskien!!
Samen met de vriendengroep maakten we ons klaar voor deze ervaring (met voorbindtieten). Het vriendje ging eerst en ik mocht daarna. Ik moet eerlijk toegeven dat de zenuwen me door de keel gierden.
Het vriendje ging dus eerst en kwam meteen ten val.
* dutchie ging daarna, kwam overeind en heeft een kwart baan afgelegd, alvorens er bij de bocht af te vliegen
* dutchie was zo trots
* dutchie was zo vol met adrenaline
* dutchie is nog heel vaak geweest
Geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar, dan gaan we ook eens serieus aan het bochtenwerk beginnen. Want dat leek heeeeeelemaal nergens op, maar het was toch maar voor de leukigheid. En ik heb er enorm veel plezier in gehad.
Daarna even wat gedronken daar en op naar de volg. bestemming. Met het hele zooitje eten bij de Italiaan in Enschede.
Dit is de leukste Italiaan ever!! Waarom? Omdat ze gewoon een vette ballenbak hebben daar!!! God, wat gaaf! Ik heb er blauwe plekken van. Maar dat kwam door Dylan (ofzoiets) van 8 die heel gemeen op de meisjes ging gooien en dat waren een vriendin en ik. Maar we hebben het lekker tegen zijn moeder gezegd. (Bollie, daar miste ik je het meest )
De eindbestemming was gelukkig in ons eigen durpke in de discotheek waar we vroeger niet weg te slaan waren. We hebben ons heerlijk als 16, 17-jarigen gedragen. Ik heb me ouwerwets staan uitsloven op zijn dansverhoging. En ik zweer het je, ik had me toch een publiek fantastisch!
Ze raakten helemaal gedesillusioneerd toen het vriendje heel trots (bijna bezitterig ) me liefdevol vastpakte en hoorden dat dit ons vrijgezellenfeest was.
Daarna heb ik met mijn zwager nog heel hard 'Bob de Bouwer' gezongen. De vriendinnen hebben met een mannenkoortje 'In de manenschijn' uit volle borst gezongen (gekrijsd is een beter woord). En toen was het toch echt afgelopen, we waren de laatste die er nog zaten. Al die 'kindjes' waren al naar huis!
2 stellen zijn hier blijven slapen en zijn net weg.
Het was GE-WEL-DIG!!!!!! We hebben een stel fantastische vrienden. Ben helemaal blij.

[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 27-05-2002 12:46]

pi_4332407
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 17:34 schreef Kleintje het volgende:
Darkelf.... GEFELICITEERD met de ondertrouw

Nu ben je toch al een beetje getrouwd. Heb je geoefend met de handtekeningen!

Thenx En het was een geweldige dag!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4343462
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:12 schreef dutchie het volgende:
Verslag van de vrijgezellendag
Totdat ze met de voorbindtieten aankwamen
Heb je d'r zelf geen
pi_4343482
Klinkt echt te gek, dutchie!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 mei 2002 @ 17:51:48 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4347912
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:14 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Heb je d'r zelf geen

donderdag 30 mei 2002 @ 15:32:46 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4384574
* dutchie kijkt geschrokken op de klok
Sjonge, volg. week ben ik een getrouwde vrouw...
*zachtjes piept*
pi_4395645
Hoe slaap je dezer dagen dan dutchie?
pi_4395657
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 15:32 schreef dutchie het volgende:
* dutchie kijkt geschrokken op de klok
Sjonge, volg. week ben ik een getrouwde vrouw...
*zachtjes piept*

Leuk, spannend!!! Kan je wel slapen??? Maak je je zorgen om dingen?? Of is het 1 grote roes???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 31 mei 2002 @ 15:39:18 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4397639
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 vroegen DIGGER en Darkelf zich nagenoeg hetzelfde af:
Hoe slaap je dezer dagen dan dutchie?
Als een roos. Iedereen vraagt nu ook of ik al zenuwachtig ben. Ws. zou ik het moeten zijn, maar er spelen zich naast de komende bruiloft nog zoveel andere zaken af, positief en negatief, waardoor ik het eik niet zo besef. Af en toe schiet er ineens door mijn hoofd: "Oe, ik ga trouwen!" En dan voel ik het wel even kriebelen.
Ik zal volg. week donderdag wel wakker worden en dat me de zenuwen dan ineens om de keel vliegen ofzo.
Ik zal iig mijn best doen om zo als het hoort, voor ieders gemoedsrust, een gestressde bruid te spelen.
Ik kan er ms zelfs nog wel een paar traantjes uitpersen tijdens de plechtigheid.
Nee, ik zit te geinen, ik heb er gewoon zin in, laat maar komen, kan niet wachten! Kunnen we het niet vervroegen?
  vrijdag 31 mei 2002 @ 17:52:05 #192
3142 m@x
pi_4399492
Nou vandaag sloegen hier de zenuwen en de paniek even goed toe (met dank aan de mensen van de afdeling huwelijkszaken op het stadhuis). Ik kreeg vanmorgen een telefoontje dat ze een dubbele boeking hadden voor het tijdstip waarop wij over 3 weken gaan trouwen. Mevrouw stelde voor dat we dan op een andere lokatie konden trouwen en dan hoefden we niks bij te betalen.

Ik begon natuurlijk direct helemaal te flippen want de kaarten zijn al een paar weken de deur uit en ons hele schema draait mede om de trouwlokatie. Bovendien heb ik altijd al op die plek willen trouwen en zijn we speciaal daarom al vorig jaar augustus in ondertrouw gegaan (het andere stel blijkt pas vorige maand in ondertrouw te zijn gegaan).

Ik heb direct gezegd dat ik geen andere lokatie of tijdstip accepteer en dat ik daar gewoon ga trouwen of dat hun nou uitkomt of niet. Wij waren tenslotte eerder en dat ze het bij huwelijkszaken niet goed in de computer hebben verwerkt is niet ons probleem maar dat van huwelijkszaken.

Vervolgens bleek een uur later dat ze het andere stel niet konden bereiken en dat ze niet wisten of ze me vandaag uitsluitsel konden geven. Nog meer paniek natuurlijk.

Na lang gediscussieerd te hebben met drie verschillende medewerkers werd ik vanmiddag eindelijk teruggebeld dat wij op de door ons gewenste lokatie konden trouwen aangezien het andere stel wel wilde verhuizen.

Nu zijn we natuurlijk helemaal opgelucht, maar ik baal er nog steeds een beetje van. Wij dachten dat we alles goed geregeld hadden..... Nu alleen nog wachten op het telefoontje van de ambtenaar van de burgerlijke stand om de plechtigheid te bespreken. Als dat maar niet mis gaat.......

vrijdag 31 mei 2002 @ 18:27:36 #193
3744 Kleintje
op en top!
pi_4399788
Dutchie... spannend hoor!!!
Gaan jullie daarna gelijk op huwelijksreis of kom je ons snel een verslag geven hoe alles was??
En foto's natuurlijk!!!

m@x... had je niet ontzettend de behoefte om die ambtenaren door de telefoon heen te sleuren.
Kan me zo voorstellen dat je woest was.

Volgende week donderdag gaan mijn lief en ik nog bij 1 amateur fotograaf kijken. Die schijnt ook erg goed foto's te kunnen maken en in te plakken. Is een kennis van ons en we waren eigenlijk helemaal vergeten dat hij dit ook nog deed. We wilden al bijna die andere bespreken toen hij dit zei. Dus... ff kijken wat we met hem kunnen regelen.

vrijdag 31 mei 2002 @ 20:51:15 #194
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4401476
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 17:52 schreef m@x het volgende:
een shocking verhaal!
O.. my.. god!!!
Gadverdamme zeg, zit je net op te wachten.
Nog niets gehoord?
Goh, ik leef helemaal met jullie mee, wat een stelletje *&%#$@%&!!!

Kleintje, foto's zet ik liever niet op internet ivm privacy-redenen. Maar een uitgebreid verslag krijg je zeker. Wanneer weet ik nog niet precies, want we gaan die zondag direct een week met vakantie.
Maar als het goed is komt Bolletje ook en die kun jullie honger naar huwelijksnieuws ws direct stillen (een dag daarna bijv.)
Ik zal haar nog eens lief aankijken.

vrijdag 31 mei 2002 @ 21:47:00 #195
3011 E.T.
pi_4402073
ik kan en wil er nog even niet zoveel over kwijt.. (de waterlanders zitten errug hoog) maar...

de afgelopen week is mijn leven niet 180 maar 1000 graden gedraaid. De bruiloft wordt in elk geval niet zoals we verwacht hadden. De ondertrouw hebben van 13 juni naar a.s. maandag getrokken, de trouwdatum zelf .. weten we ff niet meer. De locatie zal ook een compleet andere worden..

Af en toe weet ik 't allemaal ff niet meer.. Gelukkig heb ik iemand die erg veel van me houdt.. zonder hem had ik de afgelopen week niet doorgekomen.. (en was dat nou niet net de perfecte reden om met elkaar te trouwen? Omdat je van elkaar houdt?)

Voorlopig ben ik op dit moment even echt helemaal OP (zowel lichamelijk als geestelijk) Ik zal van de week e.e.a. nog wel even toelichten, maar nu ff liever niet..

ow, en voor degenen die mijn foonnummer hebben.. asjeblieft even NIET bellen.. ik kan 't ff niet

† In Memoriam † vrijdag 31 mei 2002 @ 21:48:50 #196
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4402097
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 21:47 schreef E.T. het volgende:
ik kan en wil er nog even niet zoveel over kwijt.. (de waterlanders zitten errug hoog) maar...
* just me geeft knuf en kleenex aan!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_4402254
* MissX wenst E.T. alleen ff heel veel sterkte

stille meeleester

pi_4402268
Wat Missie zegt.

Sterkte dus!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 23:02:24 #199
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_4402741
* Gaoxing geeft ET een hele doos kleenex

Sterkte meis...

vrijdag 31 mei 2002 @ 23:06:03 #200
3011 E.T.
pi_4402786
Voor degenen die niet heel fok volgen..
Dag Pa
  zondag 2 juni 2002 @ 13:16:29 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4415127

Ik voel met je mee E.T.
Vooral ook omdat ik mijn paps moet missen donderdag. Maar ik heb mezelf voorgenomen om woensdag eens goed te grienen en het dan van me af te gooien.
als dat al werkt natuurlijk
Hij zou immers reuzetrots op me zijn die dag. Zijn rebelse kleine meid...
  maandag 3 juni 2002 @ 16:53:55 #202
3142 m@x
pi_4430587
ET, we voelen met je mee. Heel veel sterkte de komende periode!
  maandag 3 juni 2002 @ 19:05:40 #203
3744 Kleintje
op en top!
pi_4432400
ET, ondanks alle nare dingen toch gefeliciteerd met je in ondertrouw gaan!

Dutchie... nog een paar daagjes!!!
Wou dat het bij mij al zover was.

Jammer dat je geen foto's wilt plaatsen, maar ook te begrijpen. Hoop dat je wel iets van je kleding wil plaatsen, mag zonder hoofd. Ben daar altijd wel erg benieuwd naar!

dinsdag 4 juni 2002 @ 09:25:29 #204
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4439733
quote:
Op maandag 03 juni 2002 19:05 schreef Kleintje het volgende:
Jammer dat je geen foto's wilt plaatsen, maar ook te begrijpen. Hoop dat je wel iets van je kleding wil plaatsen, mag zonder hoofd. Ben daar altijd wel erg benieuwd naar!
Ik zal eens kijken hoe ik dat ga doen, tis iig een idee.

Gister is de ambtenaar van de burgerlijke stand geweest. Het vriendje dacht geheel onschuldig te vragen hoe vaak je nou nee mocht zeggen. We hadden nl. laatst dat stukje van Herman Finkers weer eens gehoord ('toefje op de kop, struikje in de hand, beetje achter de ellebogen, niet al te snugger, nou... ) en vroegen ons af wat er dan zou gebeuren.
Allereerst kreeg hij van mij natuurlijk een waarschuwende blik, zo van; doe dat nou niet! Maar de ambtenaar gaf hem het gevoel als hij in de hoek moest staan. 'Daar maak je geen grapjes over. Dan toon je geen respect voor de bruid en de andere aanwezigen.'
Gut, wat zat meneer ineens ongemakkelijk heen en weer te schuiven op zijn stoel.

't Wordt helemaal niet zulk mooi weer donderdag . Nou ja, het zij zo.

dinsdag 4 juni 2002 @ 10:35:21 #205
3744 Kleintje
op en top!
pi_4440511
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 09:25 schreef dutchie het volgende:'t Wordt helemaal niet zulk mooi weer donderdag . Nou ja, het zij zo.
Wedden dat het donderdag straalt!!!
Ik denk toch echt dat het geluk van jullie gezichten afstraalt.

Dutchie en hubbie... bij deze wens ik jullie een fantastische dag. Probeer hem niet alleen in een roes te beleven maar echt bewust mee te maken. Dit maak je maar 1 keer mee!
Geniet ervan en zet samen deze stap naar jullie toekomst!

dinsdag 4 juni 2002 @ 10:50:56 #206
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4440744
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 10:35 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wedden dat het donderdag straalt!!!
Ik denk toch echt dat het geluk van jullie gezichten afstraalt.

Dutchie en hubbie... bij deze wens ik jullie een fantastische dag. Probeer hem niet alleen in een roes te beleven maar echt bewust mee te maken. Dit maak je maar 1 keer mee!
Geniet ervan en zet samen deze stap naar jullie toekomst!

Dank je wel .
We zijn er helemaal klaar voor!!! Ik merk zelfs aan het vriendje dat hij het nu pas echt ondergaat. Erg schattig kan ik zeggen.
pi_4458122
Dutchie, ik wens je bij deze een onwijs mooie dag toe morgen, tesamen met iedereen die er maar getuige van mag zijn!

Ondertussen kan ik weer wat vorderingen melden: 19 juli gaan EW en ik in ondertrouw, we moeten alleen, omdat EW alleen de Italiaanse nationaliteit heeft (ze trouwt met me om m'n nationaliteit, ik weet het) nog wat papiertjes daarvoor regelen maar da's zo gepiept als het goed is.

pi_4458150
Hoop dat jullie een onwijs stralende dag mogen hebben waaraan je je hele leven vol liefde en geluk op terug mag denken!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 5 juni 2002 @ 13:32:17 #209
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4458457
Veel plezier morgen Dutchie!

en vraag of iemand een foto van je maakt zonder hoofd

*OUD heilige*
  woensdag 5 juni 2002 @ 18:29:26 #210
3142 m@x
pi_4464001
Dutchie en aanstaande,

Heel veel plezier morgen en maak er een mooie dag van!

FOK!fossiel woensdag 5 juni 2002 @ 18:38:17 #211
2628 Karin
pi_4464152
Dutchie en Hubbie hele fijne dag morgen!

een foto van je jurk zou ik toch wel heeeeeeel graag willen zien hoor!!

woensdag 5 juni 2002 @ 19:39:22 #212
3011 E.T.
pi_4464982
Dutchie, heeeeeele fijne dag morgen!
Geniet ervan en probeer dat zo bewust mogelijk te doen! (zeg ik als ervaringsdeskundige )
Steeds ff relativeren voor jezelf.

Ondanks dat 't weer nog niet echt mee lijkt te gaan werken wil ik je wel een geweldige dag toewensen voor morgen!

woensdag 5 juni 2002 @ 19:41:20 #213
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4465009
Ik ga morgen naar DE bruiloft van dutchie,
en ik kan je zeggen da'k hastikkuh zenuwachtig ben.
Ik kan er niks aan doen,maar ik heb gewoon buikpijn..oww gut als ik mijn niet ga zitten grienen daar,niemand kent me
Ik zal iig een uitgebreid verslag doen voor de nieuwschierigen onder jullie,
misschien wel zo leuk

En ik wil ET en Swets nog even heel veel sterkte wensen,
als ik iets voor jullie kan doen...

doei
  woensdag 5 juni 2002 @ 20:19:18 #214
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4465540
Dank jullie wel allemaal! Jullie zijn schatjes!

*nerveus op de klok kijkt*
* dutchie tikt met haar nieuwe kunstnagels zenuwachtig op het buro
Stress? Nee hoor, helemaal geen last van!
* dutchie valt een koud rilling langs haar rug glijden
Ggggggaat bbbbest goed....
* dutchie neemt een flinke slok bier en relaxed een beetje

Dag allemaal! etc.

pi_4465572
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 20:19 schreef dutchie het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Jullie zijn schatjes!

*nerveus op de klok kijkt*
* dutchie tikt met haar nieuwe kunstnagels zenuwachtig op het buro
Stress? Nee hoor, helemaal geen last van!
* dutchie valt een koud rilling langs haar rug glijden
Ggggggaat bbbbest goed....
* dutchie neemt een flinke slok bier en relaxed een beetje

Dag allemaal! etc.

Dutchie-meis,

een heel fijne dag gewenst morgen!

Liefs

Duch

#geen
  Jubileum moderator woensdag 5 juni 2002 @ 21:26:55 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4466664
Dutch geniet morgen met volle teugen, ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben!!

Heel veel plezier en geluk

Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 juni 2002 @ 12:48:31 #217
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4489443
Owww Dutchie was mooooooi! :0
Nou de bruiloft was prachtig, het weer was fantastisch,zelfs warm,en het feest was zo gezellig!
Het vriendje zag er overigens ook mooi uit, in een heel mooi grijs pak,en Dutch had een prachtige witte strakke lange rok met bewerkte top erop, (lijkt op een soort corset),
en ze straalde helemaal, t vriendje had de hele ceremonie rode wangetjes van spanning, lievv!
De band op t feest vonden Yvonne en ik ook erg leuk,we hebben heerlijk gedanst,al kwamen wij iets eerder los dan de rest van de gasten
Het was een hele mooie dag, en we hebben foto's, we moeten alleen ff de gezichten zien weg te moffelen
doei
  zaterdag 8 juni 2002 @ 08:17:00 #218
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4500893
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 12:48 schreef Bolletje... het volgende:
De band op t feest vonden Yvonne en ik ook erg leuk,we hebben heerlijk gedanst,al kwamen wij iets eerder los dan de rest van de gasten
Het was een hele mooie dag, en we hebben foto's, we moeten alleen ff de gezichten zien weg te moffelen
*happy zingt*
We komen wat langzaam op gang,
ja maar dan,
ja maar dan!

Getverpielekes, ik loop nog helemaal op roosjes jongens. Wat was het fantastisch!

Zenuwen? Ja! Toen het (inmiddels gepromoveerde ) mannetje en de fotograaf er nog steeds niet waren. Toen de deurbel uiteindelijk ging, toen het mannetje mij zag, tijdens het terugkomen van de foto's en de daggasten er al waren (we waren natuurlijk zelf te laat op ons eigen feestje ) en wij aankwamen, tijdens het aankomen bij het gemeentehuis, tijdens het officiele ja-woord. Daarna was het klaar.

Emotioneel? Enorm! Bij binnenkomst trouwzaal en onze muziek te horen. Tijdens het gedicht van Dolfie Jansen, tijdens de toespraak over mijn vader. Tijdens het feliciteren door de beste vriend van mijn vader. Maar dutchie hep zich groot gehouden! Zelfs (toen nog) het vriendje had het soms even moeilijk. Daarna was het klaar.

We zijn enorm trots op ons oudste neefje, zoals hij zo lief naast het mannetje bleef zitten en vervolgens de ringen aandroeg. Hij heeft ook de dag van zijn leven gehad, ging pas (op eigen verzoek) om 11.00 naar huis. En hij is 5. Toen hij te horen kreeg dat de muziek nog gewoon doorging, gaf hij de moed op. Hij hield het niet meer vol en is opgehaald door de oppas.
De middelste dacht dat het in het gemeentehuis over hem ging. Hij was zo grappig!

We zijn tot ieders verbazing na het dankwoordje na twaalven er ineens vandoor gegaan en lekker naar een landelijk hotelletje afgereisd. Daar hebben we de huwelijksnacht doorgebracht. (voor die man uit het Oosten; ja het was iets om nooit te vergeten. Dat alleen al is reden genoeg om die mooie blonde vriendin van je ten huwelijk te vragen. )

God, wat hebben we genoten, alles was perfect! Bollie en Yvonne, geweldig dat jullie er waren.
Jammer, dat we jullie zo weinig gesproken hebben en dat jullie weer op tijd weg moesten. Maar geweldige verrassing dat Iefie erbij was (stiekum gehoopt).

Och, er is zoveel te vertellen, maar ik krijg het er even niet uit. Maar voor alle toekomstige bruidjes en bruidegommetjes, het is idd de mooiste dag van je leven.

Ik dacht dat ik niet meer van het mannetje kon houden dan ik al deed, maar ik barstte donderdag gewoon bijna van de verliefdheid. En het ebt maar niet weg! Ik zou zo graag weer iets kunnen eten!

[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 08-06-2002 12:43]

pi_4501607

Van harte Dutchie!!!!!!

(wat klinkt het mooi!)

Bol, doe de jurk eens iets beter beschrijven

zaterdag 8 juni 2002 @ 11:14:52 #220
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_4501715
Lieve Dutch...

Beetje laat maar toch:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!

Fok!hokker... en NietKlieker.
  zaterdag 8 juni 2002 @ 12:02:44 #221
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_4502047

Van harte... nu ben je echt getrouwd.
Klinkt echt alsof je daggie op en top was!

(edit: Ehm... ik ben het.... Kleintje! Zit op de pc van mijn lief en dacht er niet over na om zelf in te loggen!)

[Dit bericht is gewijzigd door Zuurtje op 08-06-2002 14:38]

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zaterdag 8 juni 2002 @ 12:10:16 #222
28607 IngeS
You make it easy.
pi_4502103
Trouwen? Tose en ik, over een paar jaar ofzo
[b]31-10-'01[/b]
  zaterdag 8 juni 2002 @ 12:17:05 #223
14864 tose
You make it easy.
pi_4502162
*lief*
[b]31-10-'01[/b]
  zaterdag 8 juni 2002 @ 12:19:44 #224
593 sjak
Juffie Bloem
pi_4502178
Van harte gefeliciteerd Dutchie
Lekker douchen!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 15:28:18 #225
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4503680
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:

Van harte Dutchie!!!!!!

(wat klinkt het mooi!)

Bol, doe de jurk eens iets beter beschrijven

ben trouwens benieuwd wat Dutchie van ons kaartje vond

Oke voor Tink en overige nieuwschierigen:

Nou de top was een soort corset, in het wit,en dan helemaal bewerkt,
en daaronder een gladde glimmende lange iets wijd uitlopende rok, ook wit natuurlijk, verder had ze een mooie stola erbij om haar schouders.Heel simpel, en doch zo mooi!
En goed om in te dansen overigens, want dat was wel de bedoeling van die te gekke band!
En oow wat zat het weer mee!

Ik wil nog even zeggen dat t neefje mijn hart echt gestolen heeft

doei
pi_4503730
Dutch!! Ik kom hier piesjaal voor de foto's!! *wacht* Hmmm!!! Later, dan... Alsnog van harte hee mevrouw Dutch!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 9 juni 2002 @ 02:30:05 #227
3142 m@x
pi_4510075
Dutchie, nogmaals van harte gefeliciteerd en dat jullie nog lang zo verliefd mogen blijven.

Ik heb net mijn vrijgezellenfeestje achter de rug. Is allemaal vrij tam gebleven maar dat is mijn eigen schuld.... ik had gedreigd niet mee te gaan als ik in een kuikenpak vreemde mannen had moeten zoenen.

Eerst gigantisch in de maling genomen omdat ik dacht dat ik de verjaardag van mijn beste vriendinnetje ging vieren. Toen bleek dat de rest van de vriendinnetjes zich op het balkon verstopt hadden. Als eerste zijn we met z'n allen gaan knutselen. We hebben een heel ontbijtservies volgeschilderd. Vervolgens lekker aan de wijn gegaan bij een vriendin thuis en toen kreeg ik nog allemaal kadootjes ook. Daarna lekker uit eten geweest in Delft en genoten van de "mooi weer spelen"(straattheater) en op een terras gehangen. Ik had nog wel even door kunnen gaan maar de rest was moe en in je eentje je vrijgezellenfeest vieren is lang niet zo vrijgezellig.

Vriendlief staat als het goed is bedekt onder de lippenstift nog steeds op een piano te dansen..... het zal mij benieuwen.

zondag 9 juni 2002 @ 11:59:07 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4511368
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 15:28 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

ben trouwens benieuwd wat Dutchie van ons kaartje vond

Oke voor Tink en overige nieuwschierigen:

Nou de top was een soort corset, in het wit,en dan helemaal bewerkt,
en daaronder een gladde glimmende lange iets wijd uitlopende rok, ook wit natuurlijk, verder had ze een mooie stola erbij om haar schouders.Heel simpel, en doch zo mooi!
En goed om in te dansen overigens, want dat was wel de bedoeling van die te gekke band!
En oow wat zat het weer mee!

Ik wil nog even zeggen dat t neefje mijn hart echt gestolen heeft

Wat een snoepies hè, die neeffies van ons.

Over 2 uurtjes stappen we op het vliegtuig, dus tot gauw allemaal!
M@x, geniet nog even lekker van de voorbereidingen, het is voorbij voordat je het weet echt waar.

pi_4524814
Klinkt allemaal geweldig!!!!

Fijn dat het zo'n mooie dag was!

Over drie dagen duurt het voor ons nog 2 maanden!! Spannend alles gaat nu zo snel!!

Leef er echt vreselijk naar toe en vind alles zo enorm leuk!

Heb wel een droom gehad dat niemand op de receptie kwam Dat was niet leuk wakker worden.

*zucht* maak ik me onbewust toch een beetje zorgen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 juni 2002 @ 13:01:24 #230
3011 E.T.
pi_4525406
Shit.. heel verhaal getypt.. WEG!

Naja, nog een keer dan een update:

Alles, maar dan ook alles is overhoop gegooid.
Ondertrouw naar voren getrokken, (vrijdagsmiddags gebeld, vorige week maandag in ondertrouw gegaan) en vandaag de trouwdatum bepaald: 27 juni. (precies 3 maanden eerder)
Uitleg van de situatie bij de gemeente en op korte termijn iets regelen was geen enkel probleem.

Aangezien mijn vader de reis hiernaartoe niet meer kan maken hebben we besloten het hele gebeuren plaats te laten vinden bij mijn 'roots'. En we trouwen weer in een mooi museum.

Door de bijbaantjes in mijn scholierentijd (serveerster in een restaurant) was een telefoontje genoeg om een intiem zaaltje te regelen waar we lekker kunnen eten.

Ondanks dat dit een bizarre dag wordt, willen we er toch wel een feestelijk tintje aan geven. Je trouwt tenslotte niet elke dag

Gelukkig is de jurk al gekocht (scheelt weer stressen) maar pak voor Swets, schoenen, kapper etc moet nog geregeld worden! *angstzweet breekt uit*

Naja, de belangrijkste dingen zijn geregeld iig.

pi_4525504
quote:
Op zondag 09 juni 2002 02:30 schreef m@x het volgende:
Ik heb net mijn vrijgezellenfeestje achter de rug. Is allemaal vrij tam gebleven maar dat is mijn eigen schuld.... ik had gedreigd niet mee te gaan als ik in een kuikenpak vreemde mannen had moeten zoenen.
Ik wil dus ook geen gekut en geklooi op deze wijze, daar pas ik echt voor.
pi_4570699
Eindelijk... we hebben gekozen voor een fotograaf.
Op het laatste moment kregen we nog een aanbieding van iemand in de vriendenkring. Eigenlijk hadden we al besloten, maar goed, zoiets laat je toch niet lopen.

Jemig wat een mooi haarscherpe foto's. Mooi ingeplakt, mooie technieken en wat veel foto's. Echt veel meer!!!

We hebben hiervoor gekozen. Hij zegt dat je amper kwaliteitsverschil ziet als je een goed geschoten foto laat ontwikkelen bij het kruidvat of bij een vakfotograaf.
We hebben nu een luxer boek, meer foto's en vergrotingen en.... ruim 400 euro goedkoper.

Hij heeft het wel vaker gedaan en het ziet er echt goed uit. We zouden stom zijn als we dit niet doen!

† In Memoriam † donderdag 13 juni 2002 @ 09:23:39 #233
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4570763
quote:
Op maandag 10 juni 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

Dit zijn gevaarlijke uitspraken Digger
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_4573349
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 09:13 schreef Kleintje het volgende:
Eindelijk... we hebben gekozen voor een fotograaf.
Hmmm that reminds me, het is voor EW en mij ook onderhand tijd een fotograaf uit te zoeken......
heb me er nog niet echt in verdiept, maar weet wel dat het allemaal vrij prijzig is.
pi_4573379
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 09:23 schreef just me het volgende:

Dit zijn gevaarlijke uitspraken Digger

Een poging to opdirken van mij met de bedoeling om mij voor lul te zetten is nog veel gevaarlijker.
pi_4587471
[Mededelingetje]
We hebben vanmiddag ringen gekocht!!!

Héél mooie ringen, geelgoud met een streep witgoud in het midden.

Hier lijken ze een beetje op, alleen nog veeeeeeeeeeeel mooier!

In mijn ring zat eigenlijk een briljantje maar ik hou niet zo van opzichtige dingen dus er wordt een ring zonder gemaakt voor me.

Over 4 weken zijn ze klaar!
[/Mededelingetje]

#geen
pi_4590516
quote:
Op maandag 10 juni 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik deel jouw mening.
  vrijdag 14 juni 2002 @ 23:07:08 #238
3744 Kleintje
op en top!
pi_4594102
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:54 schreef DIGGER het volgende:Hmmm that reminds me, het is voor EW en mij ook onderhand tijd een fotograaf uit te zoeken......
heb me er nog niet echt in verdiept, maar weet wel dat het allemaal vrij prijzig is.
Tis inderdaad vrij prijzig. Te bedenken dat ik nog nooit een portretfoto ofzo van mezelf heb laten maken en dan nu zoveel geld ga uitgeven voor foto's!

Succes met uitzoeken!

zaterdag 15 juni 2002 @ 00:20:54 #239
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_4594936
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Een poging to opdirken van mij met de bedoeling om mij voor lul te zetten is nog veel gevaarlijker.

Digger, ze hadden die dreigementen bij mijn zwager en bij zooi ook gedaan. Gelukkig niet doorgegaan, want toen ik met mijn zwager in amsterdam zat vroeg hij aan mij of ze iets raars gepland hadden, ik zei van niet en heb hem meteen met zijn hand op zijn hart gedrukt dat mocht het wel zo zijn we allebei weg zouden lopen van dat infantiele gedrag.

De eerste beste die dat bij mij flikt wil ook niet weten wat er met hem gaat gebeuren.

Ik op dat soort flauwe gebeurtenissen en zal er zelf ook niet aan meewerken.

pi_4598703
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 00:20 schreef Havoc het volgende:

[..]
Ik op dat soort flauwe gebeurtenissen en zal er zelf ook niet aan meewerken.

same here. Toen m'n vriend en ik aangekondigd hadden dat we gingen trouwen begon met ook meteen over dat soort vrijgezellenfeesten. Nou snap ik het nut van een vrijgezellenfeest toch al niet want we wonen al zo'n 5 jaar samen dus echt vrijgezel ben je al een hele tijd niet meer, en wat is het nut van 'nog 1 avond de beest uithangen?' kan/mag dat niet meer als je getrouwd bent, is het dan voorbij met de pret?

we hebben iig wel duidelijk gemaakt dat we dat soort acties niet op prijs stellen. Wat me wel leuk lijkt is met m'n moeder, zusje en wat vriendinnen voor de bruiloft een dag lekker vertroeteld worden in zo'n beautifarm ofzo..

It's all up to you
pi_4621351
Ik ben eigenlijk een fervente Fok! meelezer, maar zal nou ook es wat vrolijke zaken gaan posten!
Ik trouw over twee weken precies!! En ik heb er megazin in. Van zenuwen NOG geen enkel spoor, maar dat zal nog wel komen.

We trouwen in Helmond in het Kasteel-Raadhuis heel erg mooi! Bekend bij iemand?

Kerken doen we niet, na het trouwen gaan we foto's maken, dineren met naasten en getuigen en daarna vet feesten in De Steenoven, ook in Helmond. Bruidssuite in hotel Cocagne in Eindhoven. Vervolgens laten we ons een weekje verwennen in Thermae 2000 en dan lekker nog een weekje thuis vrij! Hmm, wat klinkt dat toch allemaal lekker.
Even kijken, wat kan ik nog meer vertellen..... Oja, de auto wordt een banaangele Lomax, een bordeauxrode traction (schrijf je dit zo?) of een rode Triumph. Zucht, da's nog een moeilijke keuze...
Onze kleding hebben we samen gekocht, dat was in 1 ochtend gepiept en het is heeeel mooi!
Vrijgezellenfeesten zijn we ook niet van gediend. Zover we weten komen die ook niet meer. Zou ook een beetje onpraktisch worden aangezien wij in Duitsland wonen en degenen die het zouden kunnen organiseren in het Brabantse land.

We hoeven eigenlijk niks meer te regelen, alles is zo goed als rond. Nog een wonder eigenlijk, gezien het feit dat we ongeveer 2 maanden geleden zijn begonnen met regelen. Het is allemaal nogal plotseling gegaan enzo...
Wat ik me alleen op dit moment nog afvraag is wat gasten
doen als ze bij een gastenboek komen te staan: zetten ze een handtekening of is het gebruikelijk om naam en adres op te schrijven? We willen namelijk i.p.v. een nutteloos cadeautje als de gasten weer naar huis gaan, een foto van ons nasturen met bedankt erop ofzoiets. Maar daarvoor heb ik natuurlijk niks aan een onleesbare handtekening. Kan ik er een bordje bij zetten met instructies, of staat dat stom?

Zo dat is eigenlijk het hele verhaal in een notendop.
Laat die trouwdag maar komen!

Verder heel veel succes met dingetjes regelen voor iedereen die binnenkort gaat trouwen! Ik ga er maar vanuit dat het allemaal goedkomt! Anders blijf je aan het stressen!

maandag 17 juni 2002 @ 15:28:56 #242
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4621454
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:23 schreef PluizZzje het volgende:
Wat ik me alleen op dit moment nog afvraag is wat gasten
doen als ze bij een gastenboek komen te staan: zetten ze een handtekening of is het gebruikelijk om naam en adres op te schrijven? We willen namelijk i.p.v. een nutteloos cadeautje als de gasten weer naar huis gaan, een foto van ons nasturen met bedankt erop ofzoiets. Maar daarvoor heb ik natuurlijk niks aan een onleesbare handtekening. Kan ik er een bordje bij zetten met instructies, of staat dat stom?
"Schrijf duidelijk hoe je heet en waar je woont,
dan wordt je met een mooie foto van ons beloond"
*OUD heilige*
pi_4621729
Leuk ja!

Zou er ook zoiets in het Engels zijn (er komen ook Britse en Amerikaanse gasten)?

pi_4621991
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:28 schreef YPPY het volgende:

[..]

"Schrijf duidelijk hoe je heet en waar je woont,
dan wordt je met een mooie foto van ons beloond"

alleen dat wel word zonder die t
  maandag 17 juni 2002 @ 15:56:58 #245
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4621996
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:44 schreef PluizZzje het volgende:
Leuk ja!

Zou er ook zoiets in het Engels zijn (er komen ook Britse en Amerikaanse gasten)?

Gewoon zelf bedenken. Mijn Engels is niet zo goed, vrees ik.

"If you write down your name and adress
you will get a picture of us in our weddingdress"
Zoiets

*OUD heilige*
  maandag 17 juni 2002 @ 16:00:26 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4622091
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:56 schreef Fannetje het volgende:

[..]

alleen dat wel word zonder die t

Jij ook al! Heb net al in klaagbaak (nu onzin) verkondigd dat het komt door m'n dyslectie, of kwam het nu door het multi tasken?

Owja, ontopic he?

"Will you tell us where you live,
because we have a photo to give."

*OUD heilige*
  maandag 17 juni 2002 @ 16:08:36 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_4622303
Zaterdag vrijgezellenfeestje van mijn vriendinnetje gehad.
Geen gek gedoe, met rare kleren etc.
We zijn haar 's ochtends om 10.00 gaan halen om te gaan kanoen in de Vlist (bij Haastrecht). Halverwege gepick-nicked en daarna weer terug. Toen even bijgekomen op een terras, lekker in de schaduw gezeten, want we zijn allemaal verbrand op het water.

Daarna de stad in, lekker gegeten (na eerst bij het oorspronkelijke restaurant weggelopen te zijn, wat een kl*te service zeg!).

Al met al gewoon een gezellig dagje met 7 a 8 meiden!
A.s. is de bruiloft!

maandag 17 juni 2002 @ 16:37:47 #248
3142 m@x
pi_4622880
Nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik een mevrouw.... spannend!!!

Vanmorgen hebben we een gesprek gehad met de ambtenaar van de burgerlijke stand en we zien het helemaal zitten. Het is een hele aardige en grappige man en hij heeft ons de laatste kleine dingetjes uit kunnen leggen. Wel fijn dat we nu precies weten hoe we moeten lopen, waar we moeten zitten en dat soort dingetjes. We zijn alleen één dingetje vergeten te vragen, misschien dat één van jullie dat weet. Volgens mijn moeder is het gebruikelijk dat je de bode op het stadhuis een fooi toestopt, maar volgens mij is dat heel ouderwets. Weten jullie misschien of dat inderdaad moet en zoja, welk bedrag gebruikelijk is?

dinsdag 18 juni 2002 @ 10:18:35 #249
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4634242
quote:
Op maandag 17 juni 2002 16:37 schreef m@x het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik een mevrouw.... spannend!!!

We zijn alleen één dingetje vergeten te vragen, misschien dat één van jullie dat weet. Volgens mijn moeder is het gebruikelijk dat je de bode op het stadhuis een fooi toestopt, maar volgens mij is dat heel ouderwets. Weten jullie misschien of dat inderdaad moet en zoja, welk bedrag gebruikelijk is?

Goh, ik heb zo zin om het nog een keertje over te doen. Het is zo'n leuke dag M@x!

Moest je de bode een fooi geven?
Die van ons was anders geen fooi waard. De ambtenaar had duidelijk geoefend op mijn namen en die van mijn zus en de bode sprak het vervolgens uit alsof hij een diepe 'rochel' in zijn keel had.
Had ook de ouders verkeerd om geplaatst waardoor de ambtenaar de verkeerde toesprak.
Kortom een sukkel! Maar het heeft de dag niet slechter gemaakt. Het was zooooo leuk!

(en we wachten met zijn allen op de foto's)
*Yvonne aanstoot*

dinsdag 18 juni 2002 @ 10:48:40 #250
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4634677
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:18 schreef dutchie het volgende:

[..]

Goh, ik heb zo zin om het nog een keertje over te doen. Het is zo'n leuke dag M@x!

Moest je de bode een fooi geven?
Die van ons was anders geen fooi waard. De ambtenaar had duidelijk geoefend op mijn namen en die van mijn zus en de bode sprak het vervolgens uit alsof hij een diepe 'rochel' in zijn keel had.
Had ook de ouders verkeerd om geplaatst waardoor de ambtenaar de verkeerde toesprak.
Kortom een sukkel! Maar het heeft de dag niet slechter gemaakt. Het was zooooo leuk!

(en we wachten met zijn allen op de foto's)
*Yvonne aanstoot*

Ja komt de ambtenaar bij mij en yvonne excuses aanbieden, en vragen wie nou de moeder van Dutchie was, ze snapte er niks meer van
doei
pi_4634748
Ik wil iedereen die binnenkort gaat trouwen heeeeel veeeel succes wensen en maak er een hele leuke dag van, want hij is zo voorbij.

* otisclub is zaterdag 22 juni al 1 jaar getrouwd (rubberen bruiloft ofzo )

pi_4634761
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:53 schreef otisclub het volgende:
Ik wil iedereen die binnenkort gaat trouwen heeeeel veeeel succes wensen en maak er een hele leuke dag van, want hij is zo voorbij.

* otisclub is zaterdag 22 juni al 1 jaar getrouwd (rubberen bruiloft ofzo )

Papier toch?

Anyway gefeliciteerd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4634832
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Papier toch?

Anyway gefeliciteerd

dan drinken we zaterdag maar op een papieren bruiloft. Als we maar drinken
  dinsdag 18 juni 2002 @ 11:46:37 #254
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4635579
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:48 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Ja komt de ambtenaar bij mij en yvonne excuses aanbieden, en vragen wie nou de moeder van Dutchie was, ze snapte er niks meer van

DAT MEEN JE NIET!!!!???
Heeft ze dat echt gedaan?
ROFLOL

Ze vertelde nl. tijdens haar bezoekje aan ons dat ze de regel had dat de bode de ouders van de bruid eerst liet plaatsnemen aan de rechterzijde en dan links de ouders van de bruidegom.
En hoe zaten ze uiteindelijk? Ouders van de bruidegom rechts en ma Dutchie links. *proest*

dinsdag 18 juni 2002 @ 12:06:33 #255
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4635930
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 11:46 schreef dutchie het volgende:

[..]

DAT MEEN JE NIET!!!!???
Heeft ze dat echt gedaan?
ROFLOL

Ze vertelde nl. tijdens haar bezoekje aan ons dat ze de regel had dat de bode de ouders van de bruid eerst liet plaatsnemen aan de rechterzijde en dan links de ouders van de bruidegom.
En hoe zaten ze uiteindelijk? Ouders van de bruidegom rechts en ma Dutchie links. *proest*

Jeps, ze schaamde zich rot, wist niet meer wie nou je moeder was, en of ik dat even tegen je wilde zeggen
Ik dacht nog.. da's toch duidelijk te zien wie de moeder is, maarja..
doei
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:27:54 #256
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4636355
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:06 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Jeps, ze schaamde zich rot, wist niet meer wie nou je moeder was, en of ik dat even tegen je wilde zeggen
Ik dacht nog.. da's toch duidelijk te zien wie de moeder is, maarja..

WHOEHAHAHAAHAHA!!! Wat een giller!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 12:39:44 #257
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4636559
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 12:27 schreef dutchie het volgende:

[..]

WHOEHAHAHAAHAHA!!! Wat een giller!

ja en wrom ze dat nou ook tegen mij zei
doei