Ja, want hier zit jij!quote:
Dat weet ik. Soms te eerlijk.quote:
Iddquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Civilian het volgende:
Zolang ik datgene krijg wat ik wil hebben, vind ik 't allemaal prima
Of 't nou patat of friet is,..
In Enschede begrijpen ze 't toch wel
Haha is 't nodig?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En seks of weekend?
Doe mij maar een schoonmaakster
hart vol, mond van over gevalletjequote:
Die iemand is wel een lucky bastard als ik het nog eens overlees.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks mis mee toch om seks te willen met iemand. Iedereen wil wel eens seks met iemand
Daar kan je ook seks mee hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En seks of weekend?
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef Schut85 het volgende:
alweer bijnaaaa weekend!!
als jullie mogen kiezen: nu weekend of nu seks?:P
doe mij maar sex!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En seks of weekend?
Iedereen wilt het hoor. Vooral Dawg is erg populair bij de mannenquote:
jeuj!!quote:
Alleen er is niemandquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks mis mee toch om seks te willen met iemand. Iedereen wil wel eens seks met iemand
Werkze!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
Doe mij maar seks.
Ik ga werken tot later
Het is creatiever dan weer iets met geil en zo, of niet dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Oh, nog een : herhaling:
en jij hebt een creatief beroep Rip?.
Ooit deze zaken gecombineerd. Bleek geen succes. Kon op zoek naar een nieuwe huishoudster.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En seks of weekend?
Patserquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ooit deze zaken gecombineerd. Bleek geen succes. Kon op zoek naar een nieuwe huishoudster.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is creatiever dan weer iets met geil en zo, of niet dan?
Heb jij weer een puntquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je prestaties waren niet dermate indrukwekkend dat je in het vervolg in natura kon betalen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ooit deze zaken gecombineerd. Bleek geen succes. Kon op zoek naar een nieuwe huishoudster.
De mogelijkheden tot heel erg veel enorm fouten grappen zijn enorm!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
pling... belletje gaat rinkelen bij je ondertitel... Doe je toevallig iets met subtractieve kleuren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
zolang je je doopnamen niet voluit krast valt er wel over te praten hoor, eerst oefenen met een marker he!quote:
Foute grappen is voor kneusjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef HeatWave het volgende:
De mogelijkheden tot heel erg veel enorm fouten grappen zijn enorm!.
dat is toch alquote:
Ik vind hem cute.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel die typische engelse flaporen
Ik heb ook typische flaporenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel die typische engelse flaporen
Echt niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar van jou kan ik me niet eens voorstellen dat je cute bent.
Je kent me UIO, je kent mequote:
Ja, denk het wel. Zelfs mooie mensen zijn lelijk als ze maar gemeen genoeg zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Alleen maar omdat ik soms een beetje gemeen ben?
Haiquote:
Ongeveer een zelfde uitspraak als het internet is kapotquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef Ludootje het volgende:
Grrrrrrr! Zul je net zien dat het warm water op is als ik wil douchen!
Hehe. You poor thingyquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef Ludootje het volgende:
Grrrrrrr! Zul je net zien dat het warm water op is als ik wil douchen!
Beetje tussen de regels doorlezen kan geen kwaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Zelfs mooie mensen zijn lelijk als ze maar gemeen genoeg zijn.
[..]
Nope, jij wel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Tegan het volgende:
Wat een evil mens die dat doet zeg. Hebben jullie trouwens tattoeages?
ik (nog) niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Tegan het volgende:
Ja maar daar is het meestal een kwestie van modem/router resetten... Nu moet ik lang wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ongeveer een zelfde uitspraak als het internet is kapot
Nopquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Tegan het volgende:
ik op mijn rug en armquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Tegan het volgende:
TS begint.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Tegan het volgende:
quote:
Nog niet, maar er komen er wel. Of in iedergeval 1.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef rival het volgende:
ik ga jullie weer verlaten!
werkdag zit er op.....
fijne avond
Toen ik het tikte dacht ik nog: dikke kans dat deze reactie gaat komen. Ik wil niet wéér met GMTA's gaan strooien, maar het wordt uncanny zo onderhand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Duimelot op 05-02-2009 16:02:36 ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
Wat voor tekst heb je daar dan staan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
Een gele kikker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij nou wel haar foto gezien, of vraag je nu of Duimelot een gele kikker met letters is?quote:
xs.toquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:59 schreef Duimelot het volgende:
och fuck
waar kan ik m dan uploaden?
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:59 schreef Duimelot het volgende:
och fuck
waar kan ik m dan uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |