Hooooi, ben je een beetje wakker?quote:
Mwah als 't moet doe ik 't wel in m'n eentje. Maar vind 't zo saai. Dus eerder vrijwillig afhankelijk.. ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sporten in je eentje doe je niet aan? Dus je bent afhankelijk van anderen? Dat laat ik dus echt niet gebeuren hè!
Ik spring gelijk onder de douche zodra ik wakker word, anders kom ik te laat! Heb maar een half uur..
Waaaaaát!?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef mrbox het volgende:
OOh het bed lag zo lekkerveelste lang er in gebleven
Owja druk me ooknog ff met de neus op de feitenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waaaaaát!?!
Je had al 2 uur aan je "ding" kunnen werken! Kei slecht van je!
Oke, ik ga richting Amsterrrrdam![]()
Doei allemaal!
Techno; je hoort er van![]()
Mja, ik doe alsof.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:41 schreef automatic_ het volgende:
Hooooi, ben je een beetje wakker?
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
Ik ben geweldig. Jij ook toch, Noukie? Probleem opgelost dan.
Heul veul plezier auto.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik ga richting Amsterrrrdam![]()
Doei allemaal!
Techno; je hoort er van![]()
Zal er iemand niet meer op afwijzen, maar ik zou er wel wat van zeggen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ik heb ooit een keer iemand afgewezen op de broeken die hij droeg...
Dat doe ik dus niet meer.
Ik probeer je te helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Owja druk me ooknog ff met de neus op de feiten
Oke, dan weet ik al genoegquote:
Dankje! [straks valt het onwijs tegen en hebben ze geen leuke dingenquote:
Iemand afwijzen om kleding zal ik niet snel doen (of het moet tè erg zijn gewoon).quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Ik vind het heerlijk, alleen sporten. Mijn eigen tempo bepalen. Niet elkaar opstoken dat je geen zin hebt en er maar mee stoppen, of erger nog, helemaal niet gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah als 't moet doe ik 't wel in m'n eentje. Maar vind 't zo saai. Dus eerder vrijwillig afhankelijk.. ofzo
En kmoet eigenlijk wel... maarja
Dat zou ik ook nog steeds doen. Maar ik was toen echt wel een beetje overdreven bezig. Alles was leuk aan die jongen, behalve zijn kleding. En ik had dan ook iemand op het oog die qua uiterlijk er beter uitzag en daar heb ik ook nog kort wat mee gehad. Maar uiteindelijk, en daar ben ik heel eerlijk in, ben ik te kritisch geweest op dat aspect.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal er iemand niet meer op afwijzen, maar ik zou er wel wat van zeggen..
Ik had dan ook de keuze uit meerdere opties..quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Iemand afwijzen om kleding zal ik niet snel doen (of het moet tè erg zijn gewoon).
Ik ook!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef mrbox het volgende:
OOh het bed lag zo lekkerveelste lang er in gebleven
Het is wel zonde dat je iemand afwijst op iets wat wel kan veranderen. Dat je iemand afwijst op een karaktertrek die je niet trekt kan ik me nog enigszins voorstellen, maar goed ik was een aantal jaar geleden geen haar beter..quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog steeds doen. Maar ik was toen echt wel een beetje overdreven bezig. Alles was leuk aan die jongen, behalve zijn kleding. En ik had dan ook iemand op het oog die qua uiterlijk er beter uitzag en daar heb ik ook nog kort wat mee gehad. Maar uiteindelijk, en daar ben ik heel eerlijk in, ben ik te kritisch geweest op dat aspect.
Ja, ik lees het net in je reactie aan Nouk84.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
Ik had dan ook de keuze uit meerdere opties..
Wat zijn we ook een stelletje lamballen ehquote:
Aah was dat hetquote:
Haha, dat helpt! Maar niet romantiseren hè, misschien was diegene in the end ook helemaal niet zo geweldigquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik had dan ook de keuze uit meerdere opties..
Na het nieuws ga ik een boterham eten en dan kei hard aan de bakquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stelletje lamballen eh![]()
[..]
Aah was dat hetVeel plz straks
Ik klikte op active topics in plaats van MyAT en reageerde gewoon op de laatste post. Zag pas daarna dat ik in R&P zat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef Re het volgende:
en nog even spammen
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
oh en hoi UIO
het gebrek aan een "relatie"is ook een relatie zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik klikte op active topics in plaats van MyAT en reageerde gewoon op de laatste post Zag pas daarna dat ik in R&P zat. .:@
Oh als ik zou sporten maak ik 't wel af, geen zin of niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, alleen sporten. Mijn eigen tempo bepalen. Niet elkaar opstoken dat je geen zin hebt en er maar mee stoppen, of erger nog, helemaal niet gaan.
Maar goed, als ik sport, die ik een uur cardio op de step en daarna vaak nog een half uur een ander apparaat. Dat houdt niemand vol![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:07 schreef Nizno het volgende:
goedemorgen... bijna middag alweer...
en nu ga ik eens even kijken wat ik eet vandaag
Waarom niet? Broeken zijn belangrijk! Ik ga niet daten met een chick waarvan ik de 'stijl' mooi vindquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
heerlijk is dat, niet leuk als je iemand naast je hebt die dat wel heeftquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef MNR het volgende:
Mensen zonder ochtendhumeur
Ik ook zelden.
ja op zoek naar iets serieus word ik echt kieskeuriger... laatst tijdje gedate met een meisje. ze was leuk. maar ik zat steeds op negatieve dingen te letten en daarbij na te denken hoe dat in de toekomst van negatieve invloed kon zijn en meer van dat soort stomme gedachtes...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me af hè, word je nu per definitie kieskeuriger/veeleisender naarmate je ouder wordt en/of meer relaties hebt gehad? Je weet als t goed is wel steeds beter wat je wil...
En als zij nou een rok draagt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Broeken zijn belangrijk! Ik ga niet daten met een chick waarvan ik de 'stijl' mooi vind
ow wat eten jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Na het nieuws ga ik een boterham eten en dan kei hard aan de bak
Haha. Omdat ie verder echt helemaal okay was. Als ie binnenliep kreeg ik al onwijs veel vlinders.. Hij was geinteresseerd, interessant en iemand om mee te praten. Ik was gewoon te arrogant om te denken dat het allemaal om uiterlijk ging.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Broeken zijn belangrijk! Ik ga niet daten met een chick waarvan ik de 'stijl' mooi vind
je bent misschien de jongen van je leven misgelopen omdat hij een foute broek droeg...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog steeds doen. Maar ik was toen echt wel een beetje overdreven bezig. Alles was leuk aan die jongen, behalve zijn kleding. En ik had dan ook iemand op het oog die qua uiterlijk er beter uitzag en daar heb ik ook nog kort wat mee gehad. Maar uiteindelijk, en daar ben ik heel eerlijk in, ben ik te kritisch geweest op dat aspect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dat niet zijn: niet mooi?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga niet daten met een chick waarvan ik de 'stijl' mooi vind
MIddag eten... avonddienst dus vanavond eet ik brood... net gesmeerd.... braafheid zelve..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Goedemorgen
Is 't de planning voor 't avondeten, of het een over de hele dag?
ben altijd al vreselijk kritisch... tenzij het gaat om een nachtje of 2 meer... dan niet.. maar voor longtime dan moet diegene eerst door flink wat virusscanners en mallwarescannersquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vroeg me af hè, word je nu per definitie kieskeuriger/veeleisender naarmate je ouder wordt en/of meer relaties hebt gehad? Je weet als t goed is wel steeds beter wat je wil...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
je bent misschien de jongen van je leven misgelopen omdat hij een foute broek droeg...
vooral die spoiler die doet t hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
damn nu heb ik zin in frietjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
MIddag eten... avonddienst dus vanavond eet ik brood... net gesmeerd.... braafheid zelve..
Mag van mezelf niety meert naar de BK of smullers voor mn avondeten. Tussen de middag warm eten dus.
Vandaag wordt het rollade uit de grill (uiteraard niet een hele rollade in 1 keer opeten) aardappels en worteltjes
[..]
ben altijd al vreselijk kritisch... tenzij het gaat om een nachtje of 2 meer... dan niet.. maar voor longtime dan moet diegene eerst door flink wat virusscanners en mallwarescanners
It was't me!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
damn nu heb ik zin in frietjes
Dus ik mag m'n afgetrapte gympen, spijkerbroek en slobbertrui gewoon aanhouden nu?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef MNR het volgende:
Haha. Omdat ie verder echt helemaal okay was. Als ie binnenliep kreeg ik al onwijs veel vlinders.. Hij was geinteresseerd, interessant en iemand om mee te praten. Ik was gewoon te arrogant om te denken dat het allemaal om uiterlijk ging.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
je bent misschien de jongen van je leven misgelopen omdat hij een foute broek droeg...
Je moet ook niet over je heen laten lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las 'tietjes'.quote:
You've come a long way, baby.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |