Wat is erquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Yesse het volgende:
Niemand?
quote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nah.... 1913 is iets te vroeg... toen waren er geen vrouwenrechten enzo....
make up? bestond dat toenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel hoorJe mocht bijvoorbeeld eten koken, seks hebben, schoonmaken, praten (mits over normale vrouwen dingen) make up dragen, je verkleden..
Eigenlijk een hele hoop
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel hoorJe mocht bijvoorbeeld eten koken, seks hebben, schoonmaken, praten (mits over normale vrouwen dingen) make up dragen, je verkleden..
Eigenlijk een hele hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]zou je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Toen je poep nog met een lange oe schreef..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
Vroeger.. Toen ik Milou nog met oe schreef
Ik denk het welquote:
quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die zo denkt. Nu nog vinden, daar zit je probleemquote:
Ik wil helemaal niet zo'n vrouw..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die zo denkt. Nu nog vinden, daar zit je probleem
ik ken ze niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die zo denkt. Nu nog vinden, daar zit je probleem
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zo'n vrouw..
Ik denk dat ik gek zo worden bij zo'n vrouw.. Fijn dat zij het gehele huishouden wil doen... maar ik wil ook nog wat kunnen doen...quote:
Ik zou ook niemand kennen die er 1 zou willen....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zo'n vrouw..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Heyendaal campus heeft een vrouwenoverschot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voorstellen kan ook geen kwaad..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Mailtje in mijn inboxwel erg ehm... apart mailtje jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voorstellen kan ook geen kwaad..
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |