* tripack geeft schop tegen Wl's stoelquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel, maar ik viel bijna in slaap
visquote:
heb nu 3 soorten opquote:
ik heb eigenlijk wel weer es trek in haringquote:
huh>!>>@ wat , waar ben ik ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack geeft schop tegen Wl's stoel
wakker blijven!!
dalijk vergadering
nou idd, waar is iedereen ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:01 schreef tripack het volgende:
we zijn vandaag echt met zijn 4en volgens mij![]()
WL,LL,friday en ik
dat is idd erg klotequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, waar is iedereen ?
kutzooi, vat ik ff kou in mn nek. ik voel me net robocop
nee, alleen een lelijke vent met een baardquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is idd erg klote![]()
loopt er geen (leuke) dame rond om je te masseren?
tallyquote:
deze?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, alleen een lelijke vent met een baard
bigfootquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh eerder zo
[ afbeelding ]
Ja hoor.. Eindelijk iets te doen vandaag.. Niet veel maar ietsquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tally![]()
jah dat kan ik toch niet zien
mja... zelfde verhaal. iets te doen maar niet veel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor.. Eindelijk iets te doen vandaag.. Niet veel maar iets
En daar?
[..]Ik neem je ook niets kwalijk
heb je niet iets met wijven die er niet zo uitzienquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom terug!
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten.. Ik ben nu maar op mijn pc thuis (via RDP) wat dingen aan het installeren en zoekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja... zelfde verhaal. iets te doen maar niet veel.
heb jij ook zon zin in het weekend ?
ok omdat jij het bent dan hehquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je niet iets met wijven die er niet zo uitzien![]()
hoi tally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ohhh thuiswerken lijkt me zo relaxed!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.. Ik ben nu maar op mijn pc thuis (via RDP) wat dingen aan het installeren en zoeken
Babyfoto voor in de nieuwsbrief enzo
Hello Friday!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |