Vast net zoiets als Vanish, werkt als een tierelier. Alleen als je er 5x mee was vallen de gasten spontaan in je kleding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef pisnicht het volgende:
En hoe chemisch is die troep? Als je het wasmiddel maar sterk genoeg maakt, krijg je het zelfs met koud water nog wel schoon volgens mij.
Ik heb een paar flessen Ariel Excel waarvan zij beweren dat met koud water het gewenste resultaat behaald word (is in Nederland nog niet te koop). Ik was altijd minimaal op 30 graden dus ik zou niet weten of het waar isquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef pisnicht het volgende:
En hoe chemisch is die troep? Als je het wasmiddel maar sterk genoeg maakt, krijg je het zelfs met koud water nog wel schoon volgens mij.
Mij was juist verteld dat die Formil erg lekker rookquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:31 schreef RPD het volgende:
mijn ma kocht volgens mij formil, rook niet bepaald lekker, en liet ook witte vlekjes achter, alsof er water met witte rommel op was gedruppeld..
Ik heb het idee dat was zachter wordt van de droger, dan de wasverzachter. Sinds ik gestopt ben met wasverzachter gebruiken, merk ik geen verschil.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik altijd C1000 huismerk vloeibaar, en ook altijd C1000 vloeibare wasverzachter, eigenlijk overal bij![]()
Maar is dat van die schoonmaakazijn een serieus alternatiefGaat je kleding dan niet onwijs stinken juist? En hoe is het voor je wasmachine (en droger, ik heb was/droogcombi, dus het word meteen na het wassen gedroogd, kan dat kwaad met azijn?), en word je was er zachter van dat met wasverzachter?
Je kan beter geen wasverzachter gebruiken bij handdoeken... Handdoeken nemen minder goed vocht op als je ze met wasverzachter wast.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
De wasverzachter van de Lidl is dan weer wel ruk. Nog nooit zulke stugge handdoeken gehad.
Heb ik ook geprobeerd, maar ik ben nogal zweterig en dat krijgt Neutral écht niet schoon...quote:
bronquote:Lidl geeft wasmachines weg
HUIZEN – Klanten van Lidl maken in maart kans op een gratis wasmachine. Een tot op heden ongebruikelijke actie voor een harddiscounter zoals Lidl.
De discounter is maandag een actie gestart waarbij in totaal tien wasmachines worden weggegeven. Klanten van Lidl maken alleen kans op een prijs, wanneer ze twee producten van het Lidl-huismerk Formil aanschaffen. De kassabon moet samen met een deelnameformulier, te downloaden op de website van Lidl, worden opgestuurd naar Lidl Nederland in Huizen. Op het formulier staat ook een slagzin, die moet worden aangevuld.
Winnaars
De actie loopt van 9 maart tot en met 28 maart. Het deelnameformulier kan uiterlijk tot 28 maart worden ingeleverd. Er is geen maximum verbonden aan het aantal in te sturen deelnameformulieren. De wasmachine kost normaal gesproken 500 euro. De winnaars worden telefonisch op de hoogte gesteld en de namen worden vanaf 6 april geplaatst op lidl.nl. Het wasmiddel Formil werd in februari in een wasmiddelentest in het consumentenprogramma Tros Radar uitgeroepen als het beste en goedkoopste schoonmaakmiddel.
Wasmiddel is toch altijd chemisch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef pisnicht het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |