Hooooi, ben je een beetje wakker?quote:
Mwah als 't moet doe ik 't wel in m'n eentje. Maar vind 't zo saai. Dus eerder vrijwillig afhankelijk.. ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sporten in je eentje doe je niet aan? Dus je bent afhankelijk van anderen? Dat laat ik dus echt niet gebeuren hè!
Ik spring gelijk onder de douche zodra ik wakker word, anders kom ik te laat! Heb maar een half uur..
Waaaaaát!?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef mrbox het volgende:
OOh het bed lag zo lekkerveelste lang er in gebleven
Owja druk me ooknog ff met de neus op de feitenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waaaaaát!?!
Je had al 2 uur aan je "ding" kunnen werken! Kei slecht van je!
Oke, ik ga richting Amsterrrrdam![]()
Doei allemaal!
Techno; je hoort er van![]()
Mja, ik doe alsof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef automatic_ het volgende:
Hooooi, ben je een beetje wakker?
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben geweldig. Jij ook toch, Noukie? Probleem opgelost dan.
Heul veul plezier auto.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik ga richting Amsterrrrdam![]()
Doei allemaal!
Techno; je hoort er van![]()
Zal er iemand niet meer op afwijzen, maar ik zou er wel wat van zeggen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit een keer iemand afgewezen op de broeken die hij droeg...
Dat doe ik dus niet meer.
Ik probeer je te helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Owja druk me ooknog ff met de neus op de feiten
Oke, dan weet ik al genoegquote:
Dankje! [straks valt het onwijs tegen en hebben ze geen leuke dingenquote:
Iemand afwijzen om kleding zal ik niet snel doen (of het moet tè erg zijn gewoon).quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit een keer iemand afgewezen op de broeken die hij droeg...
Dat doe ik dus niet meer.
Ik vind het heerlijk, alleen sporten. Mijn eigen tempo bepalen. Niet elkaar opstoken dat je geen zin hebt en er maar mee stoppen, of erger nog, helemaal niet gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah als 't moet doe ik 't wel in m'n eentje. Maar vind 't zo saai. Dus eerder vrijwillig afhankelijk.. ofzo
En kmoet eigenlijk wel... maarja
Dat zou ik ook nog steeds doen. Maar ik was toen echt wel een beetje overdreven bezig. Alles was leuk aan die jongen, behalve zijn kleding. En ik had dan ook iemand op het oog die qua uiterlijk er beter uitzag en daar heb ik ook nog kort wat mee gehad. Maar uiteindelijk, en daar ben ik heel eerlijk in, ben ik te kritisch geweest op dat aspect.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal er iemand niet meer op afwijzen, maar ik zou er wel wat van zeggen..
Ik had dan ook de keuze uit meerdere opties..quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Iemand afwijzen om kleding zal ik niet snel doen (of het moet tè erg zijn gewoon).
Ik ook!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef mrbox het volgende:
OOh het bed lag zo lekkerveelste lang er in gebleven
Het is wel zonde dat je iemand afwijst op iets wat wel kan veranderen. Dat je iemand afwijst op een karaktertrek die je niet trekt kan ik me nog enigszins voorstellen, maar goed ik was een aantal jaar geleden geen haar beter..quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog steeds doen. Maar ik was toen echt wel een beetje overdreven bezig. Alles was leuk aan die jongen, behalve zijn kleding. En ik had dan ook iemand op het oog die qua uiterlijk er beter uitzag en daar heb ik ook nog kort wat mee gehad. Maar uiteindelijk, en daar ben ik heel eerlijk in, ben ik te kritisch geweest op dat aspect.
Ja, ik lees het net in je reactie aan Nouk84.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
Ik had dan ook de keuze uit meerdere opties..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |