kom er maar in, Ado.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat moet je aan hem vragen en niet aan mij eigenlijk.
welke dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
niet op pinkpop nee.. nog niet
maar heb wel al aardig wat festivals meegemaakt.....
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke dan?
Er is namelijk nogal wat verschil in het type festivals en zo uiteraard'
Waarbij pinkpop en lowlandszijn
Briljant wil ik het niet noemen. Het ziet er wel imposant uit vanaf die berg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die mensen massa moet er briljant uit zien lijkt me?
Ik vind pinkpop te commerciël geworden. Vorig jaar had ik er wel naar toe gewild vanwege de line-up.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke dan?
Je kan toch niet verwachten dat zij voor hem antwoord gaat geven?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef Em.ster het volgende:
Dus samenvatting: JB zegt verliefd te zijn en beschouwt zichzelf niet als single. En wat betreft Adolecens houdt ze het heel vaag en zegt ze dat we het aan hemzelf moeten vragen..
Is het de bedoeling dat je de relatie zo geheim houdt of zo, want dan moet je niet via PM andere dingen roepen..
Is het technisch mogelijk géén single te zijn, maar ook niemand te hebben met wie je oficially een relatie hebt? Bestaat er een soort niemandsland tussenin?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef Em.ster het volgende:
Dus samenvatting: JB zegt verliefd te zijn en beschouwt zichzelf niet als single. En wat betreft Adolecens houdt ze het heel vaag en zegt ze dat we het aan hemzelf moeten vragen..
Is het de bedoeling dat je de relatie zo geheim houdt of zo, want dan moet je niet via PM andere dingen roepen..
vorig jaar ging ik echt dood zo warm was het hahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Briljant wil ik het niet noemen. Het ziet er wel imposant uit vanaf die berg.
Net mieren die alle kanten opgaan en een relaxte sfeer. Ondanks het weer dat toch
bij pinkpop vaak regenachtig is. Vorig jaar was het volgens mij wel zonnig.
Toen was het heerlijk om dat te bekijken.
Nee, dat is niet de bedoeling, Ik ben hardstikke gek op hem.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef Em.ster het volgende:
Nee, maar dan verwacht ik wel dat ze in PM dat dan óók niet doet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat zij voor hem antwoord gaat geven?
Ik zou het heel raar vinden als mijn vriend zou zeggen dat ik helemaal verliefd op hem ben. .
meer de dance, house kant opquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke dan?
Je wil ze niet op de koffie hebben, die dat wel zo zouden zeggen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Je kan toch niet verwachten dat zij voor hem antwoord gaat geven?
Ik zou het heel raar vinden als mijn vriend zou zeggen dat ik helemaal verliefd op hem ben. .
ik doe ook pinkpop of lowlands elk jaar niet allebei dat is iets te voor mn budgetjequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind pinkpop te commerciël geworden. Vorig jaar had ik er wel naar toe gewild vanwege de line-up.
Ik ga wel voor de metalfestivals. Wacken, Graspop en Roadburn.
Dat klinkt bekend ja. Vorig jaar op graspop zijn er mensen flauw gevallen omdat ze eerst een half uur in de rij voor de muntjes moesten staan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vorig jaar ging ik echt dood zo warm was het haha
je bleef in de rij staan voor drankjes!
ja nu snap ik het niet meer hoor!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:16 schreef robbolo het volgende:
[..]
Was te snel denk ik
of te langzaam
dat vind ik wel zo netjes van je JB!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling, Ik ben hardstikke gek op hem.
Maar als hij kwijt wil wat en of hij iets voor mij voelt, vind ik dat ie dat zelf mag zeggen.
Wat hij tegen mij zegt, weet ik wel.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
ja nu snap ik het niet meer hoor!
of jij?
Ik ga in ieder geval naar Wacken voor de rest moet ik nog zien.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik doe ook pinkpop of lowlands elk jaar niet allebei dat is iets te voor mn budgetje
Dit jaar is het moeilijk ik wil eigenlijk naar lowlands omdat ik geen zin in heb in dat 40 jaar gebeuren maar volgens mij gaat niemand van mn vrienden en pinkpop misschien weer wel dus ja
En de drankjes net buiten om zijn stukken goedkoper.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vorig jaar ging ik echt dood zo warm was het haha
je bleef in de rij staan voor drankjes!
In PM krijgen we het hier al helemaal niet mee. Of bedoel je niet prive bericht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Nee, maar dan verwacht ik wel dat ze in PM dat dan óók niet doet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |