abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65762382
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

slechter kan het er niet van worden als ik sommige bronnen moet geloven
van het aanvallen van Israel zijn ze in de laatste 8 jaar iig niet beter geworden, ze raken stukken meer land en mensen kwijt dan voor de entifadah en de leefomstandigheden gaan ook in een sneltrijdvaart van kwaad tot erger

als ik een Palestijnse leider was met hart voor mijn volk dan had ik me onvoorwaardelijk overgegeven, gewoon alle wapens op 1 grote hoop en handjes in de lucht steken ... you win, gefeliciteerd

en als er per se gevochten moet worden zou ik dat uitsluitend op eigen gebied doen, dus niet lukraak 1 of 2 zo raketten zo ver mogelijk wegschieten zonder dat je kunt controleren waar ze terechtkomen maar setjes van 10 tegelijk op aanvallende eenheden, ik zou mijn zelfmoordenaars niet op hoop van zegen Israel insturen maar ergens op een hoek van de straat neerzetten en aanvallende infanterie op laten blazen. Als ze geen Israelische burgers aanvallen dan wordt het nogal moeilijk voor Israelische politici om te roepen dat ze aanvielen (en dus verliezen leden) om het eigen volk te beschermen
Weet je... als de Palestijnen dit zo zouden doen, zouden die zelfmoordterroristen sterven van ouderdom op hun hoekje van de straat... want dan komen er namelijk geen Israëlische militairen meer voorbij
quote:
is het nu een guerilla of een terreurcampagne?
weet je het verschil tussen de twee?

want ik hoor mensen roepen dat er met geweldloos verzet nog nooit iets is gewonnen maar dat is met blinde terreur ook het geval ... alleen vallen bij die laatste meer doden
Geweldloos verzet is een STUK effectiever lijkt me. Zo win je ook nog de goodwill van je tegenstander. Of het spectaculaire resultaten biedt weet ik niet, maar je bereikt er héél wat meer mee dan nu.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_65763036
quote:
VN: Hamas steelt hulpgoederen 4-02-09

De VN-hulporganisatie UNRWA zegt dat Hamas duizenden voedselpakketten en dekens heeft gestolen. De spullen waren voor 500 Palestijnse families in de Gazastrook.

Hamas wilde dat UNRWA de hulpgoederen aan de organisatie overhandigde en niet rechtstreeks aan de families. Toen dat niet gebeurde namen agenten de spullen met geweld in beslag. UNRWA eist dat Hamas ze onmiddellijk teruggeeft.

Israël laat steeds meer goederen de Gazastrook binnen, behalve glas, staal en cement. Volgens Israël kan Hamas de bouwmaterialen gebruiken voor het maken van raketten, bunkers en tunnels.

http://www.nos.nl/nosjour(...)elthulpgoederen.html

Hamas wil de hulpgoederen natuurlijk gebruiken om de mensen daar afhankelijk van Hamas te maken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_65763346
Ik denk dat Mr. Frank Visser daar maar eens een kijkje moet nemen.

pi_65763512
De UNRWA valt niet bepaald serieus te nemen, maar er zijn al eerder berichten in de media verschenen dat Hamas zich verrijkte met hulpgoederen van de V.N.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65763590
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:57 schreef damian5700 het volgende:
De UNRWA valt niet bepaald serieus te nemen, maar er zijn al eerder berichten in de media verschenen dat Hamas zich verrijkte met hulpgoederen van de V.N.
Dezelfde Hamas die door Israel gesteund werd?
pi_65763631
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef Meh7 het volgende:

[..]

oud nieuws. Neem jij jezelf wel serieus?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_65763726
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

oud nieuws. Neem jij jezelf wel serieus?
Wow oud nieuws, dan geldt het opeens niet meer. Wat vind jij ervan als mensen de holocaust als oud nieuws bestempelen, zet je dan ook zo'n " " kop op?
pi_65763893
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En dit is een argument waarom zij hulpgoederen jatten om ze vervolgens voor een hoge prijs te verkopen?
pi_65763946
Hamas is inderdaad een groot probleem. Nog veel erger is het dat Israël niet wil meehelpen aan een duurzame oplossing van het Hamas-probleem. In plaats van Hamas echt aan te pakken met steun van de EU en de VS schieten de terroristische leiders van Israel liever 400 onschuldige kinderen dood om wat stemmen te winnen in de komende verkiezingen.
pi_65763987
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En dit is een argument waarom zij hulpgoederen jatten om ze vervolgens voor een hoge prijs te verkopen?
Dit is voor mij des te meer aanleiding om te geloven dat de steun nog niet is opgehouden, maar stilletjes doorloopt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paard_van_Troje
pi_65764015
Dit doen ze al jaren. Zo financieren ze hun terreur tegen Israel.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_65764117
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit is voor mij des te meer aanleiding om te geloven dat de steun nog niet is opgehouden, maar stilletjes doorloopt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paard_van_Troje
Ga vooral je gang, maar ik neem jouw theorie niet serieus. Of heb je misschien wat tastbaars om de bewering te staven dat de Israëlische steun aan Hamas niet is opgehouden, want zo is het maar een lege huls?
Ik ben natuurlijk wel een klein beetje voor rede vatbaar, dus verras me maar.
pi_65764318
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wow oud nieuws, dan geldt het opeens niet meer. Wat vind jij ervan als mensen de holocaust als oud nieuws bestempelen, zet je dan ook zo'n " " kop op?
Oud nieuws hoeft niet irrelevant te zijn.
pi_65764928
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ga vooral je gang, maar ik neem jouw theorie niet serieus. Of heb je misschien wat tastbaars om de bewering te staven dat de Israëlische steun aan Hamas niet is opgehouden, want zo is het maar een lege huls?
Ik ben natuurlijk wel een klein beetje voor rede vatbaar, dus verras me maar.
idd een backlash zoals de VS en osama
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_65765104
quote:
Israel Kills Top Militant Leader in West Bank

NABLUS, West Bank — Israeli troops on a West Bank arrest raid have killed a top Islamic Jihad militant.

The military says it killed Ala a-Din Abu Rop, the 21-year-old militant commander in northern West Bank village of Qabatiya. Abu Rop's brother said he had been arrested in the past and has been wanted for the past year and a half. He said troops barged their home and shot his brother while he was sitting at a computer.

The military says it arrived in the home early Thursday to find Abu Rop fully armed. Weapons and ammunition were found in a search of the home, the military said. It added that Abu Rop was currently planning attacks against Israel.

The Israeli army frequently carries out arrest raids against militants in the West Bank
Ah we beginnen nu in het oosten
pi_65765115
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef Nielsch het volgende:
Hamas is inderdaad een groot probleem. Nog veel erger is het dat Israël niet wil meehelpen aan een duurzame oplossing van het Hamas-probleem. In plaats van Hamas echt aan te pakken met steun van de EU en de VS schieten de terroristische leiders van Israel liever 400 onschuldige kinderen dood om wat stemmen te winnen in de komende verkiezingen.
Niet echt aangepakt? Ze hebben Hamas ongelooflijk aangepakt!

Je denkt zeker dat Hamas rondloopt in militaire outfits met een HAMAS patch op?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_65766186
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ah we beginnen nu in het oosten
Dit is vrij ernstig, want de Islamitische Jihad heeft al gedreigd burgers aan te vallen als vergelding waardoor de situatie in de westelijke Jordanoever snel achteruit kan gaan.
pi_65766303
quote:
UN backtracks on claim that deadly IDF strike hit Gaza school

The United Nations has reversed its stance on one of the most contentious and bloody incidents of the recent Israel Defense Forces operation in Gaza, saying that an IDF mortar strike that killed 43 people on January 6 did not hit one of the United Nations Relief and Works Agency schools after all.

It seems that the UN has been under pressure to put the record straight after doubts arose that the school had actually been targeted. Maxwell Gaylord, the UN humanitarian coordinator in Jerusalem, said Monday that the IDF mortar shells fell in the street near the compound, and not on the compound itself.

Gaylord said that the UN "would like to clarify that the shelling and all of the fatalities took place outside and not inside the school."

UNRWA, an agency whose sole purpose is to work with Palestinian refugees, said in response Tuesday that it had maintained from the day of attack that the wounded were outside of the school compound. UNRWA said that the source of the mistake in recent weeks had originated with a separate branch of the United Nations.

Senior IDF officials had previously expressed skepticism that the school had been struck, saying that two mortar shells could not kill 43 people and wound dozens more.

Questions about the veracity of the claims that the school had been hit by the IDF were also raised last week by the Canadian newspaper The Globe and Mail. The newspaper said that a teacher in the UNRWA compound at the time of the strike "was adamant" that no people had been killed inside the compound.

The newspaper quoted the teacher as saying that, "I could see some of the people had been injured... But when I got outside, it was crazy hell. There were bodies everywhere, people dead, injured, flesh everywhere."

The newspaper said that the teacher had been told by the UN not to speak to the media. "Three of my students were killed," he said. "But they were all outside."

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1061189.html
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65766387
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef Roi het volgende:

[..]

Niet echt aangepakt? Ze hebben Hamas ongelooflijk aangepakt!

Je denkt zeker dat Hamas rondloopt in militaire outfits met een HAMAS patch op?
Nee, de staatsterroristen van Israel hebben het onschuldige volk ongelooflijk aangepakt. Bijvoorbeeld door bewust kleine kinderen te vermoorden en te verminken.

Veel Hamas strijders lopen nu weer fluitend rond, terwijl ze eten van het gestolen voedsel dat bestemd is voor de Palestijnse burger.

Als Israel echt oprecht was in zijn strijd tegen Hamas, dan zou het voor een andere tactiek kiezen waarbij. Een tactiek waarbij de Palestijnse burgers worden voorzien van voedsel, medicijnen en zorg terwijl de Hamas strijders worden afgeschoten. Israelische machthebbers willen dit echter niet en knallen liever nog een kogel door de kop van een 8-jarig meisje om zo stemmen te winnen.
pi_65766647
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Nee, de staatsterroristen van Israel hebben het onschuldige volk ongelooflijk aangepakt. Bijvoorbeeld door bewust kleine kinderen te vermoorden en te verminken.

Veel Hamas strijders lopen nu weer fluitend rond, terwijl ze eten van het gestolen voedsel dat bestemd is voor de Palestijnse burger.

Als Israel echt oprecht was in zijn strijd tegen Hamas, dan zou het voor een andere tactiek kiezen waarbij. Een tactiek waarbij de Palestijnse burgers worden voorzien van voedsel, medicijnen en zorg terwijl de Hamas strijders worden afgeschoten. Israelische machthebbers willen dit echter niet en knallen liever nog een kogel door de kop van een 8-jarig meisje om zo stemmen te winnen.
Wat een onzinverhaal. Als er één volk bloeddorstig is en er geen problemen mee heeft om vrouwen en kinderen af te slachten dan zijn het de palestijnen wel. In Libanond zijn 100.000 christelijke vrouwen en kinderen afgeslacht door de barbaarse fatah palestijnen. Israel laat het zover niet komen en gelijk heeft men (klik ook mijn onderschrift maar eens aan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')